Nou waar wacht je dan nog op?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:09 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
Ja dat verhaaltje ken ik dat heb ik van een aantal anderen mt carnaval ook gehoord.
TS wil alleen maagden..niet uitgewoonde tienersletjes die heb blokkeren op MSNquote:
Wat schattig, zo naiefquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:28 schreef Silv het volgende:
Ze heeft je waarschijnlijk geblokt op MSN omdat ze verlegen is (omdat ze je leuk vind). Volgende keer dat je dr ziet gewoon achtervolgen en als ze alleen is een beetje betasten.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:09 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
Ja dat verhaaltje ken ik dat heb ik van een aantal anderen mt carnaval ook gehoord.
quote:Daaroor heeft ze me geblokt op MSN en op Hyves heeft ze me verwijdert.
Een ervaren stalker.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:34 schreef Silv het volgende:
Mijn advies kan je wel vertrouwen, ik heb daar wel ervaring mee.
Gast, ze moet je niet, get over itquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:09 schreef Brammo96_SoW_ het volgende:
Hoezo het valt toch te proberen.![]()
En ik speel niet meer met auto's ik doe meer aan gamen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:10 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik snap niet dat je dit vraagt uberhaupt op Fok.. jij kent dat meisje, wij niet.
En verder uit je tekst blijkt wel dat ze geen interesse heeft, dus wat verwacht je van hier dan?
Zoek een leven, en laat haar gaan!
Zeker nooit gehoord dat zij die vragen alleen dat krijgen wat hen toekomtquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
TS wil alleen maagden..niet uitgewoonde tienersletjes die heb blokkeren op MSN
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |