Reageer dan nietquote:Op maandag 10 mei 2010 13:06 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nofi... maarre met 25 mag je blij zijn denk ik
Was ik het subforum ook vergeten aan te geven?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:09 schreef Dizer het volgende:
Subforum ingesteld en Titel aangepast (Typo)
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:06 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nofi... maarre met 25 mag je blij zijn denk ik
Mijn ouders gaan akkoord, je hebt PM!quote:Op maandag 10 mei 2010 14:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hell's no. Voor 80 euro kom ik die tv wel ophalen. Lijkt me een prima deal.
Ja DAAAAAAAAGquote:Op maandag 10 mei 2010 14:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hell's no. Voor 80 euro kom ik die tv wel ophalen. Lijkt me een prima deal.
laat die man tochquote:Op maandag 10 mei 2010 16:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja DAAAAAAAAG
Waarom moet je nog een t.v. hebben? Ik dacht dat ik de vorige keer duidelijk was geweest! Zulke dingen wil ik niet in het appartement hebben, ben je niet goed bij je hoofd ofzo.
Het is goed met je, geef je geld maar eens uit aan nuttige dingen ipv oude tv's die nog geen 25 euro waard zijn.
En dan zit je te zeiken dat ik teveel schoenen koop, kom nou!
Laat hem een schoenenkast en een tvstapelkast maken, en beide niet meer zeurern over elkaars impulsieve inkopen.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Koop jij dan eens lekker een flatscreen > 32" voor dat geld en verkoop deze tv dan weer mooi door. Sommige mensenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja DAAAAAAAAG
Waarom moet je nog een t.v. hebben? Ik dacht dat ik de vorige keer duidelijk was geweest! Zulke dingen wil ik niet in het appartement hebben, ben je niet goed bij je hoofd ofzo.
Het is goed met je, geef je geld maar eens uit aan nuttige dingen ipv oude tv's die nog geen 25 euro waard zijn.
quote:
Sorry hoor schat maar ik weet niet waar je je mee bemoeit. Ik werk godverdomme hard zat voor m'n geld en als ik dat met bakken eruit wil gooien dan doe ik dat. Lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja DAAAAAAAAG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |