quote:Op zondag 9 mei 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
Even een vraagje, jullie weten het vast: is er al een keer een topic geopend over ervaringen met Dentinox?
( http://www.dentinox.nl/ )
Dankjewel, dan ga ik toch even een nieuwe openen, speciaal over Dentinoxquote:Op zondag 9 mei 2010 14:44 schreef Fannie het volgende:
Ik zie met zoeken als bovenste deze staan...
Kiezen krijgen en niet kunnen slapen (voor de dentinox vraag..)
maar die is al vrij oud.
Welkom thuis Oxy, mooi gedicht!
Ik vermoed dat het daarom ook zo druk was bij de Chineesquote:Op zondag 9 mei 2010 19:44 schreef moussy het volgende:
Wij hebben patat gegeten, want ik hoefde niet te koken vandaag, dat ging P. doen![]()
Oh, bij de mekdonnels viel het ons mee, we hadden verwacht dat het druk zou zijn, maar klaarblijkelijk willen de meeste mama's geen mek op moederdagquote:Op zondag 9 mei 2010 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het daarom ook zo druk was bij de Chineesde mannen 'koken' vandaag
we hebben ruim 2 uur gewachtachja... t was best lekker uiteindelijk.
Leo
Niet? Da's balen!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb me ooit eens aangemeld voor die dvd, maar die heb ik helega nooit gekregen.
haha is goed hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef k_i_m het volgende:
Nou, als je er volgend jaar nog de kracht voor hebt wil ik er wel één afnemen hoor!.
Hoe heet dat boek?? Ik moet nog een boek uitzoeken....quote:Op zondag 9 mei 2010 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Morgen naar (bekkenbodem)fysio, met een inwendig onderzoekje, heb geen oppas gevonden, lastig dus met 2 kinderen erbij.
Ik heb mijn leesclubboek uit, voor wie nog een boekentip zoekt: een keukenmeidenroman.Erg mooi.
Gewoon jammer dat hij nu uit is. Of althans, het is geen vrolijk verhaal, maar ik was er de hele dag in bezig en dan is het ineens zo over...
Ze weigert een foto te sturen van de code om het te checken en ik heb al tig vormen geprobeert. Dit loopt al sinds 27 aprilquote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef lily het volgende:
Misschien nog een typefout in het nummer, moussy?
Kan ik me helemaal bij aansluiten...quote:Op maandag 10 mei 2010 09:22 schreef lily het volgende:
Das k*t, moussyellendelingen
En Estrys, dat is ook niet zo mooi![]()
Moet ik langs gaan?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:30 schreef moussy het volgende:
tis in kerkrade
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:36 schreef lily het volgende:
[..]
Moet ik langs gaan?![]()
Ik kan ze ook verstaan
whut? werk/man/kind/ algehele malaise?quote:
klinkt eerlijk gezegd als iemand die zich van tevoren redelijk ingedekt heeft ofzoquote:
quote:
bahquote:Op maandag 10 mei 2010 10:08 schreef k_i_m het volgende:
Ongesteld voor de 5e keer in 2 maanden, een kind wat gisteren wéér pas om 23.00 wilde slapen en vervolgens midden in de nacht nog even lekker ging spoken en alweer om 7.15 wakker was en een niet nader te noemen persoon die ik in de woonkamer hoor snurken door twee deuren heen.
Ik ben gebroken.
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:08 schreef k_i_m het volgende:
Ongesteld voor de 5e keer in 2 maanden, een kind wat gisteren wéér pas om 23.00 wilde slapen en vervolgens midden in de nacht nog even lekker ging spoken en alweer om 7.15 wakker was en een niet nader te noemen persoon die ik in de woonkamer hoor snurken door twee deuren heen.
Ik ben gebroken.
De roze of de bruine?quote:Op maandag 10 mei 2010 10:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
bah![]()
dat zijn kutdagen.
Amélie heeft trouwens nu Lilah's vestje aan en het staat zo leuk
Mous, belachelijk. Idd voor 2 tientjes wtf...
Heb je tnt ook al even gebeld?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze weigert een foto te sturen van de code om het te checken en ik heb al tig vormen geprobeert. Dit loopt al sinds 27 april![]()
Vandaag de bruine.quote:
Ok, maar haalt niks uit blijkbaar??quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Vandaag de bruine.
De roze heeft ze laatst aangehad maar daar had mn lief niet gezien dat er een knoopje achterop zat
Mannen en hun lompheiddat moet er nu dus weer aangezet worden.
Irritant!quote:
Lily wil vast wel een positie broek voor je passen mousquote:Op maandag 10 mei 2010 10:29 schreef moussy het volgende:
De hele code is bij TNT niet te vindenen zij maakt nog steeds geen foto, wat ze wel beloofd, van dat flubbertje waar de code en zo op staat, dus dit stinkt...
gelukkig voor haar heeft ze een klein hoofd.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:27 schreef k_i_m het volgende:. Hij vond het niet lastig over het hoofd trekken?
Wil je ook hamsters gaan houdenquote:Op maandag 10 mei 2010 10:50 schreef trui het volgende:
moussy, wat een rotstreek (als 't echt opzet is). wat is 't linkje naar haar marktplaats-advertenties??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Nou, da's toch echt wel leuk werkquote:Op maandag 10 mei 2010 11:18 schreef moussy het volgende:
huishoudelijke ondersteuning, cliënten begeleiden in de huishoudelijke takenJa prima, hangt een leuk uurloon aan vast voor zoiets zag ik in de mail
Vandaar die schoteltjes altijdquote:Op maandag 10 mei 2010 11:23 schreef moussy het volgende:
pleeën poetsen doet maar 10 euro bruto per uur
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:20 schreef easy-going het volgende:
Ik heb van ellende maar weer eens facebook opgestart
Als een plee schoon is, vind ik het niet zo erg om er 30-40-50 cent in te leggen.quote:
hoe triestquote:Op maandag 10 mei 2010 12:27 schreef amaranta het volgende:
En bij la place moet je 30 cent betalen om gebruik te mogen maken van het verschoningskussen
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:55 schreef moussy het volgende:
Ik ben net uitgenodigd te solliciteren
waar? (dr zit er eentje bij mij in de straatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
ik zou dat ding rechtop zetten, en op het verschoningsmatje van de tas gebruik maken. Het moet toch niet gekker worden zeg!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
per persoon, staat er aan de binnenkant van de deur. Ja doei!
Ik heb dat dus onlangs meegemaakt in de McDonalds. Zo'n tienermoeder die echt aan tafel haar kind ging verschonen.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:55 schreef moussy het volgende:
Ik ben net uitgenodigd te solliciteren
Leuk! Ik duim alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat stom van die hamsterkooi zeg, wat kunnen sommige mensen toch etterbakken zien. Voor 2 tientjes.![]()
![]()
Kim, sterkte vandaag
Estrys, eng hoor.
Nog 2 weken en dan wordt gelukkig mijn vakantiegeld gestort. Ik moest net wat geld overmaken en nu heeft mijn rekening een echo.Fijn hoor, grote beurt van de auto, vakantie, nieuw raamkozijn allemaal in dezelfde maand moeten betalen.
herkenningquote:Op maandag 10 mei 2010 13:11 schreef cattie het volgende:
Nog 2 weken en dan wordt gelukkig mijn vakantiegeld gestort. Ik moest net wat geld overmaken en nu heeft mijn rekening een echo.Fijn hoor, grote beurt van de auto, vakantie, nieuw raamkozijn allemaal in dezelfde maand moeten betalen.
ik zit te wachten op het belastinggeld.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:13 schreef lily het volgende:
[..]
herkenning
ik zit ook wel al stiekem te wachten (hoewel mijn vakantiegeld al aan de auto besteedt is - lees gat vullen die de "nieuwe" auto nu geslagen heeft)
Oh ja, belastingen, wij moeten dit jaar betalen.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zit te wachten op het belastinggeld.
daar ga ik een mooi granieten aarechtblad van kopen
daar zit ik me nu al op te verheugen
Wij hebben zo'n tefalding en die doet het goed. Kun je ook goed pannenkoeken in bakken.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoi DeLiedjeHoe is het met jou/jullie?
lady wrb ik vind de pannen van BK altijd wel fijnOf die Tefaldingen met thermospot
ja pcies.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
kwestie van tijd voor de weer op farmville zit
oke, ga ik daar zo eens naar kijken . bedankt!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
lady wrb ik vind de pannen van BK altijd wel fijnOf die Tefaldingen met thermospot
Ik kom er alvast niet meer opquote:
ow, okeeequote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op facebook kun je een eigen boerderij hebben: gewassen kweken, fruitbomen planten, huizen en schuren bouwen, dieren kweken, ...
Je kunt ook geschenken krijgen van mede-farmvillers.
Voor al die zaken betaal je (niet echt hoor) en als je gewassen rijp zijn, ga je ze oogsten en krijg je terug geld om bij te planten, ...
Nee, want Farmville is nog steeds waardeloos (heb ik wel even gekeken, maar liep meteen weer vastquote:Op maandag 10 mei 2010 13:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
kwestie van tijd voor de weer op farmville zit
Ohmygosh..leuk je gekend te hebbenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nee, want Farmville is nog steeds waardeloos (heb ik wel even gekeken, maar liep meteen weer vast)
Ik heb nu Treasure Isle en Country Life maar eens opgestart.
Wat een @#$&^quote:Op maandag 10 mei 2010 13:54 schreef moussy het volgende:
Oi, het hamstermevroitje heeft weer gemaild en ze is nu niet zo blij meer met me, ze wil nog steeds geen fotootje van de T&T opsturen als bewijs dat ie verstuurd is, want ze kan dr kabeltje opeens niet meer vinden, jammer dan, ze gaf vrijdagavond aan het te doen, dus ze heeft tijd zat gehad om te zoeken en d'r escuusjes ben ik nu wel zat
ze heeft bij het plaatsen van haar advertenties het vinkje "toon advertentie op de kaart" helaas uitgezetquote:Op maandag 10 mei 2010 13:54 schreef moussy het volgende:
Oi, het hamstermevroitje heeft weer gemaild en ze is nu niet zo blij meer met me,
ja had ik vorig jaar haha ineens keiveel geld op mn rekening en 1 of 2 dagen erna de briefquote:Op maandag 10 mei 2010 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Dat gaat meestal wel snel is mijn ervaring. We hebben zelfs al een paar keer gehad dat we de brief nog niet eens hadden, maar wel het geld op de bankrekening!!
Wordt dan morgen, op maandag krijgen wij eigenlijk nooit post.
nee nog niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:13 schreef trui het volgende:
ik ook hoor, maar ik heb bij een vriendin wel eens van die echte pannekoekenpannen gezien & gebruikt en die waren ook prima.
heb je al foto's van je nieuwe keuken trouwens??
ze zat al in dr pensioen. t was mijn oudste kip (ruim 6 jaar)quote:Op maandag 10 mei 2010 16:14 schreef trui het volgende:
lady-wrb, wat triestig... hoe dat zo? (ja, ze zal wel dood gegaan zijn, maar hoe kwam dat bedoel ik).
Ik heb het pakket zelf gevonden, het staat sinds vrijdag bij de supermarkt waar zij hem gebracht heeft, niet gescanned niks, maar de mevrouw van de Plus ging hem handmatig invoeren en er voor zorgen dat ie dan vandaag deze kant op gaat komen, olé! dus als het goed is komt hij dan morgen hier, pfieuw, nog op tijd voor donderdag, als het goed isquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee nog niet.
de keuken op zich staat wel, maar er zit nog geen werkblad op, het plafond zit er nog niet in, de muren zijn nog niet betegeld, de plintverwarming moet nog aangesloten en over de vloertegels zijn we nog aan het strijden: ik wil zwart wit geblokt tegelen, hij effen zwart, maar dat vind ik dan weer niet mooi bij een zwart werkblad (het wordt graniet of composiet maar ik wacht even op de belastingteruggave voor ik dat laat komen)
ooooh goed nieuws!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb het pakket zelf gevonden, het staat sinds vrijdag bij de supermarkt waar zij hem gebracht heeft, niet gescanned niks, maar de mevrouw van de Plus ging hem handmatig invoeren en er voor zorgen dat ie dan vandaag deze kant op gaat komen, olé! dus als het goed is komt hij dan morgen hier, pfieuw, nog op tijd voor donderdag, als het goed is
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb het pakket zelf gevonden, het staat sinds vrijdag bij de supermarkt waar zij hem gebracht heeft, niet gescanned niks, maar de mevrouw van de Plus ging hem handmatig invoeren en er voor zorgen dat ie dan vandaag deze kant op gaat komen, olé! dus als het goed is komt hij dan morgen hier, pfieuw, nog op tijd voor donderdag, als het goed is
Geen vriendelijke toon meer in de mail en min of meer afdwingen waar ze hem gepost heeft en dan daar heen bellen met de code of er idd een pakket staat met die code en voor die naam en dat adresquote:Op maandag 10 mei 2010 16:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh goed nieuws!
hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan, zelf gevonden![]()
nouja hoe dan ook, fijn!
Dat mag ook wel na 2 wekenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ze had hem dus wel weg gebracht? Nou ja, fijn dat het uiteindelijk allemaal toch goedkomt!!
Dat is waarquote:Op maandag 10 mei 2010 16:23 schreef moussy het volgende:
[..]
Geen vriendelijke toon meer in de mail en min of meer afdwingen waar ze hem gepost heeft en dan daar heen bellen met de code of er idd een pakket staat met die code en voor die naam en dat adres
[..]
Dat mag ook wel na 2 weken
geen idee eigenlijk. ik wist wel van het bestaan af, maar had het nog nooit in het echt gezien.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:29 schreef trui het volgende:
lady-wrb, hoe kan zo'n draainek ontstaan dan?? succes nog met de volgende stappen van de keukenverbouwing. lijkt me niet zo prettig dat je nog geen werkblad hebt. graniet is inderdaad prachtig, maar oef, wat duur...
wij hadden nog een vervelend akkefietje met Brugman, katsjeng 500 euro erbij, omdat de rvs-plaat die we achter 't fornuis wilden niet in de offerte was opgenomen...je zou ze toch.
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:
quote:
dan werkt het microvezel gedoetje niet als je hem in sopjes gooitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:43 schreef pinquit het volgende:
[..]ja ik heb t niet goed gedaan. want ik heb wel gemicrovezeld, maar dan gewoon met een sopje
dus ik ben gezakt voor de cursus microvezel. ik kom er wel, ooit.
Het was bij mij in de badkamer zo erg gisteren dat microvezelen echt geen nut gehad zou hebben.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
En vanaf nu gaan we het echt-echt-echt bijhouden!![]()
![]()
Touché.quote:
Dit was een eerste aanloop naar een taakverdeling zeg maar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:13 schreef trui het volgende:
aargh dat lijkt me ook niks zeg.![]()
![]()
over dat schoonmaken: hier inmiddels wat meer de taken verdeeld, dat scheelt wel. ik verwacht dan ook niet meer dat manlief de badkamer schoonmaakt, want dat ziet hij toch niet, en hij zou nooit op 't idee komen om daar aan te beginnen. maar ik kan 'm wel altijd gerust vragen of hij iets wil doen.
of: "stel je niet zo aan!"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:37 schreef moussy het volgende:
Ik zou heel hard "Viola Holt" gaan roepen of zo, volgens mij moet dat wel werken tegen sexende buren
Wat goed!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:38 schreef moussy het volgende:
Oh ja zal ik de soap ff updaten?
Het voordeel van op een duruup wonen, de postmevrouw ff gebeld en gevraagd of ze tijdens schooltijd langs kon komen, want zo'n mega doos sluis ik natuurlijk niet éffe weg, hij staat in d'r bus en ze komt rond 13 uur
Dat vind ik wel een leuke.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:37 schreef moussy het volgende:
Ik zou heel hard "Viola Holt" gaan roepen of zo, volgens mij moet dat wel werken tegen sexende buren
Hier was het zondagavond *mompel* De afwasmachine doet het slecht zeg, de laatste dagen, lijkt het... *mompel*.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:41 schreef Stiemie het volgende:
[..]
![]()
*iiieeeuuuwww sexende buren hoeven van mij ook niet hoor.*
O hoe herkenbaar BE. Dan zeg je "Ik heb die bak met eiersalade maar weggedaan, die was niet meer goed" En dan zegt ie doodleuk, ja dat zag ik inderdaadGooi het dan ook meteen even weg zeg!!!!
Dat heb ik nu dus ook gezegd. Dat hij maar een krantenwijkje moet gaan zoeken om een werkster te kunnen bekostigen als het weer zo ver komt...quote:Maar eigenlijk mag ik niet klagen, want het is inmiddels allemaal behoorlijk in balans qua huishoudverdeling (tip: neem om de week een werkster om puin te ruimen)
Ik poets me een slag in de rondte bij de plaat van ons. Spijt als haren op mn hoofd want elk spatje zie je er op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. ik wist wel van het bestaan af, maar had het nog nooit in het echt gezien.
ik had de kip in kwestie wel al in de gaten: slecht/nauwelijks eten en schudden met de kop.
maar t gaat zo hard: de ene dag liep ze nog en de volgende dag lag ze op de grond in een rare hoek.
ik kon wel een werkblad kopen bij ikea, maar dan moest ik er meteen een monteur á 1500 euro bijnemen, maar aangezien we zelf plaatsen, was dat niet de bedoeling.
dus halen we het blad ergens anders (hier om de hoek zit een grafstenenboer die ook aanrechtbladen levert (of omgekeerd, dat weet ik eigenlijk niet)
wat een geld voor die plaat
wij hebben ook nog getwijfeld aan zo'n plaat, maar mij doen het toch niet. ik vond het teveel staal worden bij de grote afzuigkap.
Ja in de tas, heb even ge-edit.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:56 schreef Groofsken het volgende:
Nog in de tas bedoel je?
Jezus, wat een eikels allemaal die mannen van jullie.
Dat merk je meteen. Laatst was dat hier ook en het water was toen maar een graad of 30, en dat voelde je dus meteen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh jaiks![]()
Mijn boys moeten schoolzwemmen vandaag. Maar nu blijkt het verwarmingssysteem niet werkend, en is het te koud.![]()
Verklaart wel meteen waarom Bram iedere keer met blauwe wangen uit zwemles komt
Buitenbadje dus nooit warmer dan een graad of 25.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat merk je meteen. Laatst was dat hier ook en het water was toen maar een graad of 30, en dat voelde je dus meteen.
Ja, vorige week. Deze week 3 dagen school. Stom hè.quote:
Zeggen dat ik op moet donderen met mijn gezever?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat wil je dat we doen? Ik bedoel, help graag, maar wat kan ik doen?
Hier ook zo hoor, maar ik was wel blij dt ze weer even naar school gingen, met dat druilerige weer worden ze er niet gezelliger op zeg maar...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, vorige week. Deze week 3 dagen school. Stom hè.En ik snap het niet, overal hebben ze wel twee weken en bij ons zijn de uren op??
Mail maar door, ik los dat zo op voor jequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
Oh men jongens, help me eens.
Werk alleen vandaag en dan weer 6 dagen vrij. Volle mailbox, maar ik kom gewoon niet aan werk toe... Totaaaaaaaaaal geen zin.![]()
![]()
Dat wordt weer stressen straks vanaf een uur of 14.
*rel start*quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeggen dat ik op moet donderen met mijn gezever?
Nee hoor, ik ga zelf wel!
*weg is*
Echt hoor!![]()
![]()
Hier ook hoor!! En bij heel veel scholen in Enschede.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, vorige week. Deze week 3 dagen school. Stom hè.En ik snap het niet, overal hebben ze wel twee weken en bij ons zijn de uren op??
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier ook hoor!! En bij heel veel scholen in Enschede.
BE wat herkenbaar. Ik ben zelf ook wel een sloddervos, maar soms wordt het me allemaal ook even te veel en dan ga ik ook snibbig doen. Andere momenten heb ik er weer geen last van, ook wel lastig voor de mannen lijkt me.
Doet je verwarming het alweer trouwens?
Daarom gaan ze denk ik nog een week. Omdat het nú pas echt vervelend wordt. Als alle mensen gaan morren maken ze meer kans natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:13 schreef Stiemie het volgende:
Jaaaah hoor gaan die vuilnismannen gewoon nog een week stakenIk begrijp het van hun kant wel hoor, maar waar laat ik in godsnaam al mijn zooi? Oud papier bak voor de deur is vol, glasbak ook, plasticbak ook, vuilnisbakken ook
Ja ik ben heel blij dat ze er zijn (als ze werken dan hequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daarom gaan ze denk ik nog een week. Omdat het nú pas echt vervelend wordt. Als alle mensen gaan morren maken ze meer kans natuurlijk.
Evengoed lijkt het me mooi balen. Maar ik ben ook erg van het vuilnismantroetelen.ik ben zo blij met die mensen.
wat goed van je dat het dan nu wel mag!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:18 schreef Groofsken het volgende:
Mijn dochter is met de bus en de trein naar Den Bosch om daar een ijsje te eten met haar groepje van het kdv. Tot nu toe mocht ze van mij niet mee op dit soort grotete uitstapjes. Ik vind het doodeng.
gewoon op MP zetten, gratis af te halenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:19 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja ik ben heel blij dat ze er zijn (als ze werken dan he) Maar het begint nu echt een erge zooi te worden. En ik ben dan ook weer zo'n bangerd die niet haar zakken bij die berg durft te gooien ivm mogelijke boetes enzo. Gisteren is ook de nieuwe tv gekomen en we kunnen ons oude bakbeest niet naar de milieustraat brengen want die staakt ook. Maar ja zo aan de straat erbij zetten is ook weer zo aso...
kringloop dan om hem op te halen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:24 schreef Stiemie het volgende:
Gratis af te halen, wordt denk ik geen succes hoor want we hebben echt gewacht tot ie bijna overleden isBeels heeft een grijze waas, hij valt af en toe uit enzo. Vond het zo zonde om een nieuwe te kopen zolang de oude het nog deed.
Je zou hem gewoon kunnen moeten inleveren bij de zaak waar je de nieuwe tv hebt gekocht!! Daar betaal je die milieubijdrage voor...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:19 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja ik ben heel blij dat ze er zijn (als ze werken dan he) Maar het begint nu echt een erge zooi te worden. En ik ben dan ook weer zo'n bangerd die niet haar zakken bij die berg durft te gooien ivm mogelijke boetes enzo. Gisteren is ook de nieuwe tv gekomen en we kunnen ons oude bakbeest niet naar de milieustraat brengen want die staakt ook. Maar ja zo aan de straat erbij zetten is ook weer zo aso...
We hebben 'm via een webwinkel gekocht en de postbode wilde mijn oude tv niet menemenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je zou hem gewoon kunnen moeten inleveren bij de zaak waar je de nieuwe tv hebt gekocht!! Daar betaal je die milieubijdrage voor...
Wij betalen wel per keer. dus ik zou niet blij zijn als een ander er met mijn container vandoor was. Hier probeerde iemand het ook steeds en kreeg ik een vieze kliko terug ook nog.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
nee, zelfs een nieuwe was gratis
nou ja in principe betaal ik er natuurlijk wel voor, maar niet per keer ofzo
Een chip.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:38 schreef trui het volgende:
wij moesten wel betalen voor een nieuwe kliko toen die van ons gestolen was. maar we hoeven niet te betalen voor het aan de weg zetten ervan. hoe willen ze dat tellen trouwens? heeft die van jullie een streepjescode, lily?
*proest*quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij betalen wel per keer. dus ik zou niet blij zijn als een ander er met mijn container vandoor was. Hier probeerde iemand het ook steeds en kreeg ik een vieze kliko terug ook nog.(nadat ik in een hinderlaag had gelegen om m weer terug te krijgen)
En die bewaken hem nu?quote:Toen heb ik bij Kwantum kabouterstickers gekocht.
Hier komen ze óók een keer in de twee weken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:41 schreef trui het volgende:
ah, zo. hier komen ze gewoon maar eens in de 14 dagen, dan zitten ze allemaal wel vol. en als je meer vuilnis kwijt moet kun je 't zelf naar 't stort brengen.
Ja, hier ook eens in de 14 dagen. Maar als je maar alleen bent en hij is nog niet vol dan hoef je hem dus niet aan de straat te zetten (en betaal je dus geen 4,60)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:41 schreef trui het volgende:
ah, zo. hier komen ze gewoon maar eens in de 14 dagen, dan zitten ze allemaal wel vol. en als je meer vuilnis kwijt moet kun je 't zelf naar 't stort brengen.
Die hebben ze bij ons alleen bij flats. heb je een pasje voor nodig en iedere lediging kost dan een euro.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:42 schreef Stiemie het volgende:
Oh dat is vals zeg als ze dan je container jattenHier hebben we van die ondergronds containers waar je alles in kan gooien
nee, geen mannenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:44 schreef trui het volgende:
4,60 zelfs.en dat voor een automatische arm. of hebben jullie nog wel
Echte Vuilnismannen
![]()
volgens mij betaal ik 6 nogwat voor de grijze, en 4 nogwat voor de groene container. Maar verder geen kosten meer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:43 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, hier ook eens in de 14 dagen. Maar als je maar alleen bent en hij is nog niet vol dan hoef je hem dus niet aan de straat te zetten (en betaal je dus geen 4,60)
Ik woon ook in een flatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:45 schreef lily het volgende:
[..]
Die hebben ze bij ons alleen bij flats. heb je een pasje voor nodig en iedere lediging kost dan een euro.
En toch!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:24 schreef Stiemie het volgende:
Gratis af te halen, wordt denk ik geen succes hoor want we hebben echt gewacht tot ie bijna overleden isBeels heeft een grijze waas, hij valt af en toe uit enzo. Vond het zo zonde om een nieuwe te kopen zolang de oude het nog deed.
Of in de kliko van de buren gooien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:41 schreef trui het volgende:
Hebben ze in belgie geen marktplaats dan? Waar je ze op kan zetten?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:10 schreef leonieke het volgende:
Hier liggen er al een eeuwigheid een paar betonnen palen in onze "tuin" (van afsluitingen die op onze grond stonden). Gisteren kwam er een man vragen of hij eventueel 2 van die palen mocht hebbenWel jammer dat hij er maar 2 nodig had
![]()
Ja, dat werkt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:12 schreef Stiemie het volgende:
Echt? Zou dat zelfs werken voor een zo goed als kapotte oude bakbeest tv? De kringloop komt hier trouwens alleen ophalen als je meerdere grote meubels hebt, anders niet. Zelf hebben we trouwens geen auto en om nou de greenwheels te huren om mijn tv weg te gaan brengen...
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:23 schreef moussy het volgende:
Ze stelen hier zelfs de oude binnendeuren uit je tuin..
ingegotenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:30 schreef Groofsken het volgende:
Wat is die uitdrukking? Met de paplepel inge...
Ja, dat dacht ik dus ook, maar ineens vond ik het zo gek staan. Je giet toch niet met een lepelquote:
slagenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:30 schreef Groofsken het volgende:
Wat is die uitdrukking? Met de paplepel inge...
Kom maar brengen, op klaarlichte dag nemen ze die dingen meequote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
![]()
Slecht!
Ik heb binnenkort nog 2 fugly binnendeuren voor de liefhebber, of zal ik ze bij jou in de tuin zetten?
dit vind ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:35 schreef huuphuup het volgende:
Oeh, ik hoor net dat we weer voorzichtiger moeten rijden... er is een nieuwe flitsmethode, de flitsapparaten zijn tegenwoordig in de vangrail geplaatst ofzo.
is dat zo? Geen idee. Ik kreeg een excel bestand met de locaties van de flitsgevallen.quote:
Alles wat ik als mail krijg beschouw ik als hoaxquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
is dat zo? Geen idee. Ik kreeg een excel bestand met de locaties van de flitsgevallen.
Ach, t zal me roesten ook. B. rijdt meestal dus boetes zijn voor hem
ja das waar, maar de meneer waar t van komt is van de pliesiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Alles wat ik als mail krijg beschouw ik als hoax
Durfde Rene zelf niet op de man af te stappen dat hij zn stoere vrouw erbij moest halen??quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Kom maar brengen, op klaarlichte dag nemen ze die dingen mee![]()
Serieus, ik was boven en ineens komt René schreeuwend op me af dat er een man de deuren uit de tuin haalde en in een bus gooide, nog voor ik beneden was, was ie wegHad het ff gevraagd denk ik dan...
Ik zou het wel doen ja! Als ze eenmaal in de box doorhebben hoe het moet..volgt in bed ook rapquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja das waar, maar de meneer waar t van komt is van de pliesiedus dan ga k toch weer twijfelen
in de purriebak dr mee!![]()
en nu baby op bed en uitvissen hoe ik die box omlaag krijg![]()
moet dan ook gelijk maar het bedje omlaag? Voor de seekuurietee?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Durfde Rene zelf niet op de man af te stappen dat hij zn stoere vrouw erbij moest halen??
Jouw vader werkt toch bij de politie? Weet hij het niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
is dat zo? Geen idee. Ik kreeg een excel bestand met de locaties van de flitsgevallen.
Ach, t zal me roesten ook. B. rijdt meestal dus boetes zijn voor hem
Als je een foto van de box maakt dan kijk ik wel mee, hoe de box omlaag moet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja das waar, maar de meneer waar t van komt is van de pliesiedus dan ga k toch weer twijfelen
in de purriebak dr mee!![]()
en nu baby op bed en uitvissen hoe ik die box omlaag krijg![]()
moet dan ook gelijk maar het bedje omlaag? Voor de seekuurietee?
Geen idee of mn pa het weet. Mn papa is erg van de euh. Hij lekt zulke dingen niet zeg maar áls het al waar zou zijn zou k het niet van hem hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jouw vader werkt toch bij de politie? Weet hij het niet?
(ik zou overigens wel willen, als ze je 'laseren' moet je dan staande worden gehouden of kun je ook achteraf een acceptgiro op de deurmat verwachten??)
Bwa waarschijnlijk wel, maar wie wil nu zo'n betonnen paal (behalve die meneer van gisteren dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hebben ze in belgie geen marktplaats dan? Waar je ze op kan zetten?
(soort van ebay)
Ja, maar een laserding registreert toch alleen de gemeten snelheid, en niet je kenteken. Dus dan kunnen ze toch achteraf nooit bewijzen dat ik daar heb gereden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Geen idee of mn pa het weet. Mn papa is erg van de euh. Hij lekt zulke dingen niet zeg maar áls het al waar zou zijn zou k het niet van hem hebben
Je hoeft toch nooit staande gehouden te worden als je met een handflitser geflitst bent? Volgens mij krijg je gewoon post van je vrienden van t CJIB dan.
Goed, bedje ook omlaag dan dus als ze straks weer wakker is. T gaat zo hard
Zoals ik het heb begrepen moet je met een lasergun daarna staande gehouden worden. Een heterdaadje zeg maar. Omdat er verder geen bewijs van is (zoals met een foto van de flitsmasjien wel is)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar een laserding registreert toch alleen de gemeten snelheid, en niet je kenteken. Dus dan kunnen ze toch achteraf nooit bewijzen dat ik daar heb gereden?
Nou ja ik wacht rustig af, en hou mijn brievenbus in de gaten.
oh ja, klinkt best plausibel zo ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zoals ik het heb begrepen moet je met een lasergun daarna staande gehouden worden. Een heterdaadje zeg maar. Omdat er verder geen bewijs van is (zoals met een foto van de flitsmasjien wel is)
Dat is leuk zeg! motiverend ook!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
2 collega's van me zijn sinds deze week ook aan het Helleren!
Ik kreeg allemaal complimentjes vorige week en ze waren meteen om toen ik het uitlegde.![]()
Wel gezellig. Receptjes uitwisselen enzo.
oh das fijn zeg!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
2 collega's van me zijn sinds deze week ook aan het Helleren!
Ik kreeg allemaal complimentjes vorige week en ze waren meteen om toen ik het uitlegde.![]()
Wel gezellig. Receptjes uitwisselen enzo.
Samen doen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh das fijn zeg!
Ten eerste fijn dat je complimentjes krijgt![]()
en ten tweede, t werkt in elk geval motiverender dan collega's die dan beginnen van jaja... dat werkt toch nooit want bralbralblabla enzo
Ik moet ook weer een doorstart maken
geen idee!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:03 schreef trui het volgende:
huup, ik heb zelfs al eeuwen niet meer op gnorf gekeken. bestaat het nog?
goed zeg BE! misschien moet ik me er toch ook eens in verdiepen...
Mijn baas zei een paar weken terug 'Diets always work in the beginning...'.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh das fijn zeg!
Ten eerste fijn dat je complimentjes krijgt![]()
en ten tweede, t werkt in elk geval motiverender dan collega's die dan beginnen van jaja... dat werkt toch nooit want bralbralblabla enzo
Ik moet ook weer een doorstart maken
Ik ga dan met jullie naar K3 en regel voor R een oppasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:17 schreef amaranta het volgende:
Petje af BE! Dat is echt superknap, ga zo door!
Groof, wat doe jij in het weekend van 20 november![]()
![]()
K3 komt dan naar Eindhoven en ik denk dat ik voor mij en Eva wel een kaartje ga kopen
Nou je kunt ze bij het muziekcentrum kopen, maar ik kan uit die pagina niet opmaken of er uberhaubt nog wel kaartjes zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:21 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik ga dan met jullie naar K3 en regel voor R een oppas.
Waar gaan we die kaartjes kopen?
We kunnen vrijdag wel ffkes kijken als we samen zijn. Is wat handiger dan nu alles via dit topic/mail.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou je kunt ze bij het muziekcentrum kopen, maar ik kan uit die pagina niet opmaken of er uberhaubt nog wel kaartjes zijn.
Ja ik zag het in het krantje staan, vandaar dat ik was gaan kijken wanneer k3 komt. Ik gebruik die tandpasta alleen nietquote:
Doen wequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
We kunnen vrijdag wel ffkes kijken als we samen zijn. Is wat handiger dan nu alles via dit topic/mail.
Marktplaatsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja ik zag het in het krantje staan, vandaar dat ik was gaan kijken wanneer k3 komt. Ik gebruik die tandpasta alleen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |