Zou niet geheel onverstandig zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 23:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag gelijk even of je instructeur je leert tanken
Waar is dat? Ga ik daar volgende keer maar naar toequote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zou niet geheel onverstandig zijn![]()
Vrijdag zouden we gaan tanken , komt de pompbediende naar buiten en begint al te tanken voor ons.
Ik weet wel een pomp in Haarlem waar ze dat ook doenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar is dat? Ga ik daar volgende keer maar naar toe
Ik heb dat pas later geleerd op mijn twaalfde leefde ik in de Russische wouden en leefde ik van berenvleesquote:Op zondag 9 mei 2010 23:49 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn 12de geleerd. Toen mijn moeder voor het eerste moest tanken. Ik had de tankdop zo los. Alleen moest ik even uitvogelen waarom de automagische stop er steeds op ging. Ik moest die staaf dieper in het gaatje steken zodat de benzine vrij kon lopen.
Wtf nog nooit gezien in Nederland moeit je dan ook nog een fooi gevenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:51 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik weet wel een pomp in Haarlem waar ze dat ook doen
quote:
Nee joh klantvriendelijkheidquote:Op zondag 9 mei 2010 23:53 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Wtf nog nooit gezien in Nederland moeit je dan ook nog een fooi geven
Het is dan ook crisis aan de pompquote:Op zondag 9 mei 2010 23:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee joh klantvriendelijkheid![]()
Maar van een les auto weet je dat je ze vol kan gooien maar om nauw ongevraagd iemand auto helemaal af te tanken terwijl hij/zij dat niet wil
Missie geslaagdquote:
Dit zou de reden kunnen zijnquote:
Ik kwam er ook maar achter doordat mijn rij instructrice, een vrouw van 63 die wel van een stevig rijden hield, een keer ging tanken daar tijdens een rijles.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:53 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Wtf nog nooit gezien in Nederland moeit je dan ook nog een fooi geven
Vooral deze is mooiquote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Heb je voor mij bewijs?
Want ik ga dan ECHT 4,5 liter tanken en een Snicker kopen!
aah dat vertel je me nu pas, ik altijd fooi gevenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:57 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik kwam er ook maar achter doordat mijn rij instructrice, een vrouw van 63 die wel van een stevig rijden hield, een keer ging tanken daar tijdens een rijles.
Ze gaf die mensen soms een fooi en soms niet. Het is niet verplicht dus, maar wel vriendelijk.
Vanaf nu alleen nog maar 5 liter tanken bij die pomp en wegrijdenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah dat vertel je me nu pas, ik altijd fooi geven
Gewoon omdat het kan, als iedereen met een auto op FOK dit nauw gaat doenquote:Op maandag 10 mei 2010 00:02 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Vanaf nu alleen nog maar 5 liter tanken bij die pomp en wegrijden
ik ga nog rijk worden nav dit topic johquote:Op maandag 10 mei 2010 00:02 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Vanaf nu alleen nog maar 5 liter tanken bij die pomp en wegrijden
Ja dan hebben we dankzij jullie een grote FOK!meet in de gevangenisquote:Op maandag 10 mei 2010 00:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan, als iedereen met een auto op FOK dit nauw gaat doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 00:05 schreef Omniej het volgende:
Jezus, wat heb ik gelachen om dit topic zeg.
TS heeft m'n dag weer goedgemaakt.
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan hebben we dankzij jullie een grote FOK!meet in de gevangenishow cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan hebben we dankzij jullie een grote FOK!meet in de gevangenisNee dit is geheel volgens de regels zolang je maar niet verdacht gedraagt en het tegen de pompbediende zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |