shit, lutser!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
Dankerdedankie guys and gals![]()
Ik ga mijn best doen voor jullie, het niveau van voorgaande diehard mods ga ik voorlopig nog lang niet trekken, maar heb een beetje geduld met me, en alles komt goed !!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:44 schreef Barcaconia het volgende:
Sounddragon is een eikel en kan niet modden!Met z'n domme tattooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:44 schreef Barcaconia het volgende:
Sounddragon is een eikel en kan niet modden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:47 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Met z'n domme tattooRot op, ik vroeg het hem eerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Le0 (Biogarde) zegt:
*en pas op met die notevragers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blaze with the fire that is never extinguished
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:53 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Echt een kanker mod dit![]()
![]()
Die houdt het een week vol. Maximaal.
nee, jij krijgt zijn eerste banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Klopt, ik heb het niet zo op de treinquote:Op zondag 9 mei 2010 15:52 schreef Socios het volgende:
Sounddragon nog nooit in het Treinentopic gezien.
*proest*quote:Op zondag 9 mei 2010 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
Dankerdedankie guys and gals![]()
Ik ga mijn best doen voor jullie, het niveau van voorgaande diehard mods ga ik voorlopig nog lang niet trekken, maar heb een beetje geduld met me, en alles komt goed !!
Niet natrappen, da's niet liefquote:Op zondag 9 mei 2010 16:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
*proest*
Maar gefeliciteerd met je modschap !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |