quote:Op zondag 9 mei 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
Even een vraagje, jullie weten het vast: is er al een keer een topic geopend over ervaringen met Dentinox?
( http://www.dentinox.nl/ )
Dankjewel, dan ga ik toch even een nieuwe openen, speciaal over Dentinoxquote:Op zondag 9 mei 2010 14:44 schreef Fannie het volgende:
Ik zie met zoeken als bovenste deze staan...
Kiezen krijgen en niet kunnen slapen (voor de dentinox vraag..)
maar die is al vrij oud.
Welkom thuis Oxy, mooi gedicht!
Ik vermoed dat het daarom ook zo druk was bij de Chineesquote:Op zondag 9 mei 2010 19:44 schreef moussy het volgende:
Wij hebben patat gegeten, want ik hoefde niet te koken vandaag, dat ging P. doen![]()
Oh, bij de mekdonnels viel het ons mee, we hadden verwacht dat het druk zou zijn, maar klaarblijkelijk willen de meeste mama's geen mek op moederdagquote:Op zondag 9 mei 2010 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het daarom ook zo druk was bij de Chineesde mannen 'koken' vandaag
we hebben ruim 2 uur gewachtachja... t was best lekker uiteindelijk.
Leo
Niet? Da's balen!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb me ooit eens aangemeld voor die dvd, maar die heb ik helega nooit gekregen.
haha is goed hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef k_i_m het volgende:
Nou, als je er volgend jaar nog de kracht voor hebt wil ik er wel één afnemen hoor!.
Hoe heet dat boek?? Ik moet nog een boek uitzoeken....quote:Op zondag 9 mei 2010 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Morgen naar (bekkenbodem)fysio, met een inwendig onderzoekje, heb geen oppas gevonden, lastig dus met 2 kinderen erbij.
Ik heb mijn leesclubboek uit, voor wie nog een boekentip zoekt: een keukenmeidenroman.Erg mooi.
Gewoon jammer dat hij nu uit is. Of althans, het is geen vrolijk verhaal, maar ik was er de hele dag in bezig en dan is het ineens zo over...
Ze weigert een foto te sturen van de code om het te checken en ik heb al tig vormen geprobeert. Dit loopt al sinds 27 aprilquote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef lily het volgende:
Misschien nog een typefout in het nummer, moussy?
Kan ik me helemaal bij aansluiten...quote:Op maandag 10 mei 2010 09:22 schreef lily het volgende:
Das k*t, moussyellendelingen
En Estrys, dat is ook niet zo mooi![]()
Moet ik langs gaan?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:30 schreef moussy het volgende:
tis in kerkrade
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:36 schreef lily het volgende:
[..]
Moet ik langs gaan?![]()
Ik kan ze ook verstaan
whut? werk/man/kind/ algehele malaise?quote:
klinkt eerlijk gezegd als iemand die zich van tevoren redelijk ingedekt heeft ofzoquote:
quote:
bahquote:Op maandag 10 mei 2010 10:08 schreef k_i_m het volgende:
Ongesteld voor de 5e keer in 2 maanden, een kind wat gisteren wéér pas om 23.00 wilde slapen en vervolgens midden in de nacht nog even lekker ging spoken en alweer om 7.15 wakker was en een niet nader te noemen persoon die ik in de woonkamer hoor snurken door twee deuren heen.
Ik ben gebroken.
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:08 schreef k_i_m het volgende:
Ongesteld voor de 5e keer in 2 maanden, een kind wat gisteren wéér pas om 23.00 wilde slapen en vervolgens midden in de nacht nog even lekker ging spoken en alweer om 7.15 wakker was en een niet nader te noemen persoon die ik in de woonkamer hoor snurken door twee deuren heen.
Ik ben gebroken.
De roze of de bruine?quote:Op maandag 10 mei 2010 10:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
bah![]()
dat zijn kutdagen.
Amélie heeft trouwens nu Lilah's vestje aan en het staat zo leuk
Mous, belachelijk. Idd voor 2 tientjes wtf...
Heb je tnt ook al even gebeld?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze weigert een foto te sturen van de code om het te checken en ik heb al tig vormen geprobeert. Dit loopt al sinds 27 april![]()
Vandaag de bruine.quote:
Ok, maar haalt niks uit blijkbaar??quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Vandaag de bruine.
De roze heeft ze laatst aangehad maar daar had mn lief niet gezien dat er een knoopje achterop zat
Mannen en hun lompheiddat moet er nu dus weer aangezet worden.
Irritant!quote:
Lily wil vast wel een positie broek voor je passen mousquote:Op maandag 10 mei 2010 10:29 schreef moussy het volgende:
De hele code is bij TNT niet te vindenen zij maakt nog steeds geen foto, wat ze wel beloofd, van dat flubbertje waar de code en zo op staat, dus dit stinkt...
gelukkig voor haar heeft ze een klein hoofd.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:27 schreef k_i_m het volgende:. Hij vond het niet lastig over het hoofd trekken?
Wil je ook hamsters gaan houdenquote:Op maandag 10 mei 2010 10:50 schreef trui het volgende:
moussy, wat een rotstreek (als 't echt opzet is). wat is 't linkje naar haar marktplaats-advertenties??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Nou, da's toch echt wel leuk werkquote:Op maandag 10 mei 2010 11:18 schreef moussy het volgende:
huishoudelijke ondersteuning, cliënten begeleiden in de huishoudelijke takenJa prima, hangt een leuk uurloon aan vast voor zoiets zag ik in de mail
Vandaar die schoteltjes altijdquote:Op maandag 10 mei 2010 11:23 schreef moussy het volgende:
pleeën poetsen doet maar 10 euro bruto per uur
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:20 schreef easy-going het volgende:
Ik heb van ellende maar weer eens facebook opgestart
Als een plee schoon is, vind ik het niet zo erg om er 30-40-50 cent in te leggen.quote:
hoe triestquote:Op maandag 10 mei 2010 12:27 schreef amaranta het volgende:
En bij la place moet je 30 cent betalen om gebruik te mogen maken van het verschoningskussen
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:55 schreef moussy het volgende:
Ik ben net uitgenodigd te solliciteren
waar? (dr zit er eentje bij mij in de straatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
ik zou dat ding rechtop zetten, en op het verschoningsmatje van de tas gebruik maken. Het moet toch niet gekker worden zeg!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
per persoon, staat er aan de binnenkant van de deur. Ja doei!
Ik heb dat dus onlangs meegemaakt in de McDonalds. Zo'n tienermoeder die echt aan tafel haar kind ging verschonen.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:55 schreef moussy het volgende:
Ik ben net uitgenodigd te solliciteren
Leuk! Ik duim alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat stom van die hamsterkooi zeg, wat kunnen sommige mensen toch etterbakken zien. Voor 2 tientjes.![]()
![]()
Kim, sterkte vandaag
Estrys, eng hoor.
Nog 2 weken en dan wordt gelukkig mijn vakantiegeld gestort. Ik moest net wat geld overmaken en nu heeft mijn rekening een echo.Fijn hoor, grote beurt van de auto, vakantie, nieuw raamkozijn allemaal in dezelfde maand moeten betalen.
herkenningquote:Op maandag 10 mei 2010 13:11 schreef cattie het volgende:
Nog 2 weken en dan wordt gelukkig mijn vakantiegeld gestort. Ik moest net wat geld overmaken en nu heeft mijn rekening een echo.Fijn hoor, grote beurt van de auto, vakantie, nieuw raamkozijn allemaal in dezelfde maand moeten betalen.
ik zit te wachten op het belastinggeld.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:13 schreef lily het volgende:
[..]
herkenning
ik zit ook wel al stiekem te wachten (hoewel mijn vakantiegeld al aan de auto besteedt is - lees gat vullen die de "nieuwe" auto nu geslagen heeft)
Oh ja, belastingen, wij moeten dit jaar betalen.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zit te wachten op het belastinggeld.
daar ga ik een mooi granieten aarechtblad van kopen
daar zit ik me nu al op te verheugen
Wij hebben zo'n tefalding en die doet het goed. Kun je ook goed pannenkoeken in bakken.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoi DeLiedjeHoe is het met jou/jullie?
lady wrb ik vind de pannen van BK altijd wel fijnOf die Tefaldingen met thermospot
ja pcies.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
kwestie van tijd voor de weer op farmville zit
oke, ga ik daar zo eens naar kijken . bedankt!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoi DeLiedjeHoe is het met jou/jullie?
lady wrb ik vind de pannen van BK altijd wel fijnOf die Tefaldingen met thermospot
Ik kom er alvast niet meer opquote:
ow, okeeequote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op facebook kun je een eigen boerderij hebben: gewassen kweken, fruitbomen planten, huizen en schuren bouwen, dieren kweken, ...
Je kunt ook geschenken krijgen van mede-farmvillers.
Voor al die zaken betaal je (niet echt hoor) en als je gewassen rijp zijn, ga je ze oogsten en krijg je terug geld om bij te planten, ...
Nee, want Farmville is nog steeds waardeloos (heb ik wel even gekeken, maar liep meteen weer vastquote:Op maandag 10 mei 2010 13:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
kwestie van tijd voor de weer op farmville zit
Ohmygosh..leuk je gekend te hebbenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nee, want Farmville is nog steeds waardeloos (heb ik wel even gekeken, maar liep meteen weer vast)
Ik heb nu Treasure Isle en Country Life maar eens opgestart.
Wat een @#$&^quote:Op maandag 10 mei 2010 13:54 schreef moussy het volgende:
Oi, het hamstermevroitje heeft weer gemaild en ze is nu niet zo blij meer met me, ze wil nog steeds geen fotootje van de T&T opsturen als bewijs dat ie verstuurd is, want ze kan dr kabeltje opeens niet meer vinden, jammer dan, ze gaf vrijdagavond aan het te doen, dus ze heeft tijd zat gehad om te zoeken en d'r escuusjes ben ik nu wel zat
ze heeft bij het plaatsen van haar advertenties het vinkje "toon advertentie op de kaart" helaas uitgezetquote:Op maandag 10 mei 2010 13:54 schreef moussy het volgende:
Oi, het hamstermevroitje heeft weer gemaild en ze is nu niet zo blij meer met me,
ja had ik vorig jaar haha ineens keiveel geld op mn rekening en 1 of 2 dagen erna de briefquote:Op maandag 10 mei 2010 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Dat gaat meestal wel snel is mijn ervaring. We hebben zelfs al een paar keer gehad dat we de brief nog niet eens hadden, maar wel het geld op de bankrekening!!
Wordt dan morgen, op maandag krijgen wij eigenlijk nooit post.
nee nog niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:13 schreef trui het volgende:
ik ook hoor, maar ik heb bij een vriendin wel eens van die echte pannekoekenpannen gezien & gebruikt en die waren ook prima.
heb je al foto's van je nieuwe keuken trouwens??
ze zat al in dr pensioen. t was mijn oudste kip (ruim 6 jaar)quote:Op maandag 10 mei 2010 16:14 schreef trui het volgende:
lady-wrb, wat triestig... hoe dat zo? (ja, ze zal wel dood gegaan zijn, maar hoe kwam dat bedoel ik).
Ik heb het pakket zelf gevonden, het staat sinds vrijdag bij de supermarkt waar zij hem gebracht heeft, niet gescanned niks, maar de mevrouw van de Plus ging hem handmatig invoeren en er voor zorgen dat ie dan vandaag deze kant op gaat komen, olé! dus als het goed is komt hij dan morgen hier, pfieuw, nog op tijd voor donderdag, als het goed isquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee nog niet.
de keuken op zich staat wel, maar er zit nog geen werkblad op, het plafond zit er nog niet in, de muren zijn nog niet betegeld, de plintverwarming moet nog aangesloten en over de vloertegels zijn we nog aan het strijden: ik wil zwart wit geblokt tegelen, hij effen zwart, maar dat vind ik dan weer niet mooi bij een zwart werkblad (het wordt graniet of composiet maar ik wacht even op de belastingteruggave voor ik dat laat komen)
ooooh goed nieuws!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb het pakket zelf gevonden, het staat sinds vrijdag bij de supermarkt waar zij hem gebracht heeft, niet gescanned niks, maar de mevrouw van de Plus ging hem handmatig invoeren en er voor zorgen dat ie dan vandaag deze kant op gaat komen, olé! dus als het goed is komt hij dan morgen hier, pfieuw, nog op tijd voor donderdag, als het goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |