....................quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:14 schreef Bunnybeater het volgende:
Dat jullie wel ff rekening houden met -XX- d'r werk he
Alsof ze geen andere smoes verzint zodra het moment daar isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:14 schreef Bunnybeater het volgende:
Dat jullie wel ff rekening houden met -XX- d'r werk he
Ja oke....en het weer zal me tegen kunnen houden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alsof ze geen andere smoes verzint zodra het moment daar is
En anders is het te ver wegquote:Op zondag 9 mei 2010 07:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja oke....en het weer zal me tegen kunnen houden.
Maar met droog wegdek en eventueel een zonnetje zou wel gunstig zijn natuurlijk.![]()
We moeten d'r gewoon helemaal klem zetten. Ze kan er niet meer onderuit.quote:
Ok.. de bandit verbruikt niksquote:Op zondag 9 mei 2010 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We moeten d'r gewoon helemaal klem zetten. Ze kan er niet meer onderuit.
Meetingspot Winkel, mooi weer besteld bij Peter Timofeef, gratis drankjes.
Nou ja ze heeft even tijdelijk wat tijd over.
Dat gaat ook weer over.
Zin duurt ook maar vijf minuten.
Zen een leven lang.
Terug naar verbruiksdiscussies.
quote:Gidi schreef op 09 mei 2010 @ 11:01:
Gisteravond terug van 2 dgn Circuit des Ecuyers. Laatste avondje in het ziekenhuis moeten doorbrengen, highsider gehad in bocht 2...
Linker sleutelbeen en schouderblad gebroken, rechter pols gekneusd. De 10 is echt grote schade bespaard gebleven, valblokken hebben de grootste klap opgevangen. wat kuipschade en r/s setje herstellen (Gilles kun je volgens mij losse parts bestellen). Vorm van de rugprotector is mooi in het pak gesleten, heeft z'n werk goed gedaan dus!!!
Komende weken dus behelpen met 1 arm...
100% ZEN.quote:
Mooi dan hoef ik mij op de rechte stukken voorlopig nog geen zorgen te maken.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Boh als Augustus er aan komt en dit staat er nog![]()
http://kopen.marktplaats.nl/motoren/motoren-yamaha/c710.html?xl=1&ds=to%3A1%3Bl1%3A678%3Bl2%3A710%3Bdi%3A%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A1%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Blx%3A178331%3Bly%3A423362%3Bpu%3A0%3Bkw%3Ayamaha%2520trx%3Bosi%3A2&ppu=0&postcode=6605%2B&srt=pu
Noooh!!!quote:Op zondag 9 mei 2010 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We moeten d'r gewoon helemaal klem zetten. Ze kan er niet meer onderuit.
Meetingspot Winkel, mooi weer besteld bij Peter Timofeef, gratis drankjes.
Nou ja ze heeft even tijdelijk wat tijd over.
Dat gaat ook weer over.
Zin duurt ook maar vijf minuten.
Zen een leven lang.
Terug naar verbruiksdiscussies.
Zwáááár slijmen likken en lobbyen natuurlijk, hoe anders ??quote:Op zondag 9 mei 2010 15:37 schreef Bunnybeater het volgende:
Hoe komt die gast daar ineens Sounddragon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |