Ik wordtquote:Op zondag 9 mei 2010 13:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik wordt niet verdacht van het slaan van een agent
Zie je het verband?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Lieve mannetjes.... doe es lief?
kom ik hier een keer weer en dan gelijk dit gemiep
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zegt meneer die elke dag bij die snackbar komt omdat hij zelf niet kan koken!
Iets met pot en ketel.quote:
Uhh omdat panzer een topic voor me gemaakt had en dat kreeg een slotje... dus ging ik hier ff met panzer spammen...quote:Op zondag 9 mei 2010 13:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
No offence maar is dat omdat je het hier mist en gezellig vind
of omdat je graag gefeliciteerd wilt worden?
Het was meer een vraagquote:Op zondag 9 mei 2010 13:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Uhh omdat panzer een topic voor me gemaakt had en dat kreeg een slotje... dus ging ik hier ff met panzer spammen...
Dat dat andere mensen niet aanstaat is lekker niet mijn probleem
het is nog vroegquote:Op zondag 9 mei 2010 13:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik wordt![]()
Ga naar de snackbar ofzeau mén.
Jammer dat hij nou nooit voor mij een topic aan gemaakt heeftquote:
Jou verjaardag staat niet in de OPquote:Op zondag 9 mei 2010 13:40 schreef Assiej het volgende:
Jammer dat hij nou nooit voor mij een topic aan gemaakt heeft
Of hij weet gewoon dat hij geen kans bij me maakt
quote:
quote:Hail to the king! zegt (12:57):
zo nog naar gerard?
Voor Kuipers? Vaartjes en Steghuis zijn trouwens faillietquote:
Die mod zet altijd overal slotjes op. SwJ heeft een slotjesmanie.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Uhh omdat panzer een topic voor me gemaakt had en dat kreeg een slotje... dus ging ik hier ff met panzer spammen...
Dat dat andere mensen niet aanstaat is lekker niet mijn probleem
Blijkbaar ben je niet belangrijk genoeg.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
quote:
En mompelt iets over heisterkamp / kuipers maar weet hier verder eigenlijk niets van ....quote:Op zondag 9 mei 2010 13:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Voor Kuipers? Vaartjes en Steghuis zijn trouwens failliet
Misschien wel als je jarig bentquote:Op zondag 9 mei 2010 13:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
jup en i know, steghuis heeft al een doorstart las ikquote:Op zondag 9 mei 2010 13:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Voor Kuipers? Vaartjes en Steghuis zijn trouwens failliet
Regels zijn om vreemd gevonden te worden en daardoor gemaakt om te breken.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Misschien wel als je jarig bent
en helaas gooien die gemene mods ze toch dicht.... dat forum heet ONZIN en als je onzin post krijg je een slotje. blijf het vreemd vinden
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En mompelt iets over heisterkamp / kuipers maar weet hier verder eigenlijk niets van ....
dat slot kan ik helaas niet brekenquote:Op zondag 9 mei 2010 13:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Regels zijn om vreemd gevonden te worden en daardoor gemaakt om te breken.
Zijn blijkbaar eigen trucks, was een aardige chaos wat ik hoorde.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jup en i know, steghuis heeft al een doorstart las ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |