Joden zijn niet te vertrouwen!quote:
Dat mag van mij een trilogie wordenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:26 schreef afdak het volgende:
[..]
Ik kan me echt helemaal voorstellen hoe peter heel serieus als die geloofsboeken gaat debunken.
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:26 schreef 9611Niels het volgende:
Uit het gastenboek:
[..]
Ik zou bijna geloven dat Penisbaard erachter zit
Peter heeft een granny gewonnenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk dat peterrr boos is omdat hij twee tientjes heeft uitgegeven voor een onzin boek
Niemand zegt dat iedereen dit dat boek heeft gelezen, het ook heeft geloofd. Ik kende het hele boek niet trouwens.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:25 schreef GGMM het volgende:
250.000 achterlijke mensen in Nederland, dat is minder dan verwacht.
Serieus!quote:Op zondag 9 mei 2010 22:26 schreef 9611Niels het volgende:
Uit het gastenboek:
[..]
Ik zou bijna geloven dat Penisbaard erachter zit
Die Tell Sell reclame vond ik ook wel leukquote:Op zondag 9 mei 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
Mr T.Dit is in ieder geval een stuk leuker dan die domme telsell reclame van hem.
Gastenboek.quote:
ja en dan blijkt dat alle religies gebasseerd zijn op leugens, en dankzij peterrr zijn we dan van alle geloofsvormen verlostquote:Op zondag 9 mei 2010 22:26 schreef afdak het volgende:
[..]
Ik kan me echt helemaal voorstellen hoe peter heel serieus als die geloofsboeken gaat debunken.
Speciaal ingeplant vanwege dit topicquote:Op zondag 9 mei 2010 22:28 schreef afdak het volgende:
Warcraft reclame voor al die fokkertjes die zitten te kijken.
Peter is een god!quote:Op zondag 9 mei 2010 22:28 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ja en dan blijkt dat alle religies gebasseerd zijn op leugens, en dankzij peterrr zijn we dan van alle geloofsvormen verlost
Hier thuis ligt het boek volgens mij ook ergens.. Was toch een dikke hype over toch? Hoe zielig het wel niet was enzo.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Niemand zegt dat iedereen dit dat boek heeft gelezen, het ook heeft geloofd. Ik kende het hele boek niet trouwens.
Ik word er altijd helemaal verdrietig van, Mr T die huishoudelijke apparaten verkooptquote:Op zondag 9 mei 2010 22:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Die Tell Sell reclame vond ik ook wel leuk
Hij weet het wel aan de man te brengenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word er altijd helemaal verdrietig van, Mr T die huishoudelijke apparaten verkoopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |