abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81212138
Hier verder
Calmer than you are
pi_81212155
Hamilton voor Vettel
  zondag 9 mei 2010 @ 14:28:59 #3
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_81212156
Vettel verliest een hoop tijd met die pitstop
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_81212158
Hamilton 2.
pi_81212165
Zo..we gaan lekker uit de pits. Schumacher voorbij Button, Hamilton voorbij Vettel
Calmer than you are
pi_81212174
Hamilton Button achter Schumi
Where facts are few, experts are many.
  zondag 9 mei 2010 @ 14:29:35 #7
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_81212182
waarom houd vettel niet gewoon zijn lijn
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_81212208
The backmarkers are very dangerous.
Calmer than you are
  zondag 9 mei 2010 @ 14:30:18 #9
297788 FlorentijnH
Goedemiddag!
pi_81212211
hij wilde geen schade denk ik
  zondag 9 mei 2010 @ 14:30:41 #10
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_81212222
Button gaat Schumi zo weer voorbij
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 9 mei 2010 @ 14:30:46 #11
269465 Stiggie
Plankgas
pi_81212226
Waar schumi vecht
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_81212241
Button achter Schumi gaat deze race nog redden qua entertainmentwaarde, das dan een voordeeltje nog
Where facts are few, experts are many.
pi_81212271
Zo...die McLaren loopt hard zeg
Calmer than you are
pi_81212349
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...die McLaren loopt hard zeg
Toch handig zo'n F-duct. Je kan ook gelijk goed zien hoeveel voordeel het oplevert.
pi_81212362
Ah, gelukkig er valt een Sauber uit. Er miste al iets.
pi_81212363
Jammer PDLR out.
  zondag 9 mei 2010 @ 14:35:06 #17
269465 Stiggie
Plankgas
pi_81212385
heerlijk dit zeg
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zondag 9 mei 2010 @ 14:35:21 #18
297788 FlorentijnH
Goedemiddag!
pi_81212393
dat doet schumi mooi bij die 1e bocht
pi_81212405
mooi gevecht tussen jensen en schumi!
  zondag 9 mei 2010 @ 14:35:59 #20
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_81212415
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:34 schreef ElmarO het volgende:
Ah, gelukkig er valt een Sauber uit. Er miste al iets.

Er was iets teveel dus als je het zo ziet
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_81212452
Nou, die Jaime doet toch leuke dingen dit jaar.
Calmer than you are
  zondag 9 mei 2010 @ 14:37:05 #22
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_81212457
nette actie van alg
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_81212524
Massa bijna in een HRT.
  zondag 9 mei 2010 @ 14:39:58 #24
67174 Dos37
Come on Twente
pi_81212547
Massa moet een nieuwe neus halen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 9 mei 2010 @ 14:40:49 #25
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_81212577
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:39 schreef Dos37 het volgende:
Massa moet een nieuwe neus halen.
Kubica eigenlijk ook...
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 9 mei 2010 @ 14:41:18 #26
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_81212590
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:40 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Kubica eigenlijk ook...
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_81212610
volgens Olav moeten coureurs naar iemands kont gaan en er iets uithalen?
  zondag 9 mei 2010 @ 14:43:07 #28
297788 FlorentijnH
Goedemiddag!
pi_81212650
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:42 schreef Bluurgh het volgende:
volgens Olav moeten coureurs naar iemands kont gaan en er iets uithalen?
ik hoop niet op die manier
pi_81212659
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:42 schreef Bluurgh het volgende:
volgens Olav moeten coureurs naar iemands kont gaan en er iets uithalen?
Ik denk dat Olav zijn slaapkamerverhalen maar beter privé kan houden.
pi_81212679
Olav wie?
Calmer than you are
pi_81212701
En EJ: houd je smoel met je voor de hand liggende suggesties.
Calmer than you are
pi_81212724
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En EJ: houd je smoel met je voor de hand liggende suggesties.
Ik mis Coulthard.
pi_81212729
Hahaha...die Massa en zijn engineer zijn gewoon geweldig om naar te luisteren.
Calmer than you are
  Moderator zondag 9 mei 2010 @ 14:45:20 #34
18653 crew  D.
pi_81212744
Die opmerking tegen Massa
pi_81212757
Chandhok had net een mooie crash..dat ging net te snel ut beeld.
Calmer than you are
  zondag 9 mei 2010 @ 14:47:28 #36
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_81212805
Sodeju
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_81212825
Hamilton en Alonso precies dezelfde rondetijd gereden.
pi_81212832
Heerlijke opmerking
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_81212911
Sutil en Kubica komen ook aardig dichtbij Schumi, Button en Massa. Kan leuk worden.
  zondag 9 mei 2010 @ 14:52:56 #40
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_81213006
Drive through voor Jaime
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 9 mei 2010 @ 14:53:30 #41
297788 FlorentijnH
Goedemiddag!
pi_81213031
beide toro rosso's drive through penalty gekregen
pi_81213147
Webber is goed op dreef. Trulli is echt weer niks. Olaf zeikt over Schumie, maar die rijdt tenminste voor zijn teamgenoot. Massa en Button rijden daar ver achter.
pi_81213332
Olav snapt niet zo veel van F1: die herhaalt al jaren ongeveer hetzelfde riedeltje, wat ie tijdens de absurd lange reclameblokken van RTL verzint.
Calmer than you are
  zondag 9 mei 2010 @ 15:01:55 #44
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_81213347
Kut optocht
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_81213349
Die nieuwe teams hebben niets te zoeken in de koningsklasse van het racen, alsof de locale amateurclub hier zich inkoopt in de Champions league.
  zondag 9 mei 2010 @ 15:02:46 #46
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_81213383
Ik zat naar Olav te kijken bij de start, en hij leverde gewoon geen commentaar. Allerlei mensen halen elkaar in, en hij zat er een beetje naar te kijken.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_81213404
Alonso met de snelste ronde
pi_81213471
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef Szura het volgende:
Kut optocht
Nagenoeg altijd in Barcelona. En met die k.t-chicane ah end zijn inhaalmogelijkheden nog verder ingeperkt. Van mij mogen ze dat circuit schrappen.
Calmer than you are
  zondag 9 mei 2010 @ 15:06:04 #49
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_81213489
Sjonge jonge, die Olav zit alleen maar Schumacher af te zeiken. Hij vergeet dat die updates de auto niet langzamer hebben gemaakt, maar alleen meer sneller voor Schumacher dan voor Rosberg.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_81213583
Vandaar: voor F1 kennis moet je Olav niet opzetten. Olav is voor F1 vermaak van RTL en SBS volk en voor mensen met een proefabonnement op Formule1.nl.
Calmer than you are
  zondag 9 mei 2010 @ 15:08:41 #51
297788 FlorentijnH
Goedemiddag!
pi_81213591
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Sjonge jonge, die Olav zit alleen maar Schumacher af te zeiken. Hij vergeet dat die updates de auto niet langzamer hebben gemaakt, maar alleen meer sneller voor Schumacher dan voor Rosberg.
zal wel maar het levert het team minder punten op

edit: maar waarschijnlijk moet rosberg er gewoon weer ff inkomen en zal de volgende race weer in de punten rijden
pi_81213606
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Sjonge jonge, die Olav zit alleen maar Schumacher af te zeiken. Hij vergeet dat die updates de auto niet langzamer hebben gemaakt, maar alleen meer sneller voor Schumacher dan voor Rosberg.
Schumacher heeft gewoon wat tijd nodig, Olaf is inderdaad waardeloos. Toenstraks riep hij dat Rosberg in de oude auto had moeten stappen .
Stilstand is achteruitgang.
pi_81213689
Webber 1.25.3
Trulli 1.34.9 Elke ronde zo'n 8sec langzamer.
pi_81213704
Mol heeft zijn hele carriere gebouwd op met rare verzinsels afdoen op de prestaties van Schumacher. Jammer, als hij kijk op F1 had gehad en zijn privéwanen niet zo belangrijk had gevonden was het een leuke commentator geweest.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 9 mei 2010 @ 15:11:55 #55
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_81213712
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vandaar: voor F1 kennis moet je Olav niet opzetten. Olav is voor F1 vermaak van RTL en SBS volk en voor mensen met een proefabonnement op Formule1.nl.
Juist. Weinig keus, zit met mijn vader te kijken
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  zondag 9 mei 2010 @ 15:12:37 #56
297788 FlorentijnH
Goedemiddag!
pi_81213729
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:11 schreef northernlight81 het volgende:
Webber 1.25.3
Trulli 1.34.9 Elke ronde zo'n 8sec langzamer.
die nieuwe teams gaan gewoon veel te langzaam.
ze moeten toch eens kijken wat ze er aan kunnen doen
pi_81213780
pi_81213851
Dus ook Rosberg krijgt, net als Massa, af en toe tips vanaf de pitwall.
Calmer than you are
pi_81213855
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:12 schreef FlorentijnH het volgende:

[..]

die nieuwe teams gaan gewoon veel te langzaam.
ze moeten toch eens kijken wat ze er aan kunnen doen
Dat weten ze eigenlijk al: volgend jaar die 107% regel terug. Maar om dat voor dit seizoen in te voeren moeten de teams dat unaniem goed keuren en dat doen die nieuwe teams natuurlijk nooit.
pi_81213875
En het werkt, zo'n tip.
Calmer than you are
  zondag 9 mei 2010 @ 15:21:34 #61
297788 FlorentijnH
Goedemiddag!
pi_81214026
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:16 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Dat weten ze eigenlijk al: volgend jaar die 107% regel terug. Maar om dat voor dit seizoen in te voeren moeten de teams dat unaniem goed keuren en dat doen die nieuwe teams natuurlijk nooit.
zullen de nieuwe teams idd niet doen. heb even opgezocht wat dat inhoud maar dat klinkt wel goed idd
  zondag 9 mei 2010 @ 15:22:03 #62
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_81214044
vettel
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_81214052
Alonso op het podium?
Calmer than you are
  zondag 9 mei 2010 @ 15:22:57 #64
297788 FlorentijnH
Goedemiddag!
pi_81214080
vettel wat doe je podium weg voor hem
pi_81214106
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef northernlight81 het volgende:
Die nieuwe teams hebben niets te zoeken in de koningsklasse van het racen, alsof de locale amateurclub hier zich inkoopt in de Champions league.
Nog niet misschien. maar komt wel. Een auto die gebouwd is kun je echt niet 1,2,3 aanpassen. Daar is tijd voor nodig. Zeker nu alles veel technischer is qua aero dan 10/20 jaar terug toen de laatste echt nieuwe teams instapten. Nu ze weten waar de fouten in de huidige auto zitten, gaan ze daar mee bezig om die fouten eruit te halen. En dan voor volgend jaar een geheel nieuw pakket maken met betere aero end e grote fouten niet terug laten komen.
Dat kun je duidelijk zien aan Lotus. Die hebben die jaar gewoon een supersimpele bak gemaakt om te leren.

Nu kun je wel zeggen dat er ervaren mannen achter het ontwerp zitten zoals Gascoyne, Wirth en de Dallara engineers. Maar Dallara heeft al een tijdje niks gedaan met F1 en had niet alle moderne data beschikbaar.
Gascoyne heeft duidelijk tot doel gesteld dat het een leerjaar werd met een simpele wagen. Wirth heeft wel een fout gemaakt, maar ook Virgin moet gewoon leren.

[ Bericht 16% gewijzigd door Glijdt_licht op 09-05-2010 15:29:15 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zondag 9 mei 2010 @ 15:23:57 #66
297788 FlorentijnH
Goedemiddag!
pi_81214121
moet helaas weg, het is nog steeds moederdag
  zondag 9 mei 2010 @ 15:24:10 #67
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_81214129
Advies van Olav Mol: nu Alonso binnenhalen. Want dat is handig. Ofzo.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_81214161
Vettel stopt ermee?
Calmer than you are
pi_81214166
Die Olav is een hoop onzin aan het uitkramen. Soms vraag ik me af of hij naar een andere race aan het kijken is, misschien die van 3 weken geleden ofzo
......
pi_81214176
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Advies van Olav Mol: nu Alonso binnenhalen. Want dat is handig. Ofzo.
Idd: Alonso heeft benzine nodig en moet nog een keer naar de primes. Of zo.
Calmer than you are
pi_81214183
Idd
Vettel kan veilig nog een stop maken
pi_81214188
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Advies van Olav Mol: nu Alonso binnenhalen. Want dat is handig. Ofzo.
Inderdaad, want Vettel is nu toch wel zo'n 0,1 seconde sneller dan Alonso.
pi_81214217
En Alonso zet de snelste ronde neer. Toptip van Olav zeg.
pi_81214249
nee 22,5 s op Schumie heeft hij. En Vettel is sneller .
pi_81214302
Your brakes are about to go...
Calmer than you are
pi_81214317
Gelukkig heeft Twitter door wat een onbenul Olav Mol is: http://twitter.com/olavmol
Calmer than you are
  zondag 9 mei 2010 @ 15:29:35 #77
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_81214319
zo'n bericht geeft altijd een lekker veilig gevoel
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 9 mei 2010 @ 15:33:29 #78
269465 Stiggie
Plankgas
pi_81214447
Gaat vettel het halen of niet
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_81214459
Vettel doet Badoer na?
Calmer than you are
pi_81214494
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vettel doet Badoer na?
Daar gaat hij alsnog te snel voor.
  zondag 9 mei 2010 @ 15:36:43 #81
269465 Stiggie
Plankgas
pi_81214556
AI AI AI DAG HAMILTON HAHAHAHA
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_81214557
Hamilton: lutser!

Herstel: linkervoorband; lutser!
Calmer than you are
  zondag 9 mei 2010 @ 15:36:48 #83
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_81214558
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_81214559
Hamilton
  zondag 9 mei 2010 @ 15:36:51 #85
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_81214560
alsnog podium whehe
pi_81214562
Hamilton
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zondag 9 mei 2010 @ 15:36:52 #87
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_81214563
hamilton
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 9 mei 2010 @ 15:36:59 #88
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_81214570
Hamilton
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_81214577
wooow hamilton
pi_81214582
Vettel zit er 35 sec. achter, Alonso 2de.
pi_81214585
Oow wat erg
  zondag 9 mei 2010 @ 15:37:21 #92
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_81214588
Nou vooruit, hier kon hij niets aan doen
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_81214591
Ah, lekke band. Komt ie nog goed weg.
pi_81214594
Alonso nieuwe leider in het WK
Edit: toch niet
pi_81214599
De banden houden het wel, zon lange stint.. alleen de velgen niet
Where facts are few, experts are many.
pi_81214608
En een typisch Alonso podium: geen zak doen maar twee plekken winnen.

Nepcoureur.
Calmer than you are
pi_81214625
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:37 schreef Hoss het volgende:
Alonso nieuwe leider in het WK
pi_81214638
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En een typisch Alonso podium: geen zak doen maar twee plekken winnen.

Nepcoureur.
Stuk of 3 snelste rondes
Niets fout doen is ook iets doen
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_81214640
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:37 schreef Hoss het volgende:
Alonso nieuwe leider in het WK
Volgens mij gewoon Button hoor.
Calmer than you are
pi_81214693
En er is een Sauber die de race heeft uitgereden.
pi_81214718
4e voor Schumie is ook leuk. Button stond 11 punten voor op Alonso.
pi_81214727
Doe niet zo blij, misselijke rat: je haalt gewoon weer punten omdat anderen voor je uitvallen.

Ga racen, stinkmietje.
Calmer than you are
pi_81214728
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Volgens mij gewoon Button hoor.
Ja klopt, was iets te enthousiast.
  zondag 9 mei 2010 @ 15:41:16 #104
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_81214734
Zag eruit als het stukje dat eerder van Webber's auto afvloog O_o

Zonde hoor ... en Liuzzi ook nog eens stil. Kan net zo goed nokken met manager
Calm down, please!
  zondag 9 mei 2010 @ 15:41:19 #105
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_81214735
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:40 schreef ElmarO het volgende:
En er is een Sauber die de race heeft uitgereden.
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_81214766
Vreemd vd voorband van Lewis. Bij Red Bull zien ze zowat alles vd auto van Vettel en deze band zag McLaren niet aankomen?
Calmer than you are
pi_81214935
Dus dit is het volkslied van Australie? Maar goed dat ze niet al te veel winnen.
Calmer than you are
  zondag 9 mei 2010 @ 15:51:03 #108
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_81215046
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vreemd vd voorband van Lewis. Bij Red Bull zien ze zowat alles vd auto van Vettel en deze band zag McLaren niet aankomen?
Was een puncture (kun je moeilijk voorspellen) ... Ham reed over iets heen op de track (Je kon het nog net weg zien vliegen ... was iets zwarts en rechthoekigs, leek wel).
Calm down, please!
pi_81215055
gaat leuk worden volgende week in Monaco, met die langzame teams
  zondag 9 mei 2010 @ 15:52:29 #110
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_81215088
volgende week gelukkig vrij, dus dat word donderdag ook de trainingen kijken
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_81215108
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:51 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Was een puncture (kun je moeilijk voorspellen) ... Ham reed over iets heen op de track (Je kon het nog net weg zien vliegen ... was iets zwarts en rechthoekigs, leek wel).
Aha, dat ontging me. Even herhaling afwachten dan.
Calmer than you are
pi_81215206
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dus dit is het volkslied van Australie? Maar goed dat ze niet al te veel winnen.
Wacht de Olympische Spelen maar af. Daar pakken ze waarschijnlijk weer een stuk of 15 gouden plakken.

On-topic: Webber.
pi_81215211
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:51 schreef Bluurgh het volgende:
gaat leuk worden volgende week in Monaco, met die langzame teams
Kan ook zijn dat ze 't daar erg goed gaan doen zoals Moreno in de Andrea Moda.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_81215358
Volgende week alweer Monaco? Hmmm...dat wordt dus een beetje plannen.
Calmer than you are
pi_81215507
Mooie tweede plaats voor Alonso
  zondag 9 mei 2010 @ 16:19:25 #116
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_81216033
Beetje een saaie race
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_81216391
Zeer netjes gereden van schumi, vooral de actie buitenom bij button was super.

Mooi van webber, nu hopen dat hij op de wat mindere circuits ook podiums kan scoren zodat hij mee kan doen voor het kampioenschap.
  zondag 9 mei 2010 @ 16:42:37 #118
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81216870
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Beetje een saaie race
Had iemand ook iets anders verwacht?

Sterk van Webber, de Red Bulls zijn toch echt wel duidelijk de snelste. En ik begin toch echt een beetje zat te worden van die pech voor Vettel, zo wint hij het kampioenschap nooit .

Ferrari lijkt alweer te ver achter te zitten, misschien kunnen ze nog met McLaren strijden voor podiums.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81217146
Catalunya is echt een motorcircuits met al die lange doordraaiers. Ik heb de laatste jaren wel saaiere races op catalunya gezien, het viel me nog wel mee.
pi_81217161
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Had iemand ook iets anders verwacht?

Sterk van Webber, de Red Bulls zijn toch echt wel duidelijk de snelste. En ik begin toch echt een beetje zat te worden van die pech voor Vettel, zo wint hij het kampioenschap nooit .

Ferrari lijkt alweer te ver achter te zitten, misschien kunnen ze nog met McLaren strijden voor podiums.
In monaco zullen mclaren en ferrari dichter bij red bull zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door M.Melandri op 09-05-2010 17:01:51 ]
pi_81219350
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:50 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

In monaco zullen mclaren en ferrari dichter bij red bull zitten.
Hoezo dichter bij, de Ferrari en Mclaren zijn vooralsnog beter. Ze zijn iets langzamer, maar betrouwbaarder. Button en Alonso staan niet voor niets1e en 2e in het kampioenschap.
  zondag 9 mei 2010 @ 17:46:51 #122
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81219425
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:44 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Hoezo dichter bij, de Ferrari en Mclaren zijn vooralsnog beter. Ze zijn iets langzamer, maar betrouwbaarder. Button en Alonso staan niet voor niets1e en 2e in het kampioenschap.
Het kampioenschap is nogal door elkaar gehusseld door die regenraces. Kun je nog weinig van zeggen.

De Red Bulls zijn duidelijk de snelste auto's. Maar inderdaad, qua betrouwbaarheid laat het nogal te wensen over.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81219961
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:50 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

In monaco zullen mclaren en ferrari dichter bij red bull zitten.
Ik denk dat de F-duct auto's in Monaco niet in het voordeel zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_81220153
quote:
Op zondag 9 mei 2010 18:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik denk dat de F-duct auto's in Monaco niet in het voordeel zijn.
Catalunya is aerodynamica de bepalende factor, in monaco komt het meer op mechanische grip aan. Red bull zal nog steeds het te kloppen team maar het verschil met de andere teams zal kleiner zijn. En misschien kan een monaco specialist als hamilton voor een verrassing zorgen.

Wat een huilie is die button trouwens http://www.autosport.com/news/report.php/id/83485

[ Bericht 0% gewijzigd door M.Melandri op 09-05-2010 19:05:13 ]
pi_81220240
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:44 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Hoezo dichter bij, de Ferrari en Mclaren zijn vooralsnog beter. Ze zijn iets langzamer, maar betrouwbaarder. Button en Alonso staan niet voor niets1e en 2e in het kampioenschap.
WK stand zegt niks over actuele pace

Button is wk leider door 2 goede bandenkeuzes maar over het algemeen toch langzamer dan hamilton.
  zondag 9 mei 2010 @ 18:31:08 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_81220881
Leuk voor Webber, verder niet zo interessant vandaag
  zondag 9 mei 2010 @ 19:56:55 #127
34586 kepler
No bounce, no play
pi_81223741
Redelijke race. Niet erg saai, maar ook niet heel spannend

Netjes dat de auto van Vettel heel is gebleven. Zag er ernstig uit uit bij het aanremmen, net voordat tie de pits in ging
The line is a dot to you!
  zondag 9 mei 2010 @ 20:05:56 #128
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_81224143
saaie boel, mooie crash van Hamilton en leuke gevechten om plaats 14 ofzo.
  zondag 9 mei 2010 @ 20:40:12 #129
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_81225951
quote:
Op zondag 9 mei 2010 19:56 schreef kepler het volgende:
Redelijke race. Niet erg saai, maar ook niet heel spannend

Netjes dat de auto van Vettel heel is gebleven. Zag er ernstig uit uit bij het aanremmen, net voordat tie de pits in ging
Dat was alleen een ander probleem.

Eerst de wheelnut die loskwam (doordat de beveiliging los schoot, geloof ik) en dus het wiel was los kwam te zitten.

Probleem met de rem zal denk ik zijn gekomen doordat het wiel (dat dus niet meer helemaal recht zat bij het inrijden van de pits) de rem-partij iets uit het lood heeft gedrukt waardoor die rem een klein beetje aanliep. Z'n remmen zullen wel ERG heet zijn geworden.
Calm down, please!
pi_81227046
Wat is het Formula 1 Grand Prix toch saai geworden.
Twee jaar terug vond ik het nog echt spannend en leuk om naar te kijken, dat wordt steeds minder zo met die regels.
pi_81227363
Ik denk eerder dat mclaren beter zal presteren dan ferrari in monaco, dit omdat de mclaren onwaarschijnlijk veel mechanishe grip heeft wanneer ze de bocht uitkomen.
Renault maakt ook een goede kans.

Rosberg viel erg tegen deze race, misschien dat ze toch maar met 2 verschillende chassis moeten werken bij mercedes
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_81227550
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:02 schreef xaban06 het volgende:
Wat is het Formula 1 Grand Prix toch saai geworden.
Twee jaar terug vond ik het nog echt spannend en leuk om naar te kijken, dat wordt steeds minder zo met die regels.
Dit is de eerste race die je dit jaar hebt gezien neem ik aan?
pi_81229049
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Dit is de eerste race die je dit jaar hebt gezien neem ik aan?
Dat dus. Het is imo juist beter geworden. Zéker beter dan 2 jaar geleden. Vorig jaar was wel een mooi seizoen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zondag 9 mei 2010 @ 21:40:23 #134
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81229099
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:39 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Dat dus. Het is imo juist beter geworden. Zéker beter dan 2 jaar geleden. Vorig jaar was wel een mooi seizoen.
.

Sorry, jou kan ik echt niet meer serieus nemen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81230736
Vergeleken met de afgelopen 2 jaar op dit circuit vond ik het dit jaar ook leuker. Ik ben blij dat we niet meer die fake kwalificaties met racebrandstof hebben. Enige verschil in de race is dat je vroeger met een rondje langer doorrijden voordeel kon pakken, nu levert een rondje eerder stoppen profijt op omdat je dan op verse banden een snel rondje kan rijden zoals schumi dat vandaag deed bij button en hamilton vs vettel.

Om het nog leuker te maken zouden de banden sneller moeten slijten zodat we nog meer spanning met de diverse strategieen krijgen. Want nu zit dus iedereen in het droog op een 1 stop omdat je met die harde band zelfs de hele race uit kan rijden.
pi_81237969
Volgens mij zegt het al heel wat dat er pas anderhalf topic is...


Chandhok betreurt incident met Alguersuari
quote:
Coureur Karun Chandhok heeft zijn teleurstelling uitgesproken over de aanvaring die de Indiër had met Toro Rosso-rijder Jaime Alguersuari in de Spaanse Grand Prix.

Toen Alguersuari de achterblijvende Chandhok inhaalde en afsneed, raakte de Spanjaard de voorvleugel van de HRT, die helemaal losschoot. Chandhok kwam wel binnen voor een nieuwe vleugel en kon daarna weer de baan op, maar de ophanging bleek te zeer beschadigd om nog verder te kunnen rijden.

Lees de reacties in het bericht
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_81238854
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:40 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

.

Sorry, jou kan ik echt niet meer serieus nemen.
Zal mij aan m'n reet roesten . ik vond vorig jaar een geweldig seizoen. Het begin was niet bijster spannend door de overheersing van Brawn, maar vanaf Engeland ongeveer zat alles lekker dicht bij elkaar,
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 10 mei 2010 @ 07:03:22 #138
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_81240978
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:26 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Zal mij aan m'n reet roesten . ik vond vorig jaar een geweldig seizoen. Het begin was niet bijster spannend door de overheersing van Brawn, maar vanaf Engeland ongeveer zat alles lekker dicht bij elkaar,
mee eens
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_81241349
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:50 schreef Sally het volgende:
Volgens mij zegt het al heel wat dat er pas anderhalf topic is...


Niet per se. Bij wielrennen zie je ook dat de topics minder snel volkomen.
pi_81241543
Deze race was inderdaad vrij saai, maar dat wisten we vantevoren. De rest van het seizoen vond ik behoorlijk boeiend

Het podium was wel een beetje een domper met die suffe volksliederen
pi_81244274
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:09 schreef M.Melandri het volgende:
Vergeleken met de afgelopen 2 jaar op dit circuit vond ik het dit jaar ook leuker. Ik ben blij dat we niet meer die fake kwalificaties met racebrandstof hebben. Enige verschil in de race is dat je vroeger met een rondje langer doorrijden voordeel kon pakken, nu levert een rondje eerder stoppen profijt op omdat je dan op verse banden een snel rondje kan rijden zoals schumi dat vandaag deed bij button en hamilton vs vettel.

Om het nog leuker te maken zouden de banden sneller moeten slijten zodat we nog meer spanning met de diverse strategieen krijgen. Want nu zit dus iedereen in het droog op een 1 stop omdat je met die harde band zelfs de hele race uit kan rijden.
Moet je wel je banden sparen omdat ze anders te snel slijten. Dat is het probleem van deze (en de eerste race in Bahrein). Er wordt teveel banden gespaard zodat je niet extra naar de pit hoeft, waardoor de races saai blijven. Doordat je niet de hele race vol kan blijven rijden op een setje banden wordt er ook niet veel ingehaald. Dat is door de Tilke circuits en aerodynamica al moeilijk genoeg (al zag ik ze toch regelmatig dicht achter elkaar aanrijden), door de banden wordt het nog erger.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_81244447
Red Bull asked Vettel to quit Spanish GP
quote:
Sebastian Vettel has revealed he was asked to pull out of the race before finishing the Spanish Grand Prix in third place.

The Red Bull driver suffered a braking problem with 15 laps of the Barcelona race still to run, and made a pitstop so the damage could be inspected.

Mechanics and engineers noticed damage to a brake disc before sending the 22-year-old German back onto the circuit.

"When I got back out the team told me that I should quit the race," Vettel said in an interview with Germany's Auto Motor und Sport.

"They said the risk because of the broken brake was too great.

"I asked them if that (retiring) was really necessary or whether I could just drive slowly and pick up some points.

"I got no answer," Vettel continued. "So I drove. In the middle of the last corner I then got the message 'keep going, but be careful', but it was too late anyway. I was already past the pit entry."

Vettel said he managed to finish the race by shifting the brake bias all the way to the rear.

"They were pretty worried on the pitwall and I was constantly reminded to drive more slowly," he added.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 10 mei 2010 @ 12:37:58 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_81248402
F1 - 2010 - Gran Premio de Espana Telefónica - Catalunya
Teams suspect Barcelona stones caused problems
GMMf1NET -- May 10th - 11:22am
May 10 (GMM) The shattered remains of Lewis Hamilton's front left corner is being rushed back to Woking for analysis.
Almost within sight of the chequered flag in Barcelona, the 2008 world champion's McLaren speared into a barrier after a sudden tyre failure, costing him second place both in the race and in the world championship standings.

Team boss Martin Whitmarsh immediately speculated that "debris" probably caused the problem, while Bridgestone said its initial impression was that "this was not caused by a tyre issue".

"We are working closely with McLaren to understand what happened," added the Japanese supplier's Hirohide Hamashima.

As the sun rises again in Europe on Monday morning, the leading theory now is that a stone became stuck in the wheel rim.

After qualifying, Rubens Barrichello took photos with his mobile phone camera of his FW32 and his helmet, so amazed was he about the damage caused by flying stones.

And he told Germany's Auto Motor und Sport that he had to nurse his vibrating Williams to the chequered flag after feeling a "strong shock" on the left front.

"We had to slow him down to ensure we didn't have a problem with the tyres," confirmed technical director Sam Michael. "We'll be looking into that for the next race."

Barrichello suspects a stone got stuck in the wheel rim, and a similar cause was also not being ruled out to explain Sebastian Vettel's brake problem.

After the Red Bull was inspected, Christian Horner revealed that the brake disc "was a bit damaged".

"We will only know for sure in the factory," added the Briton.
pi_81255299
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:37 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Moet je wel je banden sparen omdat ze anders te snel slijten. Dat is het probleem van deze (en de eerste race in Bahrein). Er wordt teveel banden gespaard zodat je niet extra naar de pit hoeft, waardoor de races saai blijven. Doordat je niet de hele race vol kan blijven rijden op een setje banden wordt er ook niet veel ingehaald. Dat is door de Tilke circuits en aerodynamica al moeilijk genoeg (al zag ik ze toch regelmatig dicht achter elkaar aanrijden), door de banden wordt het nog erger.
De race in china sleten de intermediates vrij snel, zo zou het ook met de slicks moeten zijn. Het zal het inhalen ook niet bevorderen maar je krijgt wel meer spanning met strategische keuzes, de 1e helft van de race van gisteren was best leuk met positiewisselingen door diverse pitstopstrategieen.
  maandag 10 mei 2010 @ 17:18:50 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_81259181
Webber's 'Torvill & Dean' moment

By Martin Brundle
BBC F1 analysti in Monaco
quote:
The Spanish Grand Prix was mainly a race of disappointments for many teams - I even sensed there was a mixed reaction for winners Red Bull.
Despite a massively dominant race victory for Mark Webber, they felt they had thrown away a great potential one-two with more brake reliability issues and a scruffy pit stop.
Red Bull's pace was incredible. When Webber's team-mate Sebastian Vettel was coasting to the end of the race not using his fragile brakes, he was still lapping as fast as Michael Schumacher and Jenson Button.
Yes, I did mean 'not using his brakes' - Vettel was lifting early and allowing the drag and downshifts to slow the car. Extraordinary.
The win was an immense performance from Webber; his best F1 drive I thought. I asked his partner Anne if I she thought so too, and she said "absolutely" - so it's official.
Webber was over-aggressive at the Nurburgring, the scene of his maiden victory last year, and earned himself a drive-through penalty and a bunch of headaches.
The Australian was the real deal in Barcelona. He had it completely covered - the right amount of aggression at the start, the first corner, the first lap, his race pace, and the way he managed the phases of the two tyres.
He said it was a very long afternoon in Spain counting down the laps because nothing happened. It's what I call a 'Torvill and Dean' moment - effortless excellence with perfection.
Vettel finished third but at one point they were going to retire him.
The team told him on the radio: "Your brakes are about to fail." And that's a tough call for a team who cannot take careless risks when the safety of the driver, marshals and fans are at risk.
They cleared a space in the garage and told him to come in but Vettel said: "Let's see if we can get a few points."
Lewis Hamilton also put in a special effort to split the Red Bulls for McLaren before his late visit to the barriers, when it appears a damaged wheel failed. Hamilton's mind-management kicked straight in and his only thought was: "There are plenty more races left."
He kept Vettel honest from the get-go and was ready to pounce after Red Bull's pit-stop issues. It was an extremely good drive from Hamilton and he was truly robbed, so yet another disappointed driver.
Hamilton would be second in the championship without the failure, but with the new points structure we know the title chase can turn in a heartbeat.
Hamilton's team-mate Jenson Button was thoroughly dejected when he spoke to BBC pit-lane reporter Lee McKenzie after the race and rightly so.
I spoke with Jenson at breakfast here in Monte Carlo this morning and I hadn't realised at the time he was carrying so many problems in the race.
Not having any information on the steering wheel means that there is a risk, on every gear change, of changing too early or hitting the rev limiter. Either way it will cost several 10ths of a second per lap.
In the pit-stops he wasn't able to perform the proper procedure on the faulty steering wheel and this allowed the clutch to bite and spin the rear wheels, making it very difficult for the pit crew.
It was a poor race for him all round. I'm not sure he should have let Schumacher past at pit exit into Turn One, but I understand he had a late radio call to let him know that Michael was taking his position.
After this, Button never really made a decisive and incisive effort to re-pass him. A bad day at the office, although he described it more colourfully.
He still leads the championship from Ferrari's Fernando Alonso but it's not off the back of raw pace and a great weekend. Heading into the Monaco race, where he's traditionally very strong, he knows he is fighting a rearguard action.
Alonso is just three points behind Button after picking up the pieces with his fast pace and problem-free run in Spain. He kept Hamilton and Vettel in view for the whole race and he remains a strong contender for a third title.
It's testing times for Felipe Massa in the second Ferrari. He doesn't look comfortable in the car and we keep hearing his engineer Rob Smedley feeling the need to tell him how to drive it. Massa's chin is down and that's not helpful heading into the unyielding streets of Monaco.
The most disappointed team on Sunday night were surely Mercedes - they were well off the pace with their revised car.
Schumacher scored his best finish of the year with a lucky fourth but was more than a minute behind a car that was cruising in Webber's hands, and team-mate Nico Rosberg had the race from hell.
He started the race on the grass trying to pass Robert Kubica's Renault and it was all downhill from there with pit issues with a loose front wheel and front brake on fire. He looked out of sorts with the new package and they'll be having some very heavy meetings on Monday.
The new teams didn't show much improvement in Spain, with the possible exception of Lotus. They were also mobile chicanes and that doesn't bode well for the confines of Monaco. Expect complaints and contact aplenty.
http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/8673237.stm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')