quote:Op maandag 10 mei 2010 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kutjes hebben een even hoog Ph-waarde als bier. Drink je dat ook met een rietje?
Ik drink bier niet met een rietje.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kutjes hebben een even hoog Ph-waarde als bier. Drink je dat ook met een rietje?
dan heb je er niks aan want dan neuk je toch niet meerquote:Op maandag 10 mei 2010 00:11 schreef MouzurX het volgende:
Sky lacht jullie straks met een mooi gebit uit wanneer iedereen 80 is
Jij hoeft je eigen boodschappen niet te doen, bij jou doet je moeder dat voor je.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus, ben jij nou een kerel van 19 of een vrouw van 35?
Op mijn 50ste hoef ik geen mannen meer te regelen.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:11 schreef MouzurX het volgende:
Sky lacht jullie straks met een mooi gebit uit wanneer iedereen 80 50 is
Ik let er ook op hoor. Maar niet super gedetailleerd.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Voedingsstoffen. Serieus, het woord alleen al.
Ik ben vast niet de enige hier.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Voedingsstoffen. Serieus, het woord alleen al.
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hoeft je eigen boodschappen niet te doen, bij jou doet je moeder dat voor je.
yaquote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef Japsnars het volgende:
Wacht, Sky drinkt zijn frisdrank met een rietje om zijn tanden te beschermen?
Nee? Anders zou ik het toch niet zeggen?quote:
Wahahahaquote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef Japsnars het volgende:
Wacht, Sky drinkt zijn frisdrank met een rietje om zijn tanden te beschermen?
Mandje. Dingen gooien in je mandje die je lekker vindt/nodig hebt. Kassa. Bingo.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hoeft je eigen boodschappen niet te doen, bij jou doet je moeder dat voor je.
Nou ik zou het wel fijn vinden wanneer mijn gebit er dan ook nog goed uit ziet.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op mijn 50ste hoef ik geen mannen meer te regelen.
Maar buiten de deur doe je het niet, omdat dat er retarded uit zou zien, niet waar?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee? Anders zou ik het toch niet zeggen?
ik let er ook op maar dat is meer zodat ik aan het einde van de dag de balans kan opmaken hoeveel honderden calorieën ik er nu weer overheen zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |