quote:Op zondag 9 mei 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
Even een vraagje, jullie weten het vast: is er al een keer een topic geopend over ervaringen met Dentinox?
( http://www.dentinox.nl/ )
Dankjewel, dan ga ik toch even een nieuwe openen, speciaal over Dentinoxquote:Op zondag 9 mei 2010 14:44 schreef Fannie het volgende:
Ik zie met zoeken als bovenste deze staan...
Kiezen krijgen en niet kunnen slapen (voor de dentinox vraag..)
maar die is al vrij oud.
Welkom thuis Oxy, mooi gedicht!
Ik vermoed dat het daarom ook zo druk was bij de Chineesquote:Op zondag 9 mei 2010 19:44 schreef moussy het volgende:
Wij hebben patat gegeten, want ik hoefde niet te koken vandaag, dat ging P. doen![]()
Oh, bij de mekdonnels viel het ons mee, we hadden verwacht dat het druk zou zijn, maar klaarblijkelijk willen de meeste mama's geen mek op moederdagquote:Op zondag 9 mei 2010 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het daarom ook zo druk was bij de Chineesde mannen 'koken' vandaag
we hebben ruim 2 uur gewachtachja... t was best lekker uiteindelijk.
Leo
Niet? Da's balen!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb me ooit eens aangemeld voor die dvd, maar die heb ik helega nooit gekregen.
haha is goed hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef k_i_m het volgende:
Nou, als je er volgend jaar nog de kracht voor hebt wil ik er wel één afnemen hoor!.
Hoe heet dat boek?? Ik moet nog een boek uitzoeken....quote:Op zondag 9 mei 2010 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Morgen naar (bekkenbodem)fysio, met een inwendig onderzoekje, heb geen oppas gevonden, lastig dus met 2 kinderen erbij.
Ik heb mijn leesclubboek uit, voor wie nog een boekentip zoekt: een keukenmeidenroman.Erg mooi.
Gewoon jammer dat hij nu uit is. Of althans, het is geen vrolijk verhaal, maar ik was er de hele dag in bezig en dan is het ineens zo over...
Ze weigert een foto te sturen van de code om het te checken en ik heb al tig vormen geprobeert. Dit loopt al sinds 27 aprilquote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef lily het volgende:
Misschien nog een typefout in het nummer, moussy?
Kan ik me helemaal bij aansluiten...quote:Op maandag 10 mei 2010 09:22 schreef lily het volgende:
Das k*t, moussyellendelingen
En Estrys, dat is ook niet zo mooi![]()
Moet ik langs gaan?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:30 schreef moussy het volgende:
tis in kerkrade
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:36 schreef lily het volgende:
[..]
Moet ik langs gaan?![]()
Ik kan ze ook verstaan
whut? werk/man/kind/ algehele malaise?quote:
klinkt eerlijk gezegd als iemand die zich van tevoren redelijk ingedekt heeft ofzoquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |