quote:
quote:
Jaquote:
Done.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:58 schreef Doler12 het volgende:
danique Geplaatst op: 09-05-2010
kkr hoerige maria je heb al die tijd gelogen ik geloofde je nog maarr nu je bent gewoon geak je moet gewn omgesloten worden je bent phischigich je heb je zeluf lopen vingeren en niet die manou vuile tering kkr teef nooit meer tegen me praten en treug reageren ach als je dit moet doen dan ben je gwn GEK ! MET 1 WOORD GROET DANIQUE EN BLIJF LEKKER IN JE GEKKE WERLED LEVEN DAG ,MARIA MOSTER
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:58 schreef Doler12 het volgende:
kkr hoerige maria je heb al die tijd gelogen ik geloofde je nog maarr nu je bent gewoon geak je moet gewn omgesloten worden je bent phischigich je heb je zeluf lopen vingeren en niet die manou vuile tering kkr teef nooit meer tegen me praten en treug reageren ach als je dit moet doen dan ben je gwn GEK ! MET 1 WOORD GROET DANIQUE EN BLIJF LEKKER IN JE GEKKE WERLED LEVEN DAG ,MARIA MOSTER
Pics?quote:
En dat terwilj de aflevering nog bezig isquote:Op zondag 9 mei 2010 21:58 schreef Doler12 het volgende:
quote:
quote:Petra (VOOR DIANE) Geplaatst op: 09-05-2010
Hoi Diane, leuk dat ik je hier ook weer zie. Had gisteren verjaadag, vandaag moederdag dus kon niet eerder reageren. Ik ben nu snel naar huis gekomen voor Peter R de Vries. Ik ben zo vreselijk blij dat hij het geld en middelen heeft om dit naar buiten te brengen. Dit doet echt goed aan de mensen die het echt hebben meegemaakt. Ik denk dat je hetzelfde gevoel hebt toch? Ik ben benieuwd wat jij vindt van de uitzending. Woensdag ook nog een docu over Ansoe alias Manou. Ook kijken dus. Je mag mij ook mailen. Hoet gaat het met jou trouwens
quote:Anoniem Geplaatst op: 09-05-2010
je bent echt ziek weet je dat! jij weet helemaal niet hoe het is om zoiets mee te maken he!
Hij is ingekortquote:
quote:
Er is nu alleen nog maar bloed want van dichtbij was mijn piemel wel een beetje grootquote:
quote:
Zou hij een sociaal leven hebben? Naaaah.quote:
quote:
Dat dus.quote:
Heb ze beiden gelezenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WTF moeder schrijft ook nog een boek zelfs
Serieus? En?quote:
Inderdaadquote:Op zondag 9 mei 2010 22:03 schreef stef040 het volgende:
Net 18?
Toen net was ze nog 13 toen ze aan de macht was...
Hij had toch een keer 1950 posts op 1 dag?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zou hij een sociaal leven hebben? Naaaah.
Híj was net 18.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:03 schreef stef040 het volgende:
Net 18?
Toen net was ze nog 13 toen ze aan de macht was...
Inderdaad, hij zou even gaan sportenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij had toch een keer 1950 posts op 1 dag?
Inderdaadquote:Op zondag 9 mei 2010 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik zat meer te denken, kan iemand zomaar allerlei mensen vermoorden zonder dat er iets in het nieuws kwam over mensen die vermoord waren?
En regelmatig op zondag 1000+quote:Op zondag 9 mei 2010 22:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij had toch een keer 1950 posts op 1 dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |