ey waarom zo boos danquote:Op zondag 9 mei 2010 23:10 schreef Japsnars het volgende:
Geen kankertoons in deze post.
zal ik na afloop je billen masseren?quote:
Bragster.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Nee.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zal ik na afloop je billen masseren?
Jij kan niet, jij moet werken aan school. En als ik ja zeg ben ik weer zo voorspelbaar.quote:
Dat was de vraag niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij kan niet, jij moet werken aan school. En als ik ja zeg ben ik weer zo voorspelbaar.
Als je me vergeeft mag jij mijn billen masseren.quote:
Jij hebt serieus geluisterd naar dat filmpje?quote:
Over een dag post je weer alsof er niks is gebeurd.quote:
Nooit.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je me vergeeft mag jij mijn billen masseren.
Hou je mond, insect.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Over een dag post je weer alsof er niks is gebeurd.
BOOMquote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Over een dag post je weer alsof er niks is gebeurd.
neequote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt serieus geluisterd naar dat filmpje?
Spuit elf.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zal ik na afloop niet je billen masseren?
Ik dacht al wel dat het voor jou bij daarvan dromen zou blijven.quote:
Wil jij na afloop mijn billen masseren?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zal ik na afloop niet je billen masseren?
ja ik moest nog edittenquote:
graagquote:Op zondag 9 mei 2010 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wil jij na afloop mijn billen masseren?
Ik vroeg of je antwoord wilde.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wil jij na afloop mijn billen masseren?
Mijn billen, waar denk je dat al die bilreacties vandaan komen.quote:
slaap lekker.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga. (K) voor wolvendagen en *boks* voor du bois.
En dan zeiken op mijn gifquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn billen, waar denk je dat al die bilreacties vandaan komen.
Ik wil ook een (K).quote:Op zondag 9 mei 2010 23:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga. (K) voor wolvendagen en *boks* voor du bois.
Je wil billen zoals mij?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn billen, waar denk je dat al die bilreacties vandaan komen.
Jij vind haar niet mooi?quote:
hij deed het niet eens hier ik heb hem veranderdquote:
En hoe moet ik weten hoe die van jou er uitzien dan?quote:
4 real? dat is echt gay homie.quote:
Dat vind ik wel normaler, ook viezer maar zeker wel normalerquote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hij deed het niet eens hier ik heb hem veranderd.
maar jij vindt dit erger dan een bewegende pic van binnen in een vrouwenlichaam met een penetrerende penis waarna die gaat komen?
Foto's gek. Ik sta nondeju vaak zo op foto's en die staan overal op internet.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En hoe moet ik weten hoe die van jou er uitzien dan?
Ik ben een meisje. En waarom is dat gay? Ik wil gewoon dikkere billen.quote:
Zie haar trouwens praten alsof ze die nooit gezien heeft.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En hoe moet ik weten hoe die van jou er uitzien dan?
Die gast... die snapt het gewoon nietquote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hij deed het niet eens hier ik heb hem veranderd.
maar jij vindt dit erger dan een bewegende pic van binnen in een vrouwenlichaam met een penetrerende penis waarna die gaat komen?
Never seen themquote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Foto's gek. Ik sta nondeju vaak zo op foto's en die staan overal op internet.
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zie haar trouwens praten alsof ze die nooit gezien heeft.
quote:
Een gast die wordt platgereden door een trein is ook normaler dan iemand die in een lederhosen het oegandese volkslied zingt met een hoepel om zijn heupen en een olifant in zijn achtertuin.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat vind ik wel normaler, ook viezer maar zeker wel normaler
[insert hier de foto dat je kanker skeel kijkt]quote:Op zondag 9 mei 2010 23:26 schreef reetveter het volgende:
Vandaag zijn er weer wat semi naakt pics geschoten maar ik kan ze niet openen. Niet dat jullie die zien maar ik deel het gewoon even mee
Ja mag best hoog. Maar ik zie dat altijd zo dom voor mequote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben een meisje. En waarom is dat gay? Ik wil gewoon dikkere billen.
Squats, lunges en schaarbeweging.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja mag best hoog. Maar ik zie dat altijd zo dom voor me
Dat zie je niet op de webcam.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:27 schreef Otis2.0 het volgende:
wd, kun je misschien een foto posten voor de voor/na-pics?
Kan je lang wachten.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:29 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Wd, bel me wanneer je ze zo hebt.
Ik ben al drie dagen bezig in case you missed it.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nu nog de discipline om het een paar keer per week te doen.
Oke, maar haat niet. Tevens is het in mijn Nike trainings legging dus haat nogmaals niet.quote:
Wow, goed zeg dat je het al 3 dagen volhoudtquote:Op zondag 9 mei 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben al drie dagen bezig in case you missed it.
Met hoeveel kg doe je squats?quote:
Wow goed man, ik ben ook pas drie dagen geleden begonnen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wow, goed zeg dat je het al 3 dagen volhoudt
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wow goed man, ik ben ook pas drie dagen geleden begonnen.
Ik ben vorig jaar gestopt met drinken.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een sportschool? Gewoon een stang in me nek hoor.quote:
Oh no you di'n't.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar gestopt met drinken.
Watquote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een sportschool? Gewoon een stang in me nek hoor.
Ik dacht al dat ik het verkeerd begreep.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
WatDus squats met 0 gewicht? Zo krijg je toch geen ass?
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik loop hier al een tijdje rond, maar ik had 4 maanden lang een permban. Toen besloot ik een lief mailtje naar de admins te sturenquote:
sowieso elke dag proteïneshakequote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ojawel.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heb je wel spierpijn aan je bipsie dan de volgende dag?quote:
Ik eet kankerveel. Elke dag.quote:
Jonge, ik kon amper lopen vandaag. Leek wel alsof ik goed hard geneukt was.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heb je wel spierpijn aan je bipsie dan de volgende dag?
Eiwitten. Waar zijn ze.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik eet kankerveel. Elke dag.
Sowieso twee bruine boterhammen 's morgens met kaas en een crackertje met kaas op de fiets.
En dan in de eerste pauze op school een broodje ham/kruidenkaas.
En de tweede pauze een wafel.
En dan als ik thuiskom een stukje fruit soms.
En dan twee borden avondeten.
Dat noem ik nou niet echt kankerveel.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik eet kankerveel. Elke dag.
Sowieso twee bruine boterhammen 's morgens met kaas en een crackertje met kaas op de fiets.
En dan in de eerste pauze op school een broodje ham/kruidenkaas.
En de tweede pauze een wafel.
En dan als ik thuiskom een stukje fruit soms.
En dan twee borden avondeten.
Ik vermeld niet hoeveel snacks ik eet.quote:
niks mis mee hoorquote:
Wat heeft je post dan voor zin?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vermeld niet hoeveel snacks ik eet.
Je kont.. waar is tie? Meer trainen!!quote:
vertelquote:Op zondag 9 mei 2010 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vermeld niet hoeveel snacks ik eet.
Dat is wat ik standaard eet. Alsof iemand wil weten hoeveel snacks ik uit de kast hier haal 's avonds en 's middags als ik thuiskom.quote:
Moet je weg?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:43 schreef Smart_ass het volgende:
Er rijden dus helemaal geen nachttreinen tussen Eindhoven en Utrecht. Say whaaaat.
quote:
Over het feit dat ik in broeken geen reet heb en spillebeentjes heb.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grapje WD, ziet er goed uit. Ik snap niet waar je je zo druk over maakt.
Dan laat je je broek uit.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Over het feit dat ik in broeken geen reet heb en spillebeentjes heb.
Ja, da's toch wat je binnenkrijgt.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is wat ik standaard eet. Alsof iemand wil weten hoeveel snacks ik uit de kast hier haal 's avonds en 's middags als ik thuiskom.
Ga der nou niet ontmoedigenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grapje WD, ziet er goed uit. Ik snap niet waar je je zo druk over maakt.
Het is geen broek. Kankerhork. Dat zei ik net.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je broek. Tevens hoef je je niet te trainen zo te zien.
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke, maar haat niet. Tevens is het in mijn Nike trainings legging dus haat nogmaals niet.
Automobiel.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nu niet. Maar ik dacht dat dat zo was. Domper.
Je moet ook niet doortrainen als je spierpijn hebt. Als je geen rustdagen neemt groeit je ass nooit.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, ik kon amper lopen vandaag. Leek wel alsof ik goed hard geneukt was.
Door dat te trainen gaan de spillebeentjes niet wegquote:Op zondag 9 mei 2010 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Over het feit dat ik in broeken geen reet heb en spillebeentjes heb.
Mensen die nou niet spontaan versneld rondjes rennen, tegen dingen aan botsen en over bananenschillen uitglijden.quote:
Na school prop ik 4 wafels in mijn bakkes, een broodje rookworst. 's Avonds 3 wafels, zakje chips, wat koekjes, en soms een bapaotje.quote:
PAK JE RUST WD.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je moet ook niet doortrainen als je spierpijn hebt. Als je geen rustdagen neemt groeit je ass nooit.
Maar even slijmen jwz als smooth indo, je ass is al lekker genoeg jeuhh.
Dit, 1 dag trainen en dan 1-2 dagen rust en dan weer trainen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je moet ook niet doortrainen als je spierpijn hebt. Als je geen rustdagen neemt groeit je ass nooit.
Maar even slijmen jwz als smooth indo, je ass is al lekker genoeg jeuhh.
RIP aan je cholesterol.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Na school prop ik 4 wafels in mijn bakkes, een broodje rookworst. 's Avonds 3 wafels, zakje chips, wat koekjes, en soms een bapaotje.
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen die nou niet spontaan versneld rondjes rennen, tegen dingen aan botsen en over bananenschillen uitglijden.![]()
![]()
Ik eet veel te weinig geloof ikquote:Op zondag 9 mei 2010 23:49 schreef Skylark. het volgende:
Meisjes die meer bunkeren dan ik.Meisjes die ongezonder bunkeren dan ik
.
Het woord 'bunkeren'.
Ik eet je eruit.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Na school prop ik 4 wafels in mijn bakkes, een broodje rookworst. 's Avonds 3 wafels, zakje chips, wat koekjes, en soms een bapaotje.
Ongezond eten is okay maar niet zoveelquote:
Je bent fucking 19. Maak je zorgen over cholesterol over 40 jaar ofzo.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ongezond eten is okay maar niet zoveel.
Je waande je wel in een slapstickfilm na het beluisteren als je dat hebt gedaan.quote:
Hoezo? Ik kom niet aan en mijn cholesterol is gewoon op peil. Ik kan niet klagen hoor. Ik kan eten wat ik wil zonder aan te komen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ongezond eten is okay maar niet zoveel.
Normaal begin ik over dikte maar dat was niet van toepassing.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je bent fucking 19. Maak je zorgen over cholesterol over 40 jaar ofzo.
Ja maar dat maakt niet uitquote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, normaal begin je over je tanden, over verzadigde vetten, over linksdraaiende melkzuren en over E-148's.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Normaal begin ik over dikte maar dat was niet van toepassing.
Ja, dat heb je meteen met dat nummer.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je waande je wel in een slapstickfilm na het beluisteren als je dat hebt gedaan.
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, normaal begin je over je tanden, over verzadigde vetten, over linksdraaiende melkzuren en over E-148's.
Je houdt me de spiegel voor. Ik ben een linkse ecobio-hippie.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, normaal begin je over je tanden, over verzadigde vetten, over linksdraaiende melkzuren en over E-148's.
Want light is altijd beter.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:51 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb net 5 rijstekoeken met een halve centimeter pindakaas op![]()
daar moet bij gezegd worden dat het wel light pindakaas is
Ja srsly.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je houdt me de spiegel voor. Ik ben een linkse ecobio-hippie.
vandaar dequote:
Alsof je dat niet weet.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:53 schreef Skylark. het volgende:
Wat zijn trouwens linksdraaiende melkzuren?
Ik probeer iig gezond te eten, maar dat wil absoluut niet zeggen dat dat altijd lukt.quote:
je hebt goeie melkzuren en slechte. de ene is linksdraaiend, de andere rechtsdraaiend. het is iets met moleculen, scheikunde enzo dus ik zou me er niet al te druk om maken als ik jou wasquote:Op zondag 9 mei 2010 23:53 schreef Skylark. het volgende:
Wat zijn trouwens linksdraaiende melkzuren?
Dan ken jij Skylark niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je hebt goeie melkzuren en slechte. de ene is linksdraaiend, de andere rechtsdraaiend. het is iets met moleculen, scheikunde enzo dus ik zou me er niet al te druk om maken als ik jou was
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, dat heb je meteen met dat nummer.![]()
Dit is trouwens almachtig vet.Van die slome Jazz.
Whiskey erbij.
Wat is gezond om te drinken eig?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik probeer iig gezond te eten, maar dat wil absoluut niet zeggen dat dat altijd lukt.
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark is die ene die rietjes kocht voor in z'n eigen huis om zijn frisdrank te drinken op een manier waarop zijn tanden minder aangetast worden.
Water. Maar ik dronk dus gewoon redbull, cola en dingen als bitter lemon, tonic, ice tea enzo met rietje.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat is gezond om te drinken eig?
Die ijsthee van de aldi is volgens mij vet slecht voor je tanden door die zuren, en fristi/van dat soort dranken zit vol met kleurstoffen en smaakstoffen dus dat zal ook niet al te goed zijn... en cola etc is ook niet echt gezond.
Van die sinaasappelshit van de AH misschien?
Skylark is die ene die rietjes kocht voor in z'n eigen huis om zijn frisdrank te drinken op een manier waarop zijn tanden minder aangetast worden.
Ja maar in water bijna niks aan voedingsstoffen?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Water. Maar ik dronk dus gewoon redbull, cola en dingen als bitter lemon, tonic, ice tea enzo met rietje.
Limonade is niet zo slecht. Maar het beste blijft gewoon water.
Omg. Schiet die knul af.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Beste is van wel, maar een kniesoor die daarop let. En die fruitdranken zijn niet zo goed als je denkt. Veel suikers enzo, maar ze zijn wel lekkerquote:Op zondag 9 mei 2010 23:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar in water bijna niks aan voedingsstoffen.
Vitaminen etc die in van die fruitdranken zit moet je dan op een andere manier binnen krijgen?
ik wil het wel warmer makenquote:
Hierin veel suikers?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beste is van wel, maar een kniesoor die daarop let. En die fruitdranken zijn niet zo goed als je denkt. Veel suikers enzo, maar ze zijn wel lekker.
Rietjes kopen om je tanden te beschermen is niet gezond, dat is ronduit idioot.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:02 schreef Skylark. het volgende:
Waarom kun je in deze wereld niet meer gezond bezig zijn zonder geridiculiseerd te worden.
Er is een verschil tussen gewoon gezond bezig zijn en rietjes kopen voor je frisdrank vanwege je tanden.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:02 schreef Skylark. het volgende:
Waarom kun je in deze wereld niet meer gezond bezig zijn zonder geridiculiseerd te worden.
Hmm, weet niet. Die koop ik nooit, als ik zoiets koop is het of Coolbest Mango Dream of Appelsientje Mild Multifruitquote:Op maandag 10 mei 2010 00:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hierin veel suikers?
[ afbeelding ]
(deze heeft volgens mij een andere verpakking maarja)
quote:Rietje
Als je toch frisdranken drinkt, doe het dan met een rietje en laat de drank niet lang in de mond. Met een rietje voorkom je dat de drank langs je tanden spoelt;
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Zie je hem al voor je met een rietje?![]()
[ afbeelding ]
Zulk soort kustmatige dranken bedoel ik dus juist nietquote:Op maandag 10 mei 2010 00:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hmm, weet niet. Die koop ik nooit, als ik zoiets koop is het of Coolbest Mango Dream of Appelsientje Mild Multifruit. Het zijn voornamelijk vruchtsuikers. Maar het is gewoon zo dat die zure vruchten snel je glazuur aantasten, dus het zou bij wijze van spreke beter zijn om het met een rietje te drinken.
GAST CAREquote:Op maandag 10 mei 2010 00:05 schreef Skylark. het volgende:
Drank / pH-waarde
water 7.0
thee 7.1
vruchtenthee <6
kruidenthee <6
melk, halfvol 6.8
karnemelk 4.4
bier, pils 4.3
yoghurt(drank) 3.8
sportdrank 3.4
wijn 3.4
kindercola 3.3
sinas 3.3
sinaasappelsap 3.2
up-dranken 3.2
limonadesiroop 3.0
cassis 3.0
cola light 2.9
appelsap 2.8
cola 2.7
ter vergelijking: maagsap 2.0
Je bent nu echt zo gay dat ik je uitlach en mijn billen mooi vind.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:05 schreef Skylark. het volgende:
Drank / pH-waarde
water 7.0
thee 7.1
vruchtenthee <6
kruidenthee <6
melk, halfvol 6.8
karnemelk 4.4
bier, pils 4.3
yoghurt(drank) 3.8
sportdrank 3.4
wijn 3.4
kindercola 3.3
sinas 3.3
sinaasappelsap 3.2
up-dranken 3.2
limonadesiroop 3.0
cassis 3.0
cola light 2.9
appelsap 2.8
cola 2.7
ter vergelijking: maagsap 2.0
haha dan is het goedquote:Op maandag 10 mei 2010 00:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent nu echt zo gay dat ik je uitlach en mijn billen mooi vind.
Dat doet hij ook hoor, ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
Skylark zou het liefst nog fluoride happen bij de tandarts.
Dat moet toch gewoon? Chill is het niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat doet hij ook hoor, ben ik van overtuigd.
watquote:Op maandag 10 mei 2010 00:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat moet toch gewoon? Chill is het niet.
Ga stil en homo wezen in een hoekje, Skylarf.quote:
En q10.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:08 schreef Skylark. het volgende:
Ey luister, willen jullie nog meer lachen?
Ik heb 2 tandpasta's, 1 voor dagelijks gebruik en 1 Elmex Intensive Care voor wekelijks gebruik. En steevast als ik ga douchen gebruik mondwater.
Mag niet meer na je 18e.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat doet hij ook hoor, ben ik van overtuigd.
Wat een heerlijk geformuleerd antwoordquote:Op maandag 10 mei 2010 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga stil en homo wezen in een hoekje, Skylarf.Heus kijk je op alles wat je koopt in de winkel wat de PH waarde is. Laat je daar een kutje ook voor staan?
Nee, alleen met drinken schatje. En ik kijk wel naar de voedingsstoffen meestal.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga stil en homo wezen in een hoekje, Skylarf.Heus kijk je op alles wat je koopt in de winkel wat de PH waarde is. Laat je daar een kutje ook voor staan?
Wie nietquote:Op maandag 10 mei 2010 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat je daar een kutje ook voor staan?
Kutjes hebben een even hoog Ph-waarde als bier. Drink je dat ook met een rietje?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, alleen met drinken schatje. En ik kijk wel naar de voedingsstoffen meestal.
Onderaan mijn posts.quote:
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En ik kijk wel naar de voedingsstoffen meestal.
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kutjes hebben een even hoog Ph-waarde als bier. Drink je dat ook met een rietje?
Ik drink bier niet met een rietje.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kutjes hebben een even hoog Ph-waarde als bier. Drink je dat ook met een rietje?
dan heb je er niks aan want dan neuk je toch niet meerquote:Op maandag 10 mei 2010 00:11 schreef MouzurX het volgende:
Sky lacht jullie straks met een mooi gebit uit wanneer iedereen 80 is
Jij hoeft je eigen boodschappen niet te doen, bij jou doet je moeder dat voor je.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus, ben jij nou een kerel van 19 of een vrouw van 35?
Op mijn 50ste hoef ik geen mannen meer te regelen.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:11 schreef MouzurX het volgende:
Sky lacht jullie straks met een mooi gebit uit wanneer iedereen 80 50 is
Ik let er ook op hoor. Maar niet super gedetailleerd.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Voedingsstoffen. Serieus, het woord alleen al.
Ik ben vast niet de enige hier.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Voedingsstoffen. Serieus, het woord alleen al.
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hoeft je eigen boodschappen niet te doen, bij jou doet je moeder dat voor je.
yaquote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef Japsnars het volgende:
Wacht, Sky drinkt zijn frisdrank met een rietje om zijn tanden te beschermen?
Nee? Anders zou ik het toch niet zeggen?quote:
Wahahahaquote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef Japsnars het volgende:
Wacht, Sky drinkt zijn frisdrank met een rietje om zijn tanden te beschermen?
Mandje. Dingen gooien in je mandje die je lekker vindt/nodig hebt. Kassa. Bingo.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hoeft je eigen boodschappen niet te doen, bij jou doet je moeder dat voor je.
Nou ik zou het wel fijn vinden wanneer mijn gebit er dan ook nog goed uit ziet.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op mijn 50ste hoef ik geen mannen meer te regelen.
Maar buiten de deur doe je het niet, omdat dat er retarded uit zou zien, niet waar?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee? Anders zou ik het toch niet zeggen?
ik let er ook op maar dat is meer zodat ik aan het einde van de dag de balans kan opmaken hoeveel honderden calorieën ik er nu weer overheen zitquote:
Ik tel ook niet elke calorie, maar ik let er dus ook op.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik let er ook op hoor. Maar niet super gedetailleerd.
Geitenwollensokken mensen.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit is het type mensen dat let op de voedingsstoffen van een pak vruchtensap.
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar buiten de deur doe je het niet, omdat dat er retarded uit zou zien, niet waar?
HAHAHAHAquote:Op maandag 10 mei 2010 00:15 schreef Japsnars het volgende:
Krijg je van de andere mannen in de bar ook allemaal leuke complimentjes, of?
Nee G ik zit in een badjas met een smile op mijn porum.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
Volgens mij zit Otis nu in zijn blokjes vest met een smile op zijn porum.
Same.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee G ik zit in een badjas met een smile op mijn porum.
Wanneer niet?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
Volgens mij zit Otis nu in zijn blokjes vest met een smile op zijn porum.
Of bleekmiddel.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:17 schreef Japsnars het volgende:
Hé maar Sky, gebruik gewoon bakpoeder. Daar krijg je pas witte tanden van
Dat gebruik je meer bij negers.quote:
Of schuur middel + een schuur sponsquote:
Kijk haar lachen,met haar 0kg squats en eiwitloze voeding.quote:
Waar is Potloodvis om je te temmen.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:17 schreef Japsnars het volgende:
Hé maar Sky, gebruik gewoon bakpoeder. Daar krijg je pas witte tanden van
Wat mij betreft is het duidelijk.quote:- Rietjes gebruiken bij het drinken van frisdrank vanwege je tanden.
- Vissen is zielig, jammer dat het zo ingeburgerd is anders had het verboden mogen worden.
- Met zijn mandje in de supermarkt checkt hij de voedingswaarden van zijn vruchtensapjes.
- Bijhouden hoeveel calorieën hij binnenkrijgt.
- Bruiningscrème opsmeren.
Die zit in een hoekje te huilen over zijn 6 weken pikstraf.quote:
Kijk hem niet genieten van lekker eten.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kijk haar lachen,met haar 0kg squats en eiwitloze voeding.
Hij mist alleen de spieren en het mooiboy haar. Hij had in Jersey Shore gekund.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar even serieus, de Skylark-checklist.
[..]
Wat mij betreft is het duidelijk.
OH SNAPquote:Op maandag 10 mei 2010 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij mist alleen de spieren en het mooiboy haar.
Er zijn echt gewoon geen niet-rare mensen op de wereld of wel?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Onthoud in dit soort situaties; je bent op internet.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Er zijn echt gewoon geen niet-rare mensen op de wereld of wel?
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:19 schreef Otis2.0 het volgende:
- Rietjes gebruiken bij het drinken van frisdrank vanwege je tanden.
- Vissen is zielig, jammer dat het zo ingeburgerd is anders had het verboden mogen worden.
- Met zijn mandje in de supermarkt checkt hij de voedingswaarden van zijn vruchtensapjes.
- Bijhouden hoeveel calorieën hij binnenkrijgt.
- Bruiningscrème sporadisch opsmeren, normaal standaard Nivea crême.
- Twee keer in de week vis eten
- Zoveel mogelijk biologisch vlees eten
- Zoveel mogelijk bij de middenstand kopen ipv multinationals
Walnoten of ongezouten pinda's kunnen als het in je schema past.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Leave SKY ALONEIk eet ook geen chips en chocola meer de laatste maanden
. Heel af en toe een beetje.
Dat is normaal. Rietjes gebruiken vanwege je tanden niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Leave SKY ALONEIk eet ook geen chips en chocola meer de laatste maanden
. Heel af en toe een beetje.
Ja maar irl heb je nog meer rare mensenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Onthoud in dit soort situaties; je bent op internet.
Kleine moeite en het scheelt veel.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat is normaal. Rietjes gebruiken vanwege je tanden niet.
Het scheelt vooral tegen gaatjes, niet tegen de kleurquote:
het zou je haast gaan verbazenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar irl heb je nog meer rare mensen![]()
Mensen met websites voor hun hond...
Mensen die de hele tijd chago kijken en in een supermarkt werken..
Guido's
Hooligan's
Streng gelovigen
Dikke mensen(USA)
Hill billys
Allemaal spontane wijven van 40
Computer nerds
affijn
quote:However, even when drinking through a straw, the teeth located in the back of the mouth are still bathed with sugary and acidic liquids. "Try rinsing your mouth with water after drinking and use toothpaste that contains fluoride," advises AGD spokesperson Paula Jones, DDS, FAGD. "Your teeth aren't thirsty, your throat is."
Het gaat me om de gezondheid van de tanden, niet alleen om de kleur. Anders liet ik wel bleken.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het scheelt vooral tegen gaatjes, niet tegen de kleur
Lekker vlot kapsel.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:28 schreef wolvendagen het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10911341
27 minuten ongeveer, dan komt Skylarks moeder klagen over vissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:32 schreef MouzurX het volgende:
HEY!! is 10 mei!
Weet je wat dat betekent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:32 schreef MouzurX het volgende:
HEY!! is 10 mei!
Weet je wat dat betekent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |