Mijn billen, waar denk je dat al die bilreacties vandaan komen.quote:
slaap lekker.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga. (K) voor wolvendagen en *boks* voor du bois.
En dan zeiken op mijn gifquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn billen, waar denk je dat al die bilreacties vandaan komen.
Ik wil ook een (K).quote:Op zondag 9 mei 2010 23:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga. (K) voor wolvendagen en *boks* voor du bois.
Je wil billen zoals mij?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn billen, waar denk je dat al die bilreacties vandaan komen.
Jij vind haar niet mooi?quote:
hij deed het niet eens hier ik heb hem veranderdquote:
En hoe moet ik weten hoe die van jou er uitzien dan?quote:
4 real? dat is echt gay homie.quote:
Dat vind ik wel normaler, ook viezer maar zeker wel normalerquote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hij deed het niet eens hier ik heb hem veranderd.
maar jij vindt dit erger dan een bewegende pic van binnen in een vrouwenlichaam met een penetrerende penis waarna die gaat komen?
Foto's gek. Ik sta nondeju vaak zo op foto's en die staan overal op internet.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En hoe moet ik weten hoe die van jou er uitzien dan?
Ik ben een meisje. En waarom is dat gay? Ik wil gewoon dikkere billen.quote:
Zie haar trouwens praten alsof ze die nooit gezien heeft.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En hoe moet ik weten hoe die van jou er uitzien dan?
Die gast... die snapt het gewoon nietquote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hij deed het niet eens hier ik heb hem veranderd.
maar jij vindt dit erger dan een bewegende pic van binnen in een vrouwenlichaam met een penetrerende penis waarna die gaat komen?
Never seen themquote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Foto's gek. Ik sta nondeju vaak zo op foto's en die staan overal op internet.
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zie haar trouwens praten alsof ze die nooit gezien heeft.
quote:
Een gast die wordt platgereden door een trein is ook normaler dan iemand die in een lederhosen het oegandese volkslied zingt met een hoepel om zijn heupen en een olifant in zijn achtertuin.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat vind ik wel normaler, ook viezer maar zeker wel normaler
[insert hier de foto dat je kanker skeel kijkt]quote:Op zondag 9 mei 2010 23:26 schreef reetveter het volgende:
Vandaag zijn er weer wat semi naakt pics geschoten maar ik kan ze niet openen. Niet dat jullie die zien maar ik deel het gewoon even mee
Ja mag best hoog. Maar ik zie dat altijd zo dom voor mequote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben een meisje. En waarom is dat gay? Ik wil gewoon dikkere billen.
Squats, lunges en schaarbeweging.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja mag best hoog. Maar ik zie dat altijd zo dom voor me
Dat zie je niet op de webcam.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:27 schreef Otis2.0 het volgende:
wd, kun je misschien een foto posten voor de voor/na-pics?
Kan je lang wachten.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:29 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Wd, bel me wanneer je ze zo hebt.
Ik ben al drie dagen bezig in case you missed it.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nu nog de discipline om het een paar keer per week te doen.
Oke, maar haat niet. Tevens is het in mijn Nike trainings legging dus haat nogmaals niet.quote:
Wow, goed zeg dat je het al 3 dagen volhoudtquote:Op zondag 9 mei 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben al drie dagen bezig in case you missed it.
Met hoeveel kg doe je squats?quote:
Wow goed man, ik ben ook pas drie dagen geleden begonnen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wow, goed zeg dat je het al 3 dagen volhoudt
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wow goed man, ik ben ook pas drie dagen geleden begonnen.
Ik ben vorig jaar gestopt met drinken.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wow goed man, ik ben ook pas drie dagen geleden begonnen.
Zie ik er uit als een sportschool? Gewoon een stang in me nek hoor.quote:
Oh no you di'n't.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar gestopt met drinken.
Watquote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een sportschool? Gewoon een stang in me nek hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |