Nee, maar toch leek het die lui niet verstandig om die opleiding direct al te gaan doen (Gem. leeftijd was 19.5 ofzo en ik was 16quote:
Jazeker met dit soort dingen die je gewoon JAREN kosten, achteraf had ik gewoon moeten starten en kijken waar het schip zou stranden, dan had ik nu mn HBO gehad, al moet ik er niet aan denken om al aan het werk te gaanquote:Op zondag 9 mei 2010 21:06 schreef Redbaron het volgende:
Altijd lastig als je een keus moet maken waarvan je na de tijd spijt hebt
Een vaste aanstelling waar je internationaal moet rijden levert je anders aardig wat op, als je dat wil en kan natuurlijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Er zijn mensen die een beter beroep willen dan vrachtwagenchauffeur
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:19 schreef Redbaron het volgende:
Degene die dit herrie vind heeft ergens iets niet goed zitten
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Een vaste aanstelling waar je internationaal moet rijden levert je anders aardig wat op, als je dat wil en kan natuurlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]nee een die je daadwerkelijk vast kunt pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
Luchtballon?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
jow
pa en ma zijn vanaamd met een ballon gegaan.
LP-NUMBquote:Op zondag 9 mei 2010 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
I'm tired of being what you want me to be
Every step I take is another mistake to you
Goed nummer blijft het
joah luchtballon jaquote:Op zondag 9 mei 2010 22:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Luchtballon?![]()
Hoe is het met de lamp gegaan? Is het je nog gelukt de printplaat los te krijgen?
Hij zegt toch net dat hij er een tijdje niet is geweest.quote:
Dank uquote:Op zondag 9 mei 2010 23:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hij zegt toch net dat hij er een tijdje niet is geweest.
Maarehh het is Justin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |