Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid |
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey |
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
in de spoiler, remco morgen dusquote:Op zondag 9 mei 2010 13:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ahhh ligt gewoon aan die hengelose kroegen dan!schenken teveel alcohol!
Panzer: remcore is morgen jarigggg dan (staat niet in de op tochhmm
ik zie het iig niet)
Aah okequote:
Onwijs, ben ook zo jaloersquote:Op zondag 9 mei 2010 13:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
waarom zou ik? Stoor je je eraan?
Robin is 17, dus kan preciesquote:Op zondag 9 mei 2010 13:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Lang geleden dat ik bij het Pleintje geweest ben... Vermoedt ook eigenlijk dat de gemiddelde leeftijd daar rond de 16-19 ligt?
(niet dat dat uitmaakt magoed)
Over wiens rug wil ik indruk maken dan? Wat is er mis met een topic openen in ONZ notabene over iemand die jarig is? En wat is er mis met auwehoeren, of mag dat niet meer ofzo?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aah okehopen dat ze winnen he
[..]
Onwijs, ben ook zo jaloers
Het is gewoon kansloos Imo.
No offence
Mjah de meeste mannen zijn kansloos bij mij... Houdt ze helaas nooit tegen...quote:Op zondag 9 mei 2010 13:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aah okehopen dat ze winnen he
[..]
Onwijs, ben ook zo jaloers
Het is gewoon kansloos Imo.
No offence
Mwa valt wel mee, liepen er zat dit ouder zijn als mij maar idd ook mensen van 16quote:Op zondag 9 mei 2010 13:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Lang geleden dat ik bij het Pleintje geweest ben... Vermoedt ook eigenlijk dat de gemiddelde leeftijd daar rond de 16-19 ligt?
(niet dat dat uitmaakt magoed)
quote:
Blijkbaar mocht het ook niet want je kreeg een slotjequote:Op zondag 9 mei 2010 13:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Over wiens rug wil ik indruk maken dan? Wat is er mis met een topic openen in ONZ notabene over iemand die jarig is? En wat is er mis met auwehoeren, of mag dat niet meer ofzo?
Wie heeft het over een topic openen in Onz?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Over wiens rug wil ik indruk maken dan? Wat is er mis met een topic openen in ONZ notabene over iemand die jarig is? En wat is er mis met auwehoeren, of mag dat niet meer ofzo?
waar moet die anders staanquote:Op zondag 9 mei 2010 13:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Blijkbaar mocht het ook niet want je kreeg een slotje![]()
Achter wiens rug om wil ik indruk maken dan? denk je dat ik het daarom doe?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wie heeft het over een topic openen in Onz?
Squashen is cool! Doe het elke week!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
squashen
Lijkt me opzich best zwaar al ziet het er niet zo uit
maar ik ben mijn puberteit en tienertijd allang voorbij!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
+1 , next topic ' Waar Bruins Regeert'.
[..]
Puber- & Tienertalk
ik zei ten eerste Over iemands rug. met je snuggere opmerkingquote:Op zondag 9 mei 2010 13:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Achter wiens rug om wil ik indruk maken dan? denk je dat ik het daarom doe?
Babes & Hunks danquote:Op zondag 9 mei 2010 13:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
maar ik ben mijn puberteit en tienertijd allang voorbij!
Hou eens op!, doe eens lief!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:17 schreef Assiej het volgende:
ik zei ten eerste Over iemands rug. met je snuggere opmerking
maar ten tweede heb ik dat weg gehaald uit mijn post dus waar heb je het nog over...
Je hebt het nergens anders over dan dat LildutchPrincess jarig zou zijn vandaag of een deze dagen
Hij moet toch alles proberen om een poes te krijgen! Snap dat dan!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
maar ten tweede heb ik dat weg gehaald uit mijn post dus waar heb je het nog over...
Je hebt het nergens anders over dan dat LildutchPrincess jarig zou zijn vandaag of een deze dagen
Oke omdat jij het zo lief zegtquote:Op zondag 9 mei 2010 13:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Babes & Hunks dan?
![]()
[..]
Hou eens op!, doe eens lief!
Ooh dus dat was hetquote:Op zondag 9 mei 2010 13:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hij moet toch alles proberen om een poes te krijgen! Snap dat dan!
Nog gefeliciteerd!quote:
Hey!quote:
Wanneer ga je naar Italië?quote:
Lees maar terug, ik heb het wel ergens genoemd namelijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hij moet toch alles proberen om een poes te krijgen! Snap dat dan!
Als ik jou was zou ik stoppen met jezelf belachelijk maken.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Lees maar terug, ik heb het wel ergens genoemd namelijk.
[..]
ga jij nou maar in een hoekje bij gerard zitten
zullen we het hier maar bij houden schatjes?
Ik wordt niet verdacht van het slaan van een agentquote:Op zondag 9 mei 2010 13:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik stoppen met jezelf belachelijk maken.
Zegt meneer die elke dag bij die snackbar komt omdat hij zelf niet kan koken!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ga jij nou maar in een hoekje bij gerard zitten
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik stoppen met jezelf belachelijk maken.
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zegt meneer die elke dag bij die snackbar komt omdat hij zelf niet kan koken!
Ik snap de link even niet, help me even!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik wordt niet verdacht van het slaan van een agent
No offence maar is dat omdat je het hier mist en gezellig vindquote:Op zondag 9 mei 2010 13:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Lieve mannetjes.... doe es lief?
kom ik hier een keer weer en dan gelijk dit gemiep
Ik wordtquote:Op zondag 9 mei 2010 13:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik wordt niet verdacht van het slaan van een agent
Zie je het verband?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Lieve mannetjes.... doe es lief?
kom ik hier een keer weer en dan gelijk dit gemiep
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zegt meneer die elke dag bij die snackbar komt omdat hij zelf niet kan koken!
Iets met pot en ketel.quote:
Uhh omdat panzer een topic voor me gemaakt had en dat kreeg een slotje... dus ging ik hier ff met panzer spammen...quote:Op zondag 9 mei 2010 13:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
No offence maar is dat omdat je het hier mist en gezellig vind
of omdat je graag gefeliciteerd wilt worden?
Het was meer een vraagquote:Op zondag 9 mei 2010 13:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Uhh omdat panzer een topic voor me gemaakt had en dat kreeg een slotje... dus ging ik hier ff met panzer spammen...
Dat dat andere mensen niet aanstaat is lekker niet mijn probleem
het is nog vroegquote:Op zondag 9 mei 2010 13:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik wordt![]()
Ga naar de snackbar ofzeau mén.
Jammer dat hij nou nooit voor mij een topic aan gemaakt heeftquote:
Jou verjaardag staat niet in de OPquote:Op zondag 9 mei 2010 13:40 schreef Assiej het volgende:
Jammer dat hij nou nooit voor mij een topic aan gemaakt heeft
Of hij weet gewoon dat hij geen kans bij me maakt
quote:
quote:Hail to the king! zegt (12:57):
zo nog naar gerard?
Voor Kuipers? Vaartjes en Steghuis zijn trouwens faillietquote:
Die mod zet altijd overal slotjes op. SwJ heeft een slotjesmanie.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Uhh omdat panzer een topic voor me gemaakt had en dat kreeg een slotje... dus ging ik hier ff met panzer spammen...
Dat dat andere mensen niet aanstaat is lekker niet mijn probleem
Blijkbaar ben je niet belangrijk genoeg.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
quote:
En mompelt iets over heisterkamp / kuipers maar weet hier verder eigenlijk niets van ....quote:Op zondag 9 mei 2010 13:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Voor Kuipers? Vaartjes en Steghuis zijn trouwens failliet
Misschien wel als je jarig bentquote:Op zondag 9 mei 2010 13:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
jup en i know, steghuis heeft al een doorstart las ikquote:Op zondag 9 mei 2010 13:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Voor Kuipers? Vaartjes en Steghuis zijn trouwens failliet
Regels zijn om vreemd gevonden te worden en daardoor gemaakt om te breken.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Misschien wel als je jarig bent
en helaas gooien die gemene mods ze toch dicht.... dat forum heet ONZIN en als je onzin post krijg je een slotje. blijf het vreemd vinden
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En mompelt iets over heisterkamp / kuipers maar weet hier verder eigenlijk niets van ....
dat slot kan ik helaas niet brekenquote:Op zondag 9 mei 2010 13:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Regels zijn om vreemd gevonden te worden en daardoor gemaakt om te breken.
