quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef Xaobotnik het volgende:Ik krijg volgende week bezoek van mensen uit Utrecht en Den Haag die iets van de stadhistorie willen zien. De vorige kaar hebben ze een rondvaart door de Dieze gemaakt, en de St. Jan beklommen. Dat was eigenlijk het enige waar ik toen op kon komen. Wat zijn twee nieuwe leuke bezigheden?
Overal door de stad heen staan diverse standbeelden. Bijvoorbeeld tegenover de abn amro bij het station, in het zijstraatje van de twee beren (arena) daarachter is ook een watertje enzo. En nog een aantal als ik het goed heb..

Ook staan er op allerlei gevels bossche teksten en gedichten. Als ze van dat soort dingen houden zou je daar ook een rondje langs kunnen lopen..
Het archeologisch museum ligt vlak bij Empel geloof ik. Wel is/was deze alleen in het weekend open dacht ik

Op zuid bij heet vonk en vlam terrein in de buurt liggen een soort duinen. Ik kan niet op de naam komen maar daar kan je in ieder geval overheen lopen.
Bij Vught de fusiade plaats/kamp vught? Niet echt denbosch maar wel in de buurt haha.
De rotonde tegenover de Essent ?(die drukke) richting vught. Daaronder kan je onderdoor lopen. Echt langs dat water en onder die rotonde en brug. Daar vind je ook allerlei natuur en soort bossen.. En aan de overkant zegmaar kan je met een soort pond het water over.
Oke dit is wel allemaal lopen enzo haha.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.