quote:Op zondag 9 mei 2010 14:34 schreef ElmarO het volgende:
Ah, gelukkig er valt een Sauber uit. Er miste al iets.
Kubica eigenlijk ook...quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:42 schreef Bluurgh het volgende:
volgens Olav moeten coureurs naar iemands kont gaan en er iets uithalen?
Ik denk dat Olav zijn slaapkamerverhalen maar beter privé kan houden.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:42 schreef Bluurgh het volgende:
volgens Olav moeten coureurs naar iemands kont gaan en er iets uithalen?
Ik mis Coulthard.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En EJ: houd je smoel met je voor de hand liggende suggesties.
Nagenoeg altijd in Barcelona. En met die k.t-chicane ah end zijn inhaalmogelijkheden nog verder ingeperkt. Van mij mogen ze dat circuit schrappen.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef Szura het volgende:
Kut optocht
zal wel maar het levert het team minder punten opquote:Op zondag 9 mei 2010 15:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Sjonge jonge, die Olav zit alleen maar Schumacher af te zeiken. Hij vergeet dat die updates de auto niet langzamer hebben gemaakt, maar alleen meer sneller voor Schumacher dan voor Rosberg.
Schumacher heeft gewoon wat tijd nodig, Olaf is inderdaad waardeloos. Toenstraks riep hij dat Rosberg in de oude auto had moeten stappenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Sjonge jonge, die Olav zit alleen maar Schumacher af te zeiken. Hij vergeet dat die updates de auto niet langzamer hebben gemaakt, maar alleen meer sneller voor Schumacher dan voor Rosberg.
Juist. Weinig keus, zit met mijn vader te kijkenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vandaar: voor F1 kennis moet je Olav niet opzetten. Olav is voor F1 vermaak van RTL en SBS volk en voor mensen met een proefabonnement op Formule1.nl.
die nieuwe teams gaan gewoon veel te langzaam.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:11 schreef northernlight81 het volgende:
Webber 1.25.3
Trulli 1.34.9 Elke ronde zo'n 8sec langzamer.
Dat weten ze eigenlijk al: volgend jaar die 107% regel terug. Maar om dat voor dit seizoen in te voeren moeten de teams dat unaniem goed keuren en dat doen die nieuwe teams natuurlijk nooit.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:12 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
die nieuwe teams gaan gewoon veel te langzaam.
ze moeten toch eens kijken wat ze er aan kunnen doen
zullen de nieuwe teams idd niet doen. heb even opgezocht wat dat inhoud maar dat klinkt wel goed iddquote:Op zondag 9 mei 2010 15:16 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat weten ze eigenlijk al: volgend jaar die 107% regel terug. Maar om dat voor dit seizoen in te voeren moeten de teams dat unaniem goed keuren en dat doen die nieuwe teams natuurlijk nooit.
Nog niet misschien. maar komt wel. Een auto die gebouwd is kun je echt niet 1,2,3 aanpassen. Daar is tijd voor nodig. Zeker nu alles veel technischer is qua aero dan 10/20 jaar terug toen de laatste echt nieuwe teams instapten. Nu ze weten waar de fouten in de huidige auto zitten, gaan ze daar mee bezig om die fouten eruit te halen. En dan voor volgend jaar een geheel nieuw pakket maken met betere aero end e grote fouten niet terug laten komen.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef northernlight81 het volgende:
Die nieuwe teams hebben niets te zoeken in de koningsklasse van het racen, alsof de locale amateurclub hier zich inkoopt in de Champions league.
Idd: Alonso heeft benzine nodig en moet nog een keer naar de primes. Of zo.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Advies van Olav Mol: nu Alonso binnenhalen. Want dat is handig. Ofzo.
Inderdaad, want Vettel is nu toch wel zo'n 0,1 seconde sneller dan Alonso.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Advies van Olav Mol: nu Alonso binnenhalen. Want dat is handig. Ofzo.
Stuk of 3 snelste rondesquote:Op zondag 9 mei 2010 15:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En een typisch Alonso podium: geen zak doen maar twee plekken winnen.
Nepcoureur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |