GMTA!quote:
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ow, mijn brein was te druk met het bedenken van een geniale TT.
Nee. Ik hou niet van voetbal.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet jij niet even een oranje kleurtje scoren in het WK-forum?
Oh, dat klinkt redelijk aso, maar ik was dus juist van plan om vandaag alles te doen zodat ik morgen lekker de hele dag kon niksen. Maar dat plan kan nu ook de prullenbak in.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:17 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nee. Ik hou niet van voetbal.![]()
Pfff morgen moederdag, ook helemaal vergeten.En ik moet daar wel heen, want in het verleden heeft ze wel eens van alles in huis gehaald en toen kwam niemand.
Omdat morgen ik waarschijnlijk teleurgesteld zal zijn over het resultaat van een voetbalwedstrijdquote:
Ajoh, als die scriptie stress achter je ligt zal wel het wel weer goed gaan toch? Dan nu maar een beetje maat houden met ongezonde dingen ofzo ipv boos op jezelf zijn dat je het neemt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:34 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb B&J gekocht. Het is net of ik alleen maar kan vreten de laatste tijd, m'n knop is weg. Bah. Maar goed, niet alles in 1 keer enzo.
Die van mij ook niet. Ik bel misschien wel even. Langsgaan is ook zo lastig!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:37 schreef ColdFeet het volgende:
Uh-oh... Moet je niet ook nog een kadootje kopen dan, nachtwacht?
Mijn moeder verwacht niets. Hoop ik
Dat was ook m'n plan inderdaad Neen. Ik probeer het redelijk te houden. Vandaag pizza (zelfgemaakt, helemaal niet zo slecht) en een beetje ijs. Dat valt best mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:35 schreef neen het volgende:
Moederdagm'n moeder zei vandaag nog dat het morgen moederdag was, ik zei gewoon dat ik helemaal geen moeder ben dus wat moet ik met die dag. Ach, eerder deze week zei ze dat ik maar iets moest kopen wat ze al had (keukengerei natuurlijk) zodat ik het zelf mee kon nemen
[..]
Omdat morgen ik waarschijnlijk teleurgesteld zal zijn over het resultaat van een voetbalwedstrijd
[..]
Ajoh, als die scriptie stress achter je ligt zal wel het wel weer goed gaan toch? Dan nu maar een beetje maat houden met ongezonde dingen ofzo ipv boos op jezelf zijn dat je het neemt.
Nou maar hopen dat de andere twee ook niet attent zijn, anders sla ik een modderfiguurquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Die van mij ook niet. Ik bel misschien wel even. Langsgaan is ook zo lastig!
Ach, als m'n zusjes wat regelen krijg ik de rekening wel...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat de andere twee ook niet attent zijn, anders sla ik een modderfiguur
Ah well. Moederdag is vooral leuk voor moeders van kleuters, toch?
Mijn aanwezigheid is een heel mooi kado.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:37 schreef ColdFeet het volgende:
Uh-oh... Moet je niet ook nog een kadootje kopen dan, nachtwacht?
Mijn moeder verwacht niets. Hoop ik
Of we gaan vanavond iets knutselen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:44 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is een heel mooi kado.Sowieso lukt een kado kopen op dit tijdstip niet meer natuurlijk. Misschien maar wat geld in een envelop doen met een kaartje. Beter dan niets lijkt me.
Origami!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of we gaan vanavond iets knutselen!.
Je moeder geld geven? Dat vind ik echt heel raar!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:44 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is een heel mooi kado.Sowieso lukt een kado kopen op dit tijdstip niet meer natuurlijk. Misschien maar wat geld in een envelop doen met een kaartje. Beter dan niets lijkt me.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:44 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Maar dat is in principe toch hetzelfde als een kadobon geven bijvoorbeeld? Of doe jij dat ook niet?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moeder geld geven? Dat vind ik echt heel raar!
Bak dan koekjes voor d'r ofzo
Ja Nachtwacht, loop ff naar de Plus ofzo, dan gaan we vanavond American cookies bakken voor je moeder! (en voor onszelf natuurlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moeder geld geven? Dat vind ik echt heel raar!
Bak dan koekjes voor d'r ofzo
Eensch. Maar wij vieren het al jaren en mijn moeder is alleen. En als ze dan al van alles in huis heeft gehaald en zich misschien wel heel erg verheugt op die dag en niemand komt langs omdat ze het opeens onzin vinden... Dat is niet erg leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:47 schreef neen het volgende:
[..]last minute een bloemetje halen bij het tankstation
Ik vind dit soort dagen zulke onzinhet lijkt alsof je iemand aandacht moet geven omdat het een bepaalde dag is in plaats van om wie ze zijn.
Uhu!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:50 schreef neen het volgende:
Ik vind geld geven ook maar niets, geld vragen vind ik nog erger
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:29 schreef neen het volgende:
[..]
Ik denk relatief gezien
Ik heb een plan voor volgende weekom mijn slaaptekort in te korten
minder koffie 's avonds en uur een voordat ik ga slapen ongeveer geen tv/computer meer dus dan moet ik of p&w wat ik meestal kijk de volgende dag kijken of een uur later gaan slapen
dit ben ik
![]()
Ik moet nog een aantal mensen bellen/sms'en/mailen maar ik doe het gewoon niet want het is zoveel werk
Ik las doctor Sara-schap en ik snapte het al nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
* MevrouwPuff heeft een kaart gestuurd
Maar volgende week wordt t natuurlijk dikke