Zijn blijkbaar eigen trucks, was een aardige chaos wat ik hoorde.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jup en i know, steghuis heeft al een doorstart las ik
Ja zoals ik al zij weet ik eigenlijk van niets, maar gistermiddag een gesprek op gevangen dat heisterkamp een bedrijf aan het overnemen is in Italië ofzo en daarmee kuipers nogal hard wil gaan raken. Zit al tijden niet goed enzo hadden zij het van, een van hen was een werknemer van Heisterkamp (Planning) dus zal er wel iets van af weten.quote:
een vaste aanstelling zou wel mooi zijn, wekelijks Italie, mooie auto'squote:Op zondag 9 mei 2010 13:44 schreef Robinhoo het volgende:
ik ken Dhr. Kuipers wel goed en de financiele man daar nog beter, moet ik wat voor je regelen Bassie?
Ja je komt echt in een warm bad hierquote:Op zondag 9 mei 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
GoedemiddagAl die liefde hier, hartverwarmend
Heb er weinig van meegekregen, heb t alleen gelezen.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zijn blijkbaar eigen trucks, was een aardige chaos wat ik hoorde.
Ja, even m'n lichtje stralenquote:
Tsjah Maar denk dat als kuipers voor de prijs van HKP gaan rijden ze gelijk kunnen stoppen.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zij weet ik eigenlijk van niets, maar gistermiddag een gesprek op gevangen dat heisterkamp een bedrijf aan het overnemen is in Italië ofzo en daarmee kuipers nogal hard wil gaan raken. Zit al tijden niet goed enzo hadden zij het van, een van hen was een werknemer van Heisterkamp (Planning) dus zal er wel iets van af weten.
echt twents noaberschapquote:Op zondag 9 mei 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
Dat zou allemaal maar zo kunnen.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:51 schreef Redbaron het volgende:
Tsjah Maar denk dat als kuipers voor de prijs van HKP gaan rijden ze gelijk kunnen stoppen.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE SAN!!!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hier een eigen topic gekregen toen ik eind maart jarig was!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Misschien wel als je jarig bent
en helaas gooien die gemene mods ze toch dicht.... dat forum heet ONZIN en als je onzin post krijg je een slotje. blijf het vreemd vinden
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet belangrijk genoeg.
werkt nietquote:Op zondag 9 mei 2010 13:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zou allemaal maar zo kunnen.
Even wat fleur Jessica in dit topic:
[ afbeelding ]
Sanquote:Op zondag 9 mei 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
dat heb jij toch heul niet nodigquote:Op zondag 9 mei 2010 13:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
San
Nee ik weet nog niks over botox. Maar zodra ik het heb laat ik het jou gelijk zien.
DAMN!!!!!!!quote:
Tofquote:Op zondag 9 mei 2010 13:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
San
Nee ik weet nog niks over botox. Maar zodra ik het heb laat ik het jou gelijk zien.
En dan nog klagenquote:Op zondag 9 mei 2010 13:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik heb hier een eigen topic gekregen toen ik eind maart jarig was!
dank wouterquote:
nog steeds in de doos. even wachten tot m'n broertje weer is en dan geven we ma dat dingquote:
Hele fijne dag nog he.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
En dan nog klagen![]()
[..]
dank wouter
En nu ben ik weg, leuk jullie allemaal weer ff "gezien" te hebben! bye bye!
ja, onmeunig dramm'n oniequote:
henig anquote:[..]
dank wouter
En nu ben ik weg, leuk jullie allemaal weer ff "gezien" te hebben! bye bye!
Wat zitten die tieten hoog.quote:
Als jij het graag wilt, dan moet je dat mooi doenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen maar ik vind van wel.
is het soort foto denk ik, en ze heeft beste tettn idd, en een zeer fijn achterwerk.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat zitten die tieten hoog.Lijkt wel of ze geen nek heeft.
Dankjewel.quote:
Wie is dat dan weer?quote:
Je hield me inderdaad lang wakkerquote:Op zondag 9 mei 2010 15:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vind je het gek met dat slaaptekort van de nacht ervoor.
Suggestieve smileyquote:Op zondag 9 mei 2010 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hield me inderdaad lang wakker
100%!quote:Op zondag 9 mei 2010 16:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Helaas helaas, doe je niks an.
We hebben met zn allen een top seizoen gedraaid
Nou, we komen uit Coevorden en zijn op weg naar almelooooooo en hier moeten we overstappenquote:
Koudquote:Op zondag 9 mei 2010 18:40 schreef Robinhoo het volgende:
Ga outdoor neuken ofzeau ipv te fokken.
Wat doe je dan ook in coevordenquote:Op zondag 9 mei 2010 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, we komen uit Coevorden en zijn op weg naar almelooooooo en hier moeten we overstappen
kutzooi.
Centerparcsquote:Op zondag 9 mei 2010 18:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook in coevordenDa's drenthe
Je had beter richting Zwolle kunnen gaan. Veel sneller in het weekend.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, we komen uit Coevorden en zijn op weg naar almelooooooo en hier moeten we overstappen
kutzooi.
Maar dan kan Hen niet naar Nijverdalquote:Op zondag 9 mei 2010 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je had beter richting Zwolle kunnen gaan. Veel sneller in het weekend.
Want?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar dan kan Hen niet naar Nijverdal
Busquote:Op zondag 9 mei 2010 19:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar dan kan Hen niet naar Nijverdal
Tussen Zwolle en Nijverdal geen treinen ivm spoorwerkzaamhedenquote:
Reisplanner zei dat dit sneller wasquote:Op zondag 9 mei 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tussen Zwolle en Nijverdal geen treinen ivm spoorwerkzaamhedenMaar goed, de bus doet het ook wel.
Dat blijkt wel jaquote:Op zondag 9 mei 2010 19:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Reisplanner zei dat dit sneller was
Naja, 1 uur wachtenquote:Op zondag 9 mei 2010 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat blijkt wel jaTwee uur wachten op een trein. Dan had je al 2 keer in Nijverdal kunnen zijn via Zwolle.
Maar daar moet ik niet zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 19:23 schreef Samzz het volgende:
Dan was je rond deze tijd wel in Nijverdal.
quote:
Op zondagquote:Op zondag 9 mei 2010 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Intercity letterlijk te vol, sommigen passen er niet meer in
Ik wel. Studenten gaan weer terug naar hun kamers.quote:
Klopt maar normaal is hij dan toch niet overvol?, tenminste niet de keren dat ik de intercity moest hebben op zondag.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:50 schreef Samzz het volgende:
Ik wel. Studenten gaan weer terug naar hun kamers.
Nu je het zegt, zijn wel veel jongeren jaquote:Op zondag 9 mei 2010 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Studenten gaan weer terug naar hun kamers.
Afhankelijk van de tijdstippen. Vrijdag zitten ze ook vanaf het middaguur ongeveer overvol. Zondag richting de avond ook. Richting de nacht niet meer zo.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Klopt maar normaal is hij dan toch niet overvol?, tenminste niet de keren dat ik de intercity moest hebben op zondag.
Edit: Meer mensen thuis geweest ivm lang weekend gok ik.
Moet je huilen van de sexquote:
Misschien van gelukquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:02 schreef Robinhoo het volgende:
Nu hij niet meer bij Henrike is durft hij wel over sex te praten
Dankjequote:Op zondag 9 mei 2010 20:04 schreef Robinhoo het volgende:
Ja ik heb je nu al 2 keer in schaamte gebracht, ik zal ermee ophouden.
Hey schoonheidquote:
Was Henrike lopend met 2 tassen? Ik dacht dat ik haar hier net voor het huis zag langskomenquote:
Jupquote:Op zondag 9 mei 2010 20:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Was Henrike lopend met 2 tassen? Ik dacht dat ik haar hier net voor het huis zag langskomen
Denk ik dan ja. Mooi stukkie lopen dan. Had haar wel even op kunnen halen als ik 't wist.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jupkan heel goed Hen zijn geweest
Nicequote:Op zondag 9 mei 2010 20:17 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop ziet in eens dat hij maar 5 uur les heeft deze week, top maand is mei eigenlijk.
Tsja, daar is het nu een beetje laat voorquote:Op zondag 9 mei 2010 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Denk ik dan ja. Mooi stukkie lopen dan. Had haar wel even op kunnen halen als ik 't wist.
En dan met je hand in haar broekje hé viezerik.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Denk ik dan ja. Mooi stukkie lopen dan. Had haar wel even op kunnen halen als ik 't wist.
Dat jij voor 5u les naar school gaatquote:Op zondag 9 mei 2010 20:17 schreef Mdrop het volgende:
* Mdrop ziet in eens dat hij maar 5 uur les heeft deze week, top maand is mei eigenlijk.
Dudequote:Op zondag 9 mei 2010 20:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En dan met je hand in haar broekje hé viezerik.
Waar?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Genestetstraat. Langs de speeltuinquote:
Dan was jij dat.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:25 schreef haakon het volgende:
I hate some of the excuses women come up with for not having sex. Like:
"I'm on my period".
"I've got a headache"
or
"Get your hands off my neck I don't even know you".![]()
![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:25 schreef haakon het volgende:
I hate some of the excuses women come up with for not having sex. Like:
"I'm on my period".
"I've got a headache"
or
"Get your hands off my neck I don't even know you".![]()
![]()
Dan nog, voor 5u les over 2 dagen moeten de lessen wel belangrijk zijn voordat ik voor die uren op school zitquote:Op zondag 9 mei 2010 20:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Verdeeld over twee dagen, maar met auto dus geen last van OV enzo
.
Laatste weken van het jaar, en laatste jaar van opleiding dus ja het is belangrijkquote:Op zondag 9 mei 2010 20:27 schreef Redbaron het volgende:
Dan nog, voor 5u les over 2 dagen moeten de lessen wel belangrijk zijn voordat ik voor die uren op school zit
Er zijn mensen die een beter beroep willen dan vrachtwagenchauffeurquote:Op zondag 9 mei 2010 20:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan nog, voor 5u les over 2 dagen moeten de lessen wel belangrijk zijn voordat ik voor die uren op school zit
Ja jij kan het niet. Alcohol en verkeer gaat niet samen.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Er zijn mensen die een beter beroep willen dan vrachtwagenchauffeur
Ik kon gewoon makkelijk leren en doe dit ook omdat ik het leuk vindquote:Op zondag 9 mei 2010 20:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrachtwagenchaffeurs dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Die is oudquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja jij kan het niet. Alcohol en verkeer gaat niet samen.
Nee, download em wel als ie in retail op internet staat, geen R5 voor mijquote:Op zondag 9 mei 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is oud
Trouwens. Kick-ass al gezien? Vind ik echt een film voor jou
Oh, die wat wij keken was van super kwaliteitquote:Op zondag 9 mei 2010 20:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, download em wel als ie in retail op internet staat, geen R5 voor mij
Kwaliteit qua kijken is eigenlijk het zelfde, R5 is een DVD uit Rusland (AR is soms iets anders/minder), enkel dat je dus GEEN 5.1 dolby geluid hebt, sommige mensen geilen daarop.quote:
Oh, niks van gemerkt. Gewoon surroundsound. Maar, ik heb er sowieso geen verstand van.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kwaliteit qua kijken is eigenlijk het zelfde, R5 is een DVD uit Rusland (AR is soms iets anders/minder), enkel dat je dus GEEN 5.1 dolby geluid hebt, sommige mensen geilen daarop.
Kijk hem woensdag ofzo op de zaak wel, wordt natuurlijk weer een super rustige dag en ik mag werkenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, niks van gemerkt. Gewoon surroundsound. Maar, ik heb er sowieso geen verstand van.
Film is vooralsnog erg tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Zoeken naar een goede release via http://www.orlydb.com/ (Als je NL subtitels wilt heb je er weinig aan) en dan download via nieuwsgroepen >> binaries4all voor een hele uitgebreide uitleg.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:47 schreef Redbaron het volgende:
Waar kan je nog een beetje goed dvd's downuh? Doe nu via torrentz.com maar meeste zijn .avi en ik wil de complete dvd hebben
En nu ff in halve noob taal?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zoeken naar een goede release via http://www.orlydb.com/ (Als je NL subtitels wilt heb je er weinig aan) en dan download via nieuwsgroepen >> binaries4all voor een hele uitgebreide uitleg.
PS: Voor NL subs kun je ook beter FTD gebruiken.
Niets hoor, maar het is niet echt een beroep waarvan ik zeg dat je erg veel aan je schooltijd had.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrachtwagenchaffeurs dan?
Ben (bijna) nooit op msn, maar voeg me maar toe : martijn [@] kuierteam [.] nlquote:Op zondag 9 mei 2010 20:51 schreef Redbaron het volgende:
En nu ff in halve noob taal?
Mag ook via msn ofzo, mail staat wel in profiel gloof ik
Film zonder goed geluid/beeld is zonde om te kijken, vind ikquote:Op zondag 9 mei 2010 20:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kwaliteit qua kijken is eigenlijk het zelfde, R5 is een DVD uit Rusland (AR is soms iets anders/minder), enkel dat je dus GEEN 5.1 dolby geluid hebt, sommige mensen geilen daarop.
En dan wachten tot die grote bedrijven het tijd vinden om dvd's hier uit te brengenquote:
Als ik op mn pc kijk heb ik genoeg aan 2.0 line audio, anders idd 5.1 geluid.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:53 schreef haakon het volgende:
Film zonder goed geluid/beeld is zonde om te kijken, vind ik
Algemene kennis komt altijd van pasquote:Op zondag 9 mei 2010 20:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Niets hoor, maar het is niet echt een beroep waarvan ik zeg dat je erg veel aan je schooltijd had.
Volgens mij zit Mdrop op het HBO maargoed.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Algemene kennis komt altijd van pas
+1, maar daar verdien je het niet meer mee tegenwoordig. [/ ouder mode]quote:
Was het maar zo'n feest, HAVO afgemaakt maar niet op HBO kunnen komen aangezien ik te jong was voor mn opleiding nu dus nog steeds MBO door twee omzwervingen (Opleiding gestopt terwijl ik er op zatquote:Op zondag 9 mei 2010 20:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Volgens mij zit Mdrop op het HBO maargoed.
Nee, maar toch leek het die lui niet verstandig om die opleiding direct al te gaan doen (Gem. leeftijd was 19.5 ofzo en ik was 16quote:
Jazeker met dit soort dingen die je gewoon JAREN kosten, achteraf had ik gewoon moeten starten en kijken waar het schip zou stranden, dan had ik nu mn HBO gehad, al moet ik er niet aan denken om al aan het werk te gaanquote:Op zondag 9 mei 2010 21:06 schreef Redbaron het volgende:
Altijd lastig als je een keus moet maken waarvan je na de tijd spijt hebt
Een vaste aanstelling waar je internationaal moet rijden levert je anders aardig wat op, als je dat wil en kan natuurlijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:19 schreef Redbaron het volgende:
Degene die dit herrie vind heeft ergens iets niet goed zitten
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Een vaste aanstelling waar je internationaal moet rijden levert je anders aardig wat op, als je dat wil en kan natuurlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]nee een die je daadwerkelijk vast kunt pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
Luchtballon?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
jow
pa en ma zijn vanaamd met een ballon gegaan.
LP-NUMBquote:Op zondag 9 mei 2010 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
I'm tired of being what you want me to be
Every step I take is another mistake to you
Goed nummer blijft het
joah luchtballon jaquote:Op zondag 9 mei 2010 22:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Luchtballon?![]()
Hoe is het met de lamp gegaan? Is het je nog gelukt de printplaat los te krijgen?
Hij zegt toch net dat hij er een tijdje niet is geweest.quote:
Dank uquote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hij zegt toch net dat hij er een tijdje niet is geweest.
Maarehh het is Justin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |