....................quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:14 schreef Bunnybeater het volgende:
Dat jullie wel ff rekening houden met -XX- d'r werk he
Alsof ze geen andere smoes verzint zodra het moment daar isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:14 schreef Bunnybeater het volgende:
Dat jullie wel ff rekening houden met -XX- d'r werk he
Ja oke....en het weer zal me tegen kunnen houden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alsof ze geen andere smoes verzint zodra het moment daar is
En anders is het te ver wegquote:Op zondag 9 mei 2010 07:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja oke....en het weer zal me tegen kunnen houden.
Maar met droog wegdek en eventueel een zonnetje zou wel gunstig zijn natuurlijk.![]()
We moeten d'r gewoon helemaal klem zetten. Ze kan er niet meer onderuit.quote:
Ok.. de bandit verbruikt niksquote:Op zondag 9 mei 2010 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We moeten d'r gewoon helemaal klem zetten. Ze kan er niet meer onderuit.
Meetingspot Winkel, mooi weer besteld bij Peter Timofeef, gratis drankjes.
Nou ja ze heeft even tijdelijk wat tijd over.
Dat gaat ook weer over.
Zin duurt ook maar vijf minuten.
Zen een leven lang.
Terug naar verbruiksdiscussies.
quote:Gidi schreef op 09 mei 2010 @ 11:01:
Gisteravond terug van 2 dgn Circuit des Ecuyers. Laatste avondje in het ziekenhuis moeten doorbrengen, highsider gehad in bocht 2...
Linker sleutelbeen en schouderblad gebroken, rechter pols gekneusd. De 10 is echt grote schade bespaard gebleven, valblokken hebben de grootste klap opgevangen. wat kuipschade en r/s setje herstellen (Gilles kun je volgens mij losse parts bestellen). Vorm van de rugprotector is mooi in het pak gesleten, heeft z'n werk goed gedaan dus!!!
Komende weken dus behelpen met 1 arm...
100% ZEN.quote:
Mooi dan hoef ik mij op de rechte stukken voorlopig nog geen zorgen te maken.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Boh als Augustus er aan komt en dit staat er nog![]()
http://kopen.marktplaats.nl/motoren/motoren-yamaha/c710.html?xl=1&ds=to%3A1%3Bl1%3A678%3Bl2%3A710%3Bdi%3A%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A1%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Blx%3A178331%3Bly%3A423362%3Bpu%3A0%3Bkw%3Ayamaha%2520trx%3Bosi%3A2&ppu=0&postcode=6605%2B&srt=pu
Noooh!!!quote:Op zondag 9 mei 2010 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We moeten d'r gewoon helemaal klem zetten. Ze kan er niet meer onderuit.
Meetingspot Winkel, mooi weer besteld bij Peter Timofeef, gratis drankjes.
Nou ja ze heeft even tijdelijk wat tijd over.
Dat gaat ook weer over.
Zin duurt ook maar vijf minuten.
Zen een leven lang.
Terug naar verbruiksdiscussies.
Zwáááár slijmen likken en lobbyen natuurlijk, hoe anders ??quote:Op zondag 9 mei 2010 15:37 schreef Bunnybeater het volgende:
Hoe komt die gast daar ineens Sounddragon.
VET !! een triple seaterquote:Op zondag 9 mei 2010 16:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Noooh!!!![]()
Meeting @ Winkel. Nice! Met BBQ.
Woej, vanmiddag even een ritje gedaan met mijn toekomstige motor!
[ afbeelding ]
En wat rijdt mijn oude pak lekker!1000x beter dan die dure Dainese.
Goede merk, goede blok, fout omhulsel.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Noooh!!!![]()
[ afbeelding ]
Nee joh, maar supersports op straat zijn zo 2008.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je durft toch niet te zeggen dat je de Daytona lelijk vind he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, maar supersports op straat zijn zo 2008.
Daar zit wel wat in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een SS op straat is best wel zonde.Sowieso schrijf je zo.
lekkerho orquote:Op zondag 9 mei 2010 16:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Noooh!!!![]()
[ afbeelding ]
Graag nog even swingendequote:Op zondag 9 mei 2010 17:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tenzij je een hardlopende midlife crisis 40er bent.WB
![]()
Met de afwerking en betrouwbaarheid hoor en lees ik anders geen klachten behalve Mr. Cageon.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:07 schreef cageon2 het volgende:
lekkerho or![]()
Zat laatst nog te kijken naar zo'n racertt maar t is wel europees -> troep![]()
![]()
![]()
![]()
Soms doe je gewoon even een meter opzij.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oeeee mijn ogen![]()
Wat een topsnelheid voor die glimmende bliksem op wielen
loop maar te ouwehoerenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Graag nog even swingendedertiger, had je vader wel kunnen wezen, maar ben het niet.
![]()
[..]
Met de afwerking en betrouwbaarheid hoor en lees ik anders geen klachten behalve Mr. Cageon.
En ik ben blij met mijn Chinees van pisbakkenstaal.
Volgens de wet een autoquote:Op zondag 9 mei 2010 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
Vanmiddag even lekker gereden van Berkel naar Rijswijk.![]()
RAM mountje gemonteerd, en de routeplanner op vermijd snelwegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er was wel een hele lange en snelle slingerweg met vier rotondes, ware beproeving met de quad.![]()
Kan bijna niet wachten totdat het nieuwe tandwiel uit Duitsland komt.
De top blijft steken rond de 85 km/u op de GPS, lekker rijden is 0-75 km/u.
En thuis gelijk de olie verwisseld.
Nu met de routeplanner zeker voor herhaling vatbaar.
Beetje de omgeving verkennen.
Verbruik beter dan 1:20.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Volgens de wet een autodus uit dit topic met dat ding
vind zo'n triumph echt dik, tbh...quote:Op zondag 9 mei 2010 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt wel wat tegen motorfietsen van buiten Japanmaar vanuit Italie nog het meeste.
Niet zo pessimistisch johquote:Op zondag 9 mei 2010 23:32 schreef cageon2 het volgende:
[..]
vind zo'n triumph echt dik, tbh...![]()
alleen die 675 is wat tricky soms qua cilinderinhoud (als je er mee wilt racen tenminste)
weet niet hoe ze dat hier doen met reglementen.![]()
Daarnaast, weinig 2e hands parts etc.
nee, dat er weinig van rond rijden en dat er weinig mee geraced wordt.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch johdat betekend alleen maar dat er veel het rubber onder houden
met jou snelheid is dat ook wel verstandig idd...quote:Op zondag 9 mei 2010 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Weet ik
Hou ik ook rekening mee met de volgende motoraangezien dat wsl ook een "oudje" is
Een beetje Cocktailprikker maakt kuipdelen van huishoudfoliequote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef cageon2 het volgende:
[..]
nee, dat er weinig van rond rijden en dat er weinig mee geraced wordt.
Voor de weg prima, voor het racen niet zo, leg je m is plat moet je nieuwe delen monteren, althans, ben je bijna gedwongen omdat er geen 2e hands markt is.
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een beetje Cocktailprikker maakt kuipdelen van huishoudfolie![]()
Keuzes laten afhangen van de 2dehands markt portomenee
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[TK] 32 inch Philips beeldbuis tv
Topicwending
Topicwending
Topicwending
Geen goed idee, vriendin op fokquote:Op maandag 10 mei 2010 20:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Topicwending
Death wish.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:52 schreef Geerd het volgende:
80 maar ja? dacht toch wel meer richting 130/150 ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
een willekeurige 600RR.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jouw blade met 600 kuipen of gewoon een willekeurige 600R?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je gaat downsizen?
Niks downsizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bwahaha, waarom komt ze dan bij mij?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:46 schreef cageon2 het volgende:
[..]
is alleen maar gewicht he! En Paula is er happy mee.
In digitale fotografie moet je belichten voor de hoge lichten en de schaduwen corrigeren.quote:
ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In digitale fotografie moet je belichten voor de hoge lichten en de schaduwen corrigeren.
Of een dubbele opname normaal + onderbelicht samenvoegen.![]()
/ serieuze reactie.
Overbelicht = pixels weg. Contrast en helderheid oppompen van donkere delen is easy.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:04 schreef cageon2 het volgende:
ik zal het onthouden.![]()
Helaas heb ik die foto niet zelf gemaakt
Heb zaterdag een reserve setje blokken besteld, radiaal is acht stuks voor 2 klauwen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef cageon2 het volgende:
Ik hoop dat mijn remvloeistof nog binnen komt deze week, kan ik het nog op mijn gemak vervangen.
Zou schijnbaar super spul moeten zijn dat Castrol SRF remolie meuk.
das nie specifiek radiaal, ik heb er gewoon 4 nodigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb zaterdag een reserve setje blokken besteld, radiaal is acht stuks voor 2 klauwen.![]()
quote:Maar te hopen dat ik die nog op tijd kan halen, hij heeft nog niet gebeld.![]()
Conditie is wel dikke shit, zwelling is weer groter geworden.
Was net vorige week voorzichtig met de crosstrainer begonnen.![]()
Die ene sessie op Zandvoort werd ik al moe een paar rondjes voor het einde.
Om wat te lachen te hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:47 schreef cageon2 het volgende:
[..]
bwahaha, waarom komt ze dan bij mij?![]()
denk, doe t zelf maar
nou... ergens eind april viel dat wel mee... dat sportief zijn tenminstequote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja, maar hij beweerd ook sportief te zijn, dus het kan ook nee zijn
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:57 schreef Worldbeater het volgende:
Zo kan die wel weerben off season. Is al erg genoeg zo.
In maart ging ik nog vier keer naar de sportschool, vijf keer @fiets naar werk.
Zelfs overgeven en doortrainen, target moest gehaald worden.![]()
Maar ja je leeft om te leven.
Dus moet ook nu lekker eten.![]()
![]()
Sportief? Wil wel armpje drukken hoor Cageon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:57 schreef Worldbeater het volgende:
Zo kan die wel weerben off season. Is al erg genoeg zo.
In maart ging ik nog vier keer naar de sportschool, vijf keer @fiets naar werk.
Zelfs overgeven en doortrainen, target moest gehaald worden.![]()
Maar ja je leeft om te leven.
Dus moet ook nu lekker eten.![]()
![]()
Sportief? Wil wel armpje drukken hoor Cageon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Armpje drukken![]()
Kom maar een rondje Assen doen![]()
Nee joh vanaf 4,50 komt tie de bocht omzetten kiek hem goan!!quote:
Je hebt mij gespotquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee joh vanaf 4,50 komt tie de bocht omzetten kiek hem goan!!
http://www.motormeuk.nl/b(...)mei-2010-deel-1.html
Ja volgende week donderdag. Vanmiddag de mail binnen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:09 schreef cageon2 het volgende:![]()
Armpje drukken![]()
Kom maar een rondje Assen doen
Wat een lompe dingen. Uberhaupt vier wielen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:16 schreef Geerd het volgende:
Nee joh vanaf 4,50 komt tie de bocht omzetten kiek hem goan!!
http://www.motormeuk.nl/b(...)mei-2010-deel-1.html
same herequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja volgende week donderdag. Vanmiddag de mail binnen.![]()
quote:[..]
Wat een lompe dingen. Uberhaupt vier wielen.Ziet'r niet uit.
quote:
zag vandaag een mooie SM quad rijden toen ik opweg was naar het werk, dat is wel PIMPquote:[..]
Serieus, dat dacht ik bij dat filmpje.
Waarom film je dit met een vlekje op je lens?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:22 schreef Worldbeater het volgende:
Peloton lijkt nu ineens groter dan gisteren toen ik het met de GSM filmde.
Is pa er ook?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:22 schreef cageon2 het volgende:avond ervoor al, op paddock pitten.
alleen nog even kijken wanneer ik naar een motor ga kijken, de avond ervoor of na de dag op assen
[..]
zag vandaag een mooie SM quad rijden toen ik opweg was naar het werk, dat is wel PIMP
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:35 schreef Bunnybeater het volgende:
Waarom film je dit met een vlekje op je lens?![]()
Gebeurd ook eens wat in't durp
Mensen die meer bezig zijn met hun telefoon omhoog houden dan het evenement zelf huuuuu
Hebben.quote:
Nog steeds die voetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
Net weer met het coldpack gezeten, afgelopen twee weken bijna 100x Ibuprofen geslikt (tweede doosje van 50 raakt op..) , en sinds een week gaat er Arniflor creme op. Wordt er wel een beetje gek van.
Ach zo. Keek alleen naar dat korte kontje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:34 schreef Bunnybeater het volgende:
Neh, moest alleen twee keer kijken ... buddyseat als zadel?
Slecht voor de olietemperatuur.quote:http://www.youtube.com/watch?v=Ij6e6SD3INU
Vanaf 1:10 meer WB
Yep, duurt nu al bijna twee maanden. Vanaf komend weekend.quote:
Pa is er ook bij idd, slapen in een klein tentje denk ik...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is pa er ook?Heb je een stapelbedje voor me?
![]()
Zal wel koud zijn op de paddock.![]()
![]()
Vlekje moet ik eens onderzoeken aan de binnenkant.![]()
Heb trouwens wel naast het schermpje gekeken toen ze voorbij reden.
Inderdaad de sfeer opsnuiven.EN niet digitaal beleven.
![]()
![]()
We stonden er trouwens maar tien minuten totaal![]()
Waren een hoop mensen jaloers langs de lijn, die hadden al 1.5 uur staan wachten.![]()
En ja k'beurt eens wat.. het is wel de Giro. Once in a lifetime.![]()
[..]
Hebben.![]()
gespot..quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:18 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Jouw Bandit @ 2:00?
http://www.vimeo.com/11658959
Doe maar andere pics danquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:43 schreef cageon2 het volgende:
Zou ik volgende week weer voor dergelijke pics kunnen zorgen![]()
[ afbeelding ]
Geeft niet, als je de pics van alle andere keren post zien we het verschil ook nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:43 schreef cageon2 het volgende:
Zou ik volgende week weer voor dergelijke pics kunnen zorgen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 06:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Maas in de wetGeen rijbewijs nodig, hij is passagier
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:40 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Geeft niet, als je de pics van alle andere keren post zien we het verschil ook niet
euhquote:
Laat je niet verrassen door het aanremmen op de stukken naar beneden. genoeg auto's daar rechtdoor zien schieten doordat ze vergaten rekening te houden met extra remafstand.quote:
goed puntquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Laat je niet verrassen door het aanremmen op de stukken naar beneden. genoeg auto's daar rechtdoor zien schieten doordat ze vergaten rekening te houden met extra remafstand.
na Eau Rouge ga je tot de chicane omhoog, na de tweede rechter knik in de chicane is het naar beneden. Lange 90 graden bocht rechts, dan 45 graden links en daarna 30 graden links met nog een naknik.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:20 schreef cageon2 het volgende:
[..]
goed punt, dat merk je wel idd zeker na het lange rechte stuk, dan rechts links en dan weer rechts en dan moet je aanremmen voor een rechter, waarbij die tijdens t remmen in eens verder naar beneden duikt
o, autoquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx voor se tips![]()
maandag mag ik een dagje mee
Ah, tegen de tijd dat ik vol vermogen mag rijden kan ik de GS inruilen met bijbetaling van de andere kantquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ah, tegen de tijd dat ik vol vermogen mag rijden kan ik de GS inruilen met bijbetaling van de andere kant
OK no prob, thx anyway..manager vroeg of ik een helmcam had..quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:11 schreef cageon2 het volgende:
o nice![]()
Had graag wat voor je gefilmd, maar helaas, kom er niet voor die tijd
zeg maar dat dat te regelen is, als die ff om de tafel wilt zitten voor sponsoring.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
OK no prob, thx anyway..manager vroeg of ik een helmcam had..
Kom maar halen, wil m alleen heel terugquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als ik je nu ff zijn nummer geef, dan kom ik hem vanavond ff ophalen
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh, Cagoen, ik heb de 16e een circuitdag op Assen, mag ik je blade ook even gebruiken?![]()
Yep.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:07 schreef Geerd het volgende:
Uhh ben je weer 4kg aangekomen?
Volsyntheet.quote:
Hij kijkt er ook zo ontspannen bij, doet ie vaker.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
vette actie
[ afbeelding ]
Ergens tussen de bagage zit een sturend mannetje verstopt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah, fotootje gekregen van de binnenbocht genomen![]()
[ afbeelding ]
hoe, wat?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx voor se tips![]()
maandag mag ik een dagje mee
zaterdag toch? of anders morgen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
moet je trouwens nog dat scherm hebben? anders gaat ie op mp...
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hele circuit op het achterwiel over?
had niks meer gehoord, dacht dat het niet doorging..maarre zaterdag zou ik in IJsselstein zijn, gaat niet door. dus morgen of za is best maar dan moet je wel ff deze kant op komenquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:26 schreef Den_Haag het volgende:
zaterdag toch? of anders morgen?
absurde rit net gemaakt. Even los gaan. Overal knietje linksom aan de grond alsof het niks is. En toen lekker vroeg op het gas...quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ergens tussen de bagage zit een sturend mannetje verstopt.
Tis ook niks..quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Overal knietje linksom aan de grond alsof het niks is.
een GS500 die terugslaat...vandaar -->quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bleef nog net zitten toen ie terug sloeg
quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:44 schreef Geerd het volgende:
Altijd leuk die feestdagen studentjes pesten![]()
![]()
ze weten altijd zo goed wat voor rechten ze altijd hebben, dan kunnen ze ook iets meer hun best doen om te weten dat ze op feestdagen geen recht hebben op reizenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]hoeveel boetes heb je uitgedeeld?
het is ook niet eerlijk, want het staat niet meer achterop wanneer hij niet geldig is
dus je kunt het nog steeds nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
[spoiler]* BazzieK] kan het wel maar niet alsof het niets is[/spoiler
zaterdag van 4u.quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had niks meer gehoord, dacht dat het niet doorging..maarre zaterdag zou ik in IJsselstein zijn, gaat niet door. dus morgen of za is best maar dan moet je wel ff deze kant op komen
Nope, ik was ut nie.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
BWT wat doe je met al die omgekatte motoren.
En nu even uitleggen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:43 schreef cageon2 het volgende:
met de TLR was t niets, met de blade een hele opgave
met de TLR deed ik t met 2 vingers in de neus, met de blade laatst op CPZ gebeurde t vrijwel niet/nooit...quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
dus je kunt het nog steeds niet
6quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]hoeveel boetes heb je uitgedeeld?
het is ook niet eerlijk, want het staat niet meer achterop wanneer hij niet geldig is
Errr de TLR blokkeerde snel/ging snel vegen/knietje snel aan de grond/ de CBR blokkert niet/veegt niet snel/knietje langzaam aan de grond. Doorstrepen wat niet van toepassing is, u gebruikt geen volzinnen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:16 schreef cageon2 het volgende:
met de TLR deed ik t met 2 vingers in de neus, met de blade laatst op CPZ gebeurde t vrijwel niet/nooit...
Ondertitel fiets.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:32 schreef cageon2 het volgende:
knie benedens jonguh!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:36 schreef cageon2 het volgende:
eerste en laatste ritje in 2010 op de TLR zou en moest ik ook KDen, ook aaphang stylow
ben niet zo lenigquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:32 schreef cageon2 het volgende:
knie benedens jonguh!
Ik denk altijd .. zou 'ie nog bruikbare delen hebben die ik goedkoop kan overnemen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Je ziet zo dat dat een oude foto is, die fiets ligt er al zo lang dat er een boom tussen de voorvork gegroeid is
met recht een huggerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:05 schreef Worldbeater het volgende:
En de volgende in het ZX-10R topic.
[ afbeelding ]
Moet je nog een WC-stempelkaart kopen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:26 schreef cageon2 het volgende:
zo dagje zolder zit er weer op, alleen niet als rijder, maar als 'supporter'
geen idee, gewoon tegen de vangrail aan zeikenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:28 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Moet je nog een WC-stempelkaart kopen?
Allemaal iets te fanatiek dus?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:31 schreef cageon2 het volgende:
oja, eerste sessie
naar 1 of 2 doorkomsten, missen we dr in eens eentje... nja het zal wel...
Wat bleek, remhendel blokkeerde bij t aanremmen voor de ziekenhuisbocht, volle ankers uit, zonder keuze stond ie in eens stil![]()
2 tellen later brak de remhendel af... das nie goe nie!![]()
Mazzel gehad dat het verder geen probleem veroorzaakte....
En echt elke ronde in de 1e sessie lagen er wel 1 of 2, ook in de 1e bocht.
Eerst komt de 1 aan, klats liggen, die heb net zijn motor aan de kant geparkeerd komt de tweede aan die m ook ff vriendelijk neerlegt..
was groepje "snel", dr zaten flinke slakkies tussen... (gevaarlijk gewoon)quote:
alhoewel ik ws wel een superdeal kan maken met een GSX1400...maar of ik zoiets nu wil....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:36 schreef Geerd het volgende:
Ik denk verkocht, en maandag krijgt tie wat moois voor terug om maar positief te blijven.
ook weer zo toer... met jouw rijstijl, matched eigenlijk niet echt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beetje lomp of wat.
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alhoewel ik ws wel een superdeal kan maken met een GSX140...maar of ik zoiets nu wil....
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:47 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ook weer zo toer... met jouw rijstijl, matched eigenlijk niet echt.![]()
nog niet... wie weetquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toch 1400 tot je beschikking
heb je geen 600RR te koop
Ik schrok ff.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
neuh niets van datB12 is ff rondom gecheckt, stuurdemper gemonteerd en alvast geladen en al in de bus voor maandag
hoeft nietquote:
Achterwieltje kan ik wel gebruiken .. en borpen+pin van de klauw.quote:
een meelevend mailtje doen...en dan een ps. onderaanquote:Op zondag 16 mei 2010 10:11 schreef Worldbeater het volgende:
Achterwieltje kan ik wel gebruiken .. en borpen+pin van de klauw.![]()
Ga je samen met een SM op het circuit rijden.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 10:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yep mss nog ff switchenkan makkelijk met 6 a 7 sessies
![]()
ik ga naar Spa met men Bandit..mgoed hij zal zich wel vermaken daar, zou jij een gratiszh dagje weigeren dan met een SMquote:Op zondag 16 mei 2010 11:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
SM heeft daar niets te zoeken.Croix dan weer wel, maar je gaat naar Spa duszh.
op spa francorchamps die hrote lange snelle naan, met een 400cc sm?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ga naar Spa met men Bandit..mgoed hij zal zich wel vermaken daar, zou jij een gratiszh dagje weigeren dan met een SM
Als ik hem qua toerenbereik dan stuk mag draaien wel..quote:Op zondag 16 mei 2010 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ga naar Spa met men Bandit..mgoed hij zal zich wel vermaken daar, zou jij een gratiszh dagje weigeren dan met een SM
Jammer dat het een S is.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als ik hem qua toerenbereik dan stuk mag draaien wel..![]()
Knappe TL1000S.![]()
![]()
Jammer dat het 1997 model besmet is.
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
OK dan nietschijnt zelfs dat je daar een boete kunt krijgen als je de boel onnodig ophoudt
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zie de TRXjes langzaam in de buurt van de 2K komennog 3 maanden
Ik vind het wel een geslaagde combi.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
Mensen die de concentratie verliezen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij ook
![]()
Dacht gister nog even lekker te sporten over de dijk, kwam een S1000R aan, maar die had er volgens mij geen zin in... Moest steeds op em wachten![]()
WSBK was wel mooi met Doseland die wat krakers ophield.quote:
Vet!! Jouw volgende motor wordt een TRX?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zie de TRXjes langzaam in de buurt van de 2K komennog 3 maanden
Gewoon een street kopen, zelfde karakter en lekker mee gooien en smijten.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vet!! Jouw volgende motor wordt een TRX?
Mooie dingen! Leuk zo'n frame.![]()
Ik ben er wel fan van! Alleen ze blijken zoveel olie te zuipen. Als dat niet zo was, kon mijn volgende motor ook wel een TRX worden.
Ik zit nu wel sterk te denken aan een Daytona 675. Alleen het is en blijft een SS..... En of dat verstandig is in Nederland...![]()
De Daytona heeft wel een mooi uiterlijk met een mooi karakter.![]()
boeiuhquote:Op zondag 16 mei 2010 20:44 schreef -XX- het volgende:
Alleen het is en blijft een SS..... En of dat verstandig is in Nederland...![]()
Dat is ook wel leuk. Maar die vind ik iets minder mooi.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon een street kopen, zelfde karakter en lekker mee gooien en smijten.
1 liter olie op 20 km is nogal wat.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Xx ik lees mee in het trx topic.. 1 op 20 is geen uitzondering!is beter dan 1 op 13 bij èen tl ofzo :p
Ik heb nog helemaal niets aan de ZX-10R gedaan. Dat is het'em nou juist.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:00 schreef cageon2 het volgende:
er.... WB what'd you do exactly![]()
![]()
Beter sleutel je nooit aan mijn fiets
Nou je ziet op de foto niet dat het echt een dikke puist is, en dat oog is ook lang niet vlak.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bandschuurmachine, spuitbusje zwart en niemand die het merkt![]()
Lekker knipperen. Passievolle sex.quote:Vandaag een date gehad btw, met mijn vriendinNa wat mails heen en weer, met heel duidelijke taal er in, besloten om toch verder te gaan samen... Vandaag dagje Den Bosch gedaan, en dat was zoals het hoorde, erg leuk
![]()
welke tokoquote:Op zondag 16 mei 2010 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niets aan de ZX-10R gedaan. Dat is het'em nou juist.![]()
Borgpin van de blokken gisteren verloren.
Leek wel alsof er een zak grind in de onderkuip lag. Zoveel lawaai onder het rijden.![]()
Blokjes achter hingen op half zeven, aardige hoeveel alu weggesneden op een (gelukkig) dik gedeelte van het wiel.![]()
Volgens mij zijn ze met de afleveringsbeurt vervangen.![]()
Nou je ziet op de foto niet dat het echt een dikke puist is, en dat oog is ook lang niet vlak.
Wordt wel slijpsteen werkje.![]()
[..]
Lekker knipperen. Passievolle sex.![]()
De baas sleutelt wel heel profi, maar ze waren net midden in een verhuizing, en een week voor de motorbeurs.quote:
quote:Daarom moeten wij dus borgen... owja, behalve achter![]()
vooral het stuk naar de busstop chicane is niet echt lekker met weinig topsnelheid.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:20 schreef cageon2 het volgende:
[..]
op spa francorchamps die hrote lange snelle naan, met een 400cc sm?beter switch je niet. Levensgevaarlijk
dat stuk ervoor (flauwe rechtere, 2x knik links) is ook niet grappig zonder snelheidquote:Op maandag 17 mei 2010 07:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vooral het stuk naar de busstop chicane is niet echt lekker met weinig topsnelheid.
oh ja, aswolken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |