Ik dacht al dat ik het verkeerd begreep.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
WatDus squats met 0 gewicht? Zo krijg je toch geen ass?
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik loop hier al een tijdje rond, maar ik had 4 maanden lang een permban. Toen besloot ik een lief mailtje naar de admins te sturenquote:
sowieso elke dag proteïneshakequote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wow goed man, ik ben ook pas drie dagen geleden begonnen.
Ojawel.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heb je wel spierpijn aan je bipsie dan de volgende dag?quote:
Ik eet kankerveel. Elke dag.quote:
Jonge, ik kon amper lopen vandaag. Leek wel alsof ik goed hard geneukt was.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heb je wel spierpijn aan je bipsie dan de volgende dag?
Eiwitten. Waar zijn ze.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik eet kankerveel. Elke dag.
Sowieso twee bruine boterhammen 's morgens met kaas en een crackertje met kaas op de fiets.
En dan in de eerste pauze op school een broodje ham/kruidenkaas.
En de tweede pauze een wafel.
En dan als ik thuiskom een stukje fruit soms.
En dan twee borden avondeten.
Dat noem ik nou niet echt kankerveel.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik eet kankerveel. Elke dag.
Sowieso twee bruine boterhammen 's morgens met kaas en een crackertje met kaas op de fiets.
En dan in de eerste pauze op school een broodje ham/kruidenkaas.
En de tweede pauze een wafel.
En dan als ik thuiskom een stukje fruit soms.
En dan twee borden avondeten.
Ik vermeld niet hoeveel snacks ik eet.quote:
niks mis mee hoorquote:
Wat heeft je post dan voor zin?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vermeld niet hoeveel snacks ik eet.
Je kont.. waar is tie? Meer trainen!!quote:
vertelquote:Op zondag 9 mei 2010 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vermeld niet hoeveel snacks ik eet.
Dat is wat ik standaard eet. Alsof iemand wil weten hoeveel snacks ik uit de kast hier haal 's avonds en 's middags als ik thuiskom.quote:
Moet je weg?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:43 schreef Smart_ass het volgende:
Er rijden dus helemaal geen nachttreinen tussen Eindhoven en Utrecht. Say whaaaat.
quote:
Over het feit dat ik in broeken geen reet heb en spillebeentjes heb.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grapje WD, ziet er goed uit. Ik snap niet waar je je zo druk over maakt.
Dan laat je je broek uit.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Over het feit dat ik in broeken geen reet heb en spillebeentjes heb.
Ja, da's toch wat je binnenkrijgt.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is wat ik standaard eet. Alsof iemand wil weten hoeveel snacks ik uit de kast hier haal 's avonds en 's middags als ik thuiskom.
Ga der nou niet ontmoedigenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grapje WD, ziet er goed uit. Ik snap niet waar je je zo druk over maakt.
Het is geen broek. Kankerhork. Dat zei ik net.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je broek. Tevens hoef je je niet te trainen zo te zien.
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke, maar haat niet. Tevens is het in mijn Nike trainings legging dus haat nogmaals niet.
Automobiel.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nu niet. Maar ik dacht dat dat zo was. Domper.
Je moet ook niet doortrainen als je spierpijn hebt. Als je geen rustdagen neemt groeit je ass nooit.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, ik kon amper lopen vandaag. Leek wel alsof ik goed hard geneukt was.
Door dat te trainen gaan de spillebeentjes niet wegquote:Op zondag 9 mei 2010 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Over het feit dat ik in broeken geen reet heb en spillebeentjes heb.
Mensen die nou niet spontaan versneld rondjes rennen, tegen dingen aan botsen en over bananenschillen uitglijden.quote:
Na school prop ik 4 wafels in mijn bakkes, een broodje rookworst. 's Avonds 3 wafels, zakje chips, wat koekjes, en soms een bapaotje.quote:
PAK JE RUST WD.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je moet ook niet doortrainen als je spierpijn hebt. Als je geen rustdagen neemt groeit je ass nooit.
Maar even slijmen jwz als smooth indo, je ass is al lekker genoeg jeuhh.
Dit, 1 dag trainen en dan 1-2 dagen rust en dan weer trainen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je moet ook niet doortrainen als je spierpijn hebt. Als je geen rustdagen neemt groeit je ass nooit.
Maar even slijmen jwz als smooth indo, je ass is al lekker genoeg jeuhh.
RIP aan je cholesterol.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Na school prop ik 4 wafels in mijn bakkes, een broodje rookworst. 's Avonds 3 wafels, zakje chips, wat koekjes, en soms een bapaotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |