Ik had het dan ook over omdraaien met de autoquote:Op zondag 9 mei 2010 23:39 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Er zit altijd een tunnel voor voetgangers hoor
Jerrycan die iedereen als het goed is verplicht achterin z'n auto heeftquote:Op zondag 9 mei 2010 23:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over omdraaien met de auto
Geeft niets ga je net zoals Advanced power een topic over dat je stopt omdat je reputatie is verknaldquote:Op zondag 9 mei 2010 23:41 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Mijn reputatie is nu helemaal naar de filistijnen
Ja, en anders kan je het nog in lege water flesjes doen ?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:42 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Jerrycan die iedereen als het goed is verplicht achterin z'n auto heeft
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:41 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Mijn reputatie is nu helemaal naar de filistijnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verplichtquote:Op zondag 9 mei 2010 23:42 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Die zijn nogal snel gevuldquote:Op zondag 9 mei 2010 23:43 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ja, en anders kan je het nog in lege water flesjes doen ?
Verplicht? Volgens mij niet..quote:Op zondag 9 mei 2010 23:42 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Kwiwi is van het vrouwlijke geslachtquote:Op zondag 9 mei 2010 23:43 schreef Droomert het volgende:
Kijk-mij-een-man-zijn-die-kan-tanken-en-stoer-is reactie topic.
Ja, en je moet ook verplicht 3 glazen kommen in je auto hebben voor het geval je geen benzine meer hebt en het moet halen bij het tankstationquote:
Uitwringen boven de tank.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Die zijn nogal snel gevuld![]()
zit je daar met brandstof vlekken in je kleren
Ze doelt natuurlijk op alle mannen die hier posten en doen alsof ze van nature al konden tankenquote:
Nou niet gaan trollenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:45 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ja, en je moet ook verplicht 3 glazen kommen in je auto hebben voor het geval je geen benzine meer hebt en het moet halen bij het tankstation
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:45 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ja, en je moet ook verplicht 3 glazen kommen in je auto hebben voor het geval je geen benzine meer hebt en het moet halen bij het tankstation
Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen die jongen belachelijk te maken. Hij moet zich namelijk erg kut voelen. Het ene moment maakt hij een, in zijn ogen althans, kek filmpje. En het volgende moment maken zijn internet helden hem belachelijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Geeft niets ga je net zoals Advanced power een topic over dat je stopt omdat je reputatie is verknald![]()
Nee het is je vergeven.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 9 mei 2010 23:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze doelt natuurlijk op alle mannen die hier posten en doen alsof ze van nature al konden tanken
Dit is een groot troltopicquote:
nee johquote:Op zondag 9 mei 2010 23:44 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Sinds 3 oktober 2009 ook in nederland hoor
Vraag gelijk even of je instructeur je leert tankenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Ik ga slapen morgenvroeg weer rijles
Ik heb het op mijn 12de geleerd. Toen mijn moeder voor het eerste moest tanken. Ik had de tankdop zo los. Alleen moest ik even uitvogelen waarom de automagische stop er steeds op ging. Ik moest die staaf dieper in het gaatje steken zodat de benzine vrij kon lopen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze doelt natuurlijk op alle mannen die hier posten en doen alsof ze van nature al konden tanken
We hadden er wel een paarquote:Op zondag 9 mei 2010 23:47 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Dit is een groot troltopic
Alsof je überhaupt in dit kapitalistische land gratis zou kunnen tanken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |