quote:Op zondag 9 mei 2010 23:29 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Man, man, man.... Wat een goed nieuws!! Ik heb hier 4 pompen dicht bij elkaar zitten. Dus kan ik makkelijk 40 euro tanken zonder 1 cent uit te geven
Kan dus nietquote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Daarom hebben de meeste pomphouders van hetzelfde bedrijf de pomp ook op een ruime afstand van elkaar staan.
Vertelquote:
Goed argument jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan makkelijkquote:
maakte me echt aan het huilen; dat er zulke achterlijke mensen in dit land zijn die blijkbaar wel mogen rijdenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Heb je voor mij bewijs?
Want ik ga dan ECHT 4,5 liter tanken en een Snicker kopen!
quote:
toen stopte ik, ik vond het te engquote:Op zondag 9 mei 2010 23:00 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag kwamen m'n zusje en ik op het geniale idee om ...
ja inderdaad dat zal de prijs voor het grootste gedeelte zo opdrijven jaquote:Op zondag 9 mei 2010 23:34 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
![]()
Daarom is de olieprijs ook zo hoog, talloze mensen die voor noppes tanken
Ze staan niet dicht bij elkaar omdat dat totaal geen zin heeft. Mensen kunnen namelijk maar 1x hun tank volgooien. Dan moeten ze eerst een stuk rijden en kan ie pas weer gevuld worden. Als je 2 tankstations naast elkaar zet van hetzelfde bedrijf heeft dus geen zin want dan kunnen ze maar maximaal 1x bij je tanken. Zet je tankstation 2 echter 100 km verderop dan heb je kans dan ze 2x bij je tanken.quote:
Ik tank elke dag op deze manier voor noppes dat mogen jullie mooi allemaal extra betalenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:34 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
![]()
Daarom is de olieprijs ook zo hoog, talloze mensen die voor noppes tanken
Alles kan , thee kan , koffie kan , melk kan.quote:
Dit dus, daarom mag dit van de overheid ook niet uitlekken, dus ik verwacht met spoed een slotquote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ik tank elke dag op deze manier voor noppes dat mogen jullie mooi allemaal extra betalen
Vertel de echte redenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze staan niet dicht bij elkaar omdat dat totaal geen zin heeft. Mensen kunnen namelijk maar 1x hun tank volgooien. Dan moeten ze eerst een stuk rijden en kan ie pas weer gevuld worden. Als je 2 tankstations naast elkaar zet van hetzelfde bedrijf heeft dus geen zin want dan kunnen ze maar maximaal 1x bij je tanken. Zet je tankstation 2 echter 100 km verderop dan heb je kans dan ze 2x bij je tanken.
Zo, nu weten jullie teminste ook de echte redenGeen dank trouwens voor de goede uitleg
En als ze het aan 2 kanten van de weg neerzetten bijvoorbeeld op een snelweg ? Links 1 , rechts 1quote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze staan niet dicht bij elkaar omdat dat totaal geen zin heeft. Mensen kunnen namelijk maar 1x hun tank volgooien. Dan moeten ze eerst een stuk rijden en kan ie pas weer gevuld worden. Als je 2 tankstations naast elkaar zet van hetzelfde bedrijf heeft dus geen zin want dan kunnen ze maar maximaal 1x bij je tanken. Zet je tankstation 2 echter 100 km verderop dan heb je kans dan ze 2x bij je tanken.
Zo, nu weten jullie teminste ook de echte redenGeen dank trouwens voor de goede uitleg
nee die is al geweestquote:Op zondag 9 mei 2010 23:36 schreef dubidub het volgende:
Ben ik dan echt de eerste die het gaat vragen!?
Pics van je zusje.
Ja dan kan het wel, omdat mensen niet zomaar even snel kunnen omdraaien.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
En als ze het aan 2 kanten van de weg neerzetten bijvoorbeeld op een snelweg ? Links 1 , rechts 1![]()
Dan kan het toch gewoon?
Mwa ik denk dat er maar weinig mensen zijn die gebruik maken van de voetgangerstunnel en hun jerrycan met 5 liter vullenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
En als ze het aan 2 kanten van de weg neerzetten bijvoorbeeld op een snelweg ? Links 1 , rechts 1![]()
Dan kan het toch gewoon?
Er zit altijd een tunnel voor voetgangers hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 23:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan kan het wel, omdat mensen niet zomaar even snel kunnen omdraaien.
Sorry, maar... Ik maakte maar een grapje.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef Repeat het volgende:
Wat een achterlijk topic met dito TS, maar dit:
[..]
maakte me echt aan het huilen; dat er zulke achterlijke mensen in dit land zijn die blijkbaar wel mogen rijden![]()
![]()
![]()
Ja dat zou ik nu ook maar snel zeggenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:40 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Sorry, maar... Ik maakte maar een grapje.
altijd jaquote:Op zondag 9 mei 2010 23:39 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Er zit altijd een tunnel voor voetgangers hoor
Dit dus ?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:39 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Er zit altijd een tunnel voor voetgangers hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |