Hij moet toch alles proberen om een poes te krijgen! Snap dat dan!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
ik zei ten eerste Over iemands rug. met je snuggere opmerking
maar ten tweede heb ik dat weg gehaald uit mijn post dus waar heb je het nog over...
Je hebt het nergens anders over dan dat LildutchPrincess jarig zou zijn vandaag of een deze dagen
Oke omdat jij het zo lief zegtquote:Op zondag 9 mei 2010 13:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Babes & Hunks dan?
![]()
[..]
Hou eens op!, doe eens lief!
Ooh dus dat was hetquote:Op zondag 9 mei 2010 13:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hij moet toch alles proberen om een poes te krijgen! Snap dat dan!
Nog gefeliciteerd!quote:
Hey!quote:
Wanneer ga je naar Italië?quote:
Lees maar terug, ik heb het wel ergens genoemd namelijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
ik zei ten eerste Over iemands rug. met je snuggere opmerking
maar ten tweede heb ik dat weg gehaald uit mijn post dus waar heb je het nog over...
Je hebt het nergens anders over dan dat LildutchPrincess jarig zou zijn vandaag of een deze dagen
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hij moet toch alles proberen om een poes te krijgen! Snap dat dan!
Als ik jou was zou ik stoppen met jezelf belachelijk maken.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Lees maar terug, ik heb het wel ergens genoemd namelijk.
[..]
ga jij nou maar in een hoekje bij gerard zitten
zullen we het hier maar bij houden schatjes?
Ik wordt niet verdacht van het slaan van een agentquote:Op zondag 9 mei 2010 13:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik stoppen met jezelf belachelijk maken.
Zegt meneer die elke dag bij die snackbar komt omdat hij zelf niet kan koken!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ga jij nou maar in een hoekje bij gerard zitten
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik stoppen met jezelf belachelijk maken.
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zegt meneer die elke dag bij die snackbar komt omdat hij zelf niet kan koken!
Ik snap de link even niet, help me even!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik wordt niet verdacht van het slaan van een agent
No offence maar is dat omdat je het hier mist en gezellig vindquote:Op zondag 9 mei 2010 13:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Lieve mannetjes.... doe es lief?
kom ik hier een keer weer en dan gelijk dit gemiep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |