quote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen die nou niet spontaan versneld rondjes rennen, tegen dingen aan botsen en over bananenschillen uitglijden.![]()
![]()
Ik eet veel te weinig geloof ikquote:Op zondag 9 mei 2010 23:49 schreef Skylark. het volgende:
Meisjes die meer bunkeren dan ik.Meisjes die ongezonder bunkeren dan ik
.
Het woord 'bunkeren'.
Ik eet je eruit.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Na school prop ik 4 wafels in mijn bakkes, een broodje rookworst. 's Avonds 3 wafels, zakje chips, wat koekjes, en soms een bapaotje.
Ongezond eten is okay maar niet zoveelquote:
Je bent fucking 19. Maak je zorgen over cholesterol over 40 jaar ofzo.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ongezond eten is okay maar niet zoveel.
Je waande je wel in een slapstickfilm na het beluisteren als je dat hebt gedaan.quote:
Hoezo? Ik kom niet aan en mijn cholesterol is gewoon op peil. Ik kan niet klagen hoor. Ik kan eten wat ik wil zonder aan te komen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ongezond eten is okay maar niet zoveel.
Normaal begin ik over dikte maar dat was niet van toepassing.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je bent fucking 19. Maak je zorgen over cholesterol over 40 jaar ofzo.
Ja maar dat maakt niet uitquote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Na school prop ik 4 wafels in mijn bakkes, een broodje rookworst. 's Avonds 3 wafels, zakje chips, wat koekjes, en soms een bapaotje.
Nee, normaal begin je over je tanden, over verzadigde vetten, over linksdraaiende melkzuren en over E-148's.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Normaal begin ik over dikte maar dat was niet van toepassing.
Ja, dat heb je meteen met dat nummer.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je waande je wel in een slapstickfilm na het beluisteren als je dat hebt gedaan.
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, normaal begin je over je tanden, over verzadigde vetten, over linksdraaiende melkzuren en over E-148's.
Je houdt me de spiegel voor. Ik ben een linkse ecobio-hippie.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, normaal begin je over je tanden, over verzadigde vetten, over linksdraaiende melkzuren en over E-148's.
Want light is altijd beter.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:51 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb net 5 rijstekoeken met een halve centimeter pindakaas op![]()
daar moet bij gezegd worden dat het wel light pindakaas is
Ja srsly.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je houdt me de spiegel voor. Ik ben een linkse ecobio-hippie.
vandaar dequote:
Alsof je dat niet weet.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:53 schreef Skylark. het volgende:
Wat zijn trouwens linksdraaiende melkzuren?
Ik probeer iig gezond te eten, maar dat wil absoluut niet zeggen dat dat altijd lukt.quote:
je hebt goeie melkzuren en slechte. de ene is linksdraaiend, de andere rechtsdraaiend. het is iets met moleculen, scheikunde enzo dus ik zou me er niet al te druk om maken als ik jou wasquote:Op zondag 9 mei 2010 23:53 schreef Skylark. het volgende:
Wat zijn trouwens linksdraaiende melkzuren?
Dan ken jij Skylark niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je hebt goeie melkzuren en slechte. de ene is linksdraaiend, de andere rechtsdraaiend. het is iets met moleculen, scheikunde enzo dus ik zou me er niet al te druk om maken als ik jou was
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, dat heb je meteen met dat nummer.![]()
Dit is trouwens almachtig vet.Van die slome Jazz.
Whiskey erbij.
Wat is gezond om te drinken eig?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik probeer iig gezond te eten, maar dat wil absoluut niet zeggen dat dat altijd lukt.
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark is die ene die rietjes kocht voor in z'n eigen huis om zijn frisdrank te drinken op een manier waarop zijn tanden minder aangetast worden.
Water. Maar ik dronk dus gewoon redbull, cola en dingen als bitter lemon, tonic, ice tea enzo met rietje.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat is gezond om te drinken eig?
Die ijsthee van de aldi is volgens mij vet slecht voor je tanden door die zuren, en fristi/van dat soort dranken zit vol met kleurstoffen en smaakstoffen dus dat zal ook niet al te goed zijn... en cola etc is ook niet echt gezond.
Van die sinaasappelshit van de AH misschien?
Skylark is die ene die rietjes kocht voor in z'n eigen huis om zijn frisdrank te drinken op een manier waarop zijn tanden minder aangetast worden.
Ja maar in water bijna niks aan voedingsstoffen?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Water. Maar ik dronk dus gewoon redbull, cola en dingen als bitter lemon, tonic, ice tea enzo met rietje.
Limonade is niet zo slecht. Maar het beste blijft gewoon water.
Omg. Schiet die knul af.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Beste is van wel, maar een kniesoor die daarop let. En die fruitdranken zijn niet zo goed als je denkt. Veel suikers enzo, maar ze zijn wel lekkerquote:Op zondag 9 mei 2010 23:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar in water bijna niks aan voedingsstoffen.
Vitaminen etc die in van die fruitdranken zit moet je dan op een andere manier binnen krijgen?
ik wil het wel warmer makenquote:
Hierin veel suikers?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beste is van wel, maar een kniesoor die daarop let. En die fruitdranken zijn niet zo goed als je denkt. Veel suikers enzo, maar ze zijn wel lekker.
Rietjes kopen om je tanden te beschermen is niet gezond, dat is ronduit idioot.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:02 schreef Skylark. het volgende:
Waarom kun je in deze wereld niet meer gezond bezig zijn zonder geridiculiseerd te worden.
Er is een verschil tussen gewoon gezond bezig zijn en rietjes kopen voor je frisdrank vanwege je tanden.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:02 schreef Skylark. het volgende:
Waarom kun je in deze wereld niet meer gezond bezig zijn zonder geridiculiseerd te worden.
Hmm, weet niet. Die koop ik nooit, als ik zoiets koop is het of Coolbest Mango Dream of Appelsientje Mild Multifruitquote:Op maandag 10 mei 2010 00:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hierin veel suikers?
[ afbeelding ]
(deze heeft volgens mij een andere verpakking maarja)
quote:Rietje
Als je toch frisdranken drinkt, doe het dan met een rietje en laat de drank niet lang in de mond. Met een rietje voorkom je dat de drank langs je tanden spoelt;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |