shit, lutser!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
Dankerdedankie guys and gals![]()
Ik ga mijn best doen voor jullie, het niveau van voorgaande diehard mods ga ik voorlopig nog lang niet trekken, maar heb een beetje geduld met me, en alles komt goed !!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:44 schreef Barcaconia het volgende:
Sounddragon is een eikel en kan niet modden!Met z'n domme tattooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:44 schreef Barcaconia het volgende:
Sounddragon is een eikel en kan niet modden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:47 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Met z'n domme tattooRot op, ik vroeg het hem eerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Le0 (Biogarde) zegt:
*en pas op met die notevragers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blaze with the fire that is never extinguished
quote:Op zondag 9 mei 2010 15:53 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Echt een kanker mod dit![]()
![]()
Die houdt het een week vol. Maximaal.
nee, jij krijgt zijn eerste banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Klopt, ik heb het niet zo op de treinquote:Op zondag 9 mei 2010 15:52 schreef Socios het volgende:
Sounddragon nog nooit in het Treinentopic gezien.
*proest*quote:Op zondag 9 mei 2010 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
Dankerdedankie guys and gals![]()
Ik ga mijn best doen voor jullie, het niveau van voorgaande diehard mods ga ik voorlopig nog lang niet trekken, maar heb een beetje geduld met me, en alles komt goed !!
Niet natrappen, da's niet liefquote:Op zondag 9 mei 2010 16:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
*proest*
Maar gefeliciteerd met je modschap !
Ik denk niet dat hij jou als die hard mod ziet!quote:Op zondag 9 mei 2010 16:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
*proest*
Maar gefeliciteerd met je modschap !
succes!quote:Op zondag 9 mei 2010 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
opeldraak als mod, wat een verrassing, zag ik helemaal niet aankomen!
Hohoho, dat zal nog moeten blijkenquote:Op zondag 9 mei 2010 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij jou als die hard mod ziet!![]()
verder:
[..]
succes!ben blij dat er een goede PTA mod is gevonden
![]()
Kan ook tegelijkertijdquote:Op zondag 9 mei 2010 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
je kunt door slotjes heen posten hoor! dus eerst slotje zetten en dan pas sluitpost!
probeer maar
ja weet ik,maar het is een opelrijder he, stukje bij beetje moet ie het leren, niet meteen te moeilijk beginnen!quote:
Mijn engeltjequote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij jou als die hard mod ziet!![]()
Das keihendig; dan hoef je niet te remmen als er weer zo'n poetsbrommer op zijn plaat gaat voor je neusquote:Op zondag 9 mei 2010 22:16 schreef koffiekoekje het volgende:
hHOOOOOOOOOmMMOOOOOOOOOOOOw
Met je midlife offroader
Dat mod hij onder invloedquote:Op maandag 10 mei 2010 12:33 schreef oshiro het volgende:
Als ik nou een kratje bier jouw richting op schop, kan ik het modbeleid dan beïnvloeden?
Tevens succes uiteraard
Dan is Anne er nogquote:
2 kratjesquote:
Vermoed dat dat niet gaat helpen, wees creatiefquote:
1 kratje PP he ! Kunnen ze beiden bezopen modden.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vermoed dat dat niet gaat helpen, wees creatief
Thanks buurmanquote:Op maandag 10 mei 2010 12:33 schreef oshiro het volgende:
Als ik nou een kratje bier jouw richting op schop, kan ik het modbeleid dan beïnvloeden?
Tevens succes uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zijn er dingen die je anders zou willen zien dan ?? in feedback kun je spuien wat je wilt, en luisteren doen we altijd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Hara en alle anderen; thanks voor de posi reaktie's en het vertrouwen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja, koop een fatsoenlijke motorquote:Op maandag 10 mei 2010 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
---
Maar zijn er dingen die je anders zou willen zien dan ?? in feedback kun je spuien wat je wilt, en luisteren doen we altijd...
In Nederland..quote:
Ik had een sidekick topic om te bieden op notes, maar echt hard loopt het ook niet, dus dat wordt hem voorlopig niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had een sidekick topic om te bieden op notes, maar echt hard loopt het ook niet, dus dat wordt hem voorlopig niet...Een mod heeft nooit een fatsoenlijke motor/voertuig/ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Things changequote:Op maandag 10 mei 2010 13:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een mod heefthad nooit een fatsoenlijke motor/voertuig/iets
Neen, jij hebt al eigen topics; we gaan de boel niet verwennenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:39 schreef Turquaz52 het volgende:
Krijg ik een Note? Puur omdat ik hier post?
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Thanks buurman![]()
Dat kratje bier zou het modbeleid wel kunnen beinvloeden op zich; alleen op een andere manier als je denktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zijn er dingen die je anders zou willen zien dan ?? in feedback kun je spuien wat je wilt, en luisteren doen we altijd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Hara en alle anderen; thanks voor de posi reaktie's en het vertrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm![]()
Het wordt volgens mij veel te mooi weer om te modden.![]()
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neen, jij hebt al eigen topics; we gaan de boel niet verwennen
Vuile flikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef Turquaz52 het volgende:Ga maar gebukt staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Gefeliciteerd Sound Dragon...en alvast eetsmakelijk !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Meike26 het volgende:
Gefeliciteerd Sound Dragon...en alvast eetsmakelijk !!Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Zelden zo'n slechte toevoeging aan het Fok-team gezien, dus ik neem aan dat we hem na zijn maand proeftijd niet meer terug zien?![]()
Zegt D., die nooit in PTA komt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:38 schreef D. het volgende:
Zelden zo'n slechte toevoeging aan het Fok-team gezien, dus ik neem aan dat we hem na zijn maand proeftijd niet meer terug zien?![]()
Ik heb honderden posts in PTA, maar ik kom hem één keer tegen, en dat was voldoende voor hem om te laten zien hoe incompetent ie wasquote:![]()
![]()
Dat zegt dus al genoeg over hoe vaak jij in PTA komt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb honderden posts in PTA, maar ik kom hem één keer tegen, en dat was voldoende voor hem om te laten zien hoe incompetent ie was
Forum Opties Forumhop: Hop naar: