....................quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:14 schreef Bunnybeater het volgende:
Dat jullie wel ff rekening houden met -XX- d'r werk he
Alsof ze geen andere smoes verzint zodra het moment daar isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:14 schreef Bunnybeater het volgende:
Dat jullie wel ff rekening houden met -XX- d'r werk he
Ja oke....en het weer zal me tegen kunnen houden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alsof ze geen andere smoes verzint zodra het moment daar is
En anders is het te ver wegquote:Op zondag 9 mei 2010 07:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja oke....en het weer zal me tegen kunnen houden.
Maar met droog wegdek en eventueel een zonnetje zou wel gunstig zijn natuurlijk.![]()
We moeten d'r gewoon helemaal klem zetten. Ze kan er niet meer onderuit.quote:
Ok.. de bandit verbruikt niksquote:Op zondag 9 mei 2010 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We moeten d'r gewoon helemaal klem zetten. Ze kan er niet meer onderuit.
Meetingspot Winkel, mooi weer besteld bij Peter Timofeef, gratis drankjes.
Nou ja ze heeft even tijdelijk wat tijd over.
Dat gaat ook weer over.
Zin duurt ook maar vijf minuten.
Zen een leven lang.
Terug naar verbruiksdiscussies.
quote:Gidi schreef op 09 mei 2010 @ 11:01:
Gisteravond terug van 2 dgn Circuit des Ecuyers. Laatste avondje in het ziekenhuis moeten doorbrengen, highsider gehad in bocht 2...
Linker sleutelbeen en schouderblad gebroken, rechter pols gekneusd. De 10 is echt grote schade bespaard gebleven, valblokken hebben de grootste klap opgevangen. wat kuipschade en r/s setje herstellen (Gilles kun je volgens mij losse parts bestellen). Vorm van de rugprotector is mooi in het pak gesleten, heeft z'n werk goed gedaan dus!!!
Komende weken dus behelpen met 1 arm...
100% ZEN.quote:
Mooi dan hoef ik mij op de rechte stukken voorlopig nog geen zorgen te maken.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Boh als Augustus er aan komt en dit staat er nog![]()
http://kopen.marktplaats.nl/motoren/motoren-yamaha/c710.html?xl=1&ds=to%3A1%3Bl1%3A678%3Bl2%3A710%3Bdi%3A%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A1%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Blx%3A178331%3Bly%3A423362%3Bpu%3A0%3Bkw%3Ayamaha%2520trx%3Bosi%3A2&ppu=0&postcode=6605%2B&srt=pu
Noooh!!!quote:Op zondag 9 mei 2010 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We moeten d'r gewoon helemaal klem zetten. Ze kan er niet meer onderuit.
Meetingspot Winkel, mooi weer besteld bij Peter Timofeef, gratis drankjes.
Nou ja ze heeft even tijdelijk wat tijd over.
Dat gaat ook weer over.
Zin duurt ook maar vijf minuten.
Zen een leven lang.
Terug naar verbruiksdiscussies.
Zwáááár slijmen likken en lobbyen natuurlijk, hoe anders ??quote:Op zondag 9 mei 2010 15:37 schreef Bunnybeater het volgende:
Hoe komt die gast daar ineens Sounddragon.
VET !! een triple seaterquote:Op zondag 9 mei 2010 16:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Noooh!!!![]()
Meeting @ Winkel. Nice! Met BBQ.
Woej, vanmiddag even een ritje gedaan met mijn toekomstige motor!
[ afbeelding ]
En wat rijdt mijn oude pak lekker!1000x beter dan die dure Dainese.
Goede merk, goede blok, fout omhulsel.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Noooh!!!![]()
[ afbeelding ]
Nee joh, maar supersports op straat zijn zo 2008.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je durft toch niet te zeggen dat je de Daytona lelijk vind he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, maar supersports op straat zijn zo 2008.
Daar zit wel wat in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een SS op straat is best wel zonde.Sowieso schrijf je zo.
lekkerho orquote:Op zondag 9 mei 2010 16:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Noooh!!!![]()
[ afbeelding ]
Graag nog even swingendequote:Op zondag 9 mei 2010 17:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tenzij je een hardlopende midlife crisis 40er bent.WB
![]()
Met de afwerking en betrouwbaarheid hoor en lees ik anders geen klachten behalve Mr. Cageon.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:07 schreef cageon2 het volgende:
lekkerho or![]()
Zat laatst nog te kijken naar zo'n racertt maar t is wel europees -> troep![]()
![]()
![]()
![]()
Soms doe je gewoon even een meter opzij.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oeeee mijn ogen![]()
Wat een topsnelheid voor die glimmende bliksem op wielen
loop maar te ouwehoerenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Graag nog even swingendedertiger, had je vader wel kunnen wezen, maar ben het niet.
![]()
[..]
Met de afwerking en betrouwbaarheid hoor en lees ik anders geen klachten behalve Mr. Cageon.
En ik ben blij met mijn Chinees van pisbakkenstaal.
Volgens de wet een autoquote:Op zondag 9 mei 2010 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
Vanmiddag even lekker gereden van Berkel naar Rijswijk.![]()
RAM mountje gemonteerd, en de routeplanner op vermijd snelwegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er was wel een hele lange en snelle slingerweg met vier rotondes, ware beproeving met de quad.![]()
Kan bijna niet wachten totdat het nieuwe tandwiel uit Duitsland komt.
De top blijft steken rond de 85 km/u op de GPS, lekker rijden is 0-75 km/u.
En thuis gelijk de olie verwisseld.
Nu met de routeplanner zeker voor herhaling vatbaar.
Beetje de omgeving verkennen.
Verbruik beter dan 1:20.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Volgens de wet een autodus uit dit topic met dat ding
vind zo'n triumph echt dik, tbh...quote:Op zondag 9 mei 2010 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt wel wat tegen motorfietsen van buiten Japanmaar vanuit Italie nog het meeste.
Niet zo pessimistisch johquote:Op zondag 9 mei 2010 23:32 schreef cageon2 het volgende:
[..]
vind zo'n triumph echt dik, tbh...![]()
alleen die 675 is wat tricky soms qua cilinderinhoud (als je er mee wilt racen tenminste)
weet niet hoe ze dat hier doen met reglementen.![]()
Daarnaast, weinig 2e hands parts etc.
nee, dat er weinig van rond rijden en dat er weinig mee geraced wordt.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch johdat betekend alleen maar dat er veel het rubber onder houden
met jou snelheid is dat ook wel verstandig idd...quote:Op zondag 9 mei 2010 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Weet ik
Hou ik ook rekening mee met de volgende motoraangezien dat wsl ook een "oudje" is
Een beetje Cocktailprikker maakt kuipdelen van huishoudfoliequote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef cageon2 het volgende:
[..]
nee, dat er weinig van rond rijden en dat er weinig mee geraced wordt.
Voor de weg prima, voor het racen niet zo, leg je m is plat moet je nieuwe delen monteren, althans, ben je bijna gedwongen omdat er geen 2e hands markt is.
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een beetje Cocktailprikker maakt kuipdelen van huishoudfolie![]()
Keuzes laten afhangen van de 2dehands markt portomenee
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[TK] 32 inch Philips beeldbuis tv
Topicwending
Topicwending
Topicwending
Geen goed idee, vriendin op fokquote:Op maandag 10 mei 2010 20:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Topicwending
Death wish.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:52 schreef Geerd het volgende:
80 maar ja? dacht toch wel meer richting 130/150 ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
een willekeurige 600RR.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jouw blade met 600 kuipen of gewoon een willekeurige 600R?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je gaat downsizen?
Niks downsizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |