Ja mag best hoog. Maar ik zie dat altijd zo dom voor mequote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben een meisje. En waarom is dat gay? Ik wil gewoon dikkere billen.
Squats, lunges en schaarbeweging.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja mag best hoog. Maar ik zie dat altijd zo dom voor me
Dat zie je niet op de webcam.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:27 schreef Otis2.0 het volgende:
wd, kun je misschien een foto posten voor de voor/na-pics?
Kan je lang wachten.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:29 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Wd, bel me wanneer je ze zo hebt.
Ik ben al drie dagen bezig in case you missed it.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nu nog de discipline om het een paar keer per week te doen.
Oke, maar haat niet. Tevens is het in mijn Nike trainings legging dus haat nogmaals niet.quote:
Wow, goed zeg dat je het al 3 dagen volhoudtquote:Op zondag 9 mei 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben al drie dagen bezig in case you missed it.
Met hoeveel kg doe je squats?quote:
Wow goed man, ik ben ook pas drie dagen geleden begonnen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wow, goed zeg dat je het al 3 dagen volhoudt
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wow goed man, ik ben ook pas drie dagen geleden begonnen.
Ik ben vorig jaar gestopt met drinken.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wow goed man, ik ben ook pas drie dagen geleden begonnen.
Zie ik er uit als een sportschool? Gewoon een stang in me nek hoor.quote:
Oh no you di'n't.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar gestopt met drinken.
Watquote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een sportschool? Gewoon een stang in me nek hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |