Teeeeeringquote:
quote:
Je vergeet de Thora nogquote:Op zondag 9 mei 2010 22:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo schokkend, niemand hoeft dat boek verplicht te lezen
de bijbel en Koran staan ook vol onzin
Nee, want dat is wél waar.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk dat peterrr boos is omdat hij twee tientjes heeft uitgegeven voor een onzin boek
Ik denk dat peterrr boos is omdat hij twee tientjes heeft uitgegeven voor een onzin boek
Ik kan me echt helemaal voorstellen hoe peter heel serieus als die geloofsboeken gaat debunken.quote:
Maak er een.quote:
Ik zou bijna geloven dat Penisbaard erachter zitquote:jullie doen alemaal wel zo overdreven hiestirisch hier over dat het nep is en dat ze aleen maar geld wil verdienen en zoow.. maar jullie weten zelf helemaal niet hoe dat meisje zig voelt! ik bedoel dat meisje heeft zulke vrezelijke dingen mee gemaakt dat wil jij niet weten jullie kunen je dat egt niet bezeffen als je het zelf nooit heb mee gemaakt.. daarom kan je niet zeggen dat het nep is !
Even allemaal 1 ster geven aan dat verslagquote:Op zondag 9 mei 2010 22:26 schreef Me_Wesley het volgende:
Verder nog uit dat boekverslag op scholieren.com:
Verhaalconventie:
Het verhaal is een realistisch verhaal. Het is een autobiografisch verhaal en alles wat er in het verhaal voor komt zou echt gebeurd kunnen zijn. Het verhaal is ook niet romantischer gemaakt. Ik denk dat het zeker zo hard is en echt gebeurd is.http://www.scholieren.com/boekverslagen/27788
Penisbaard zit overal achter,hij heeft namelijk geen leven en is constant bezig met zulke onzinquote:Op zondag 9 mei 2010 22:26 schreef 9611Niels het volgende:
Uit het gastenboek:
[..]
Ik zou bijna geloven dat Penisbaard erachter zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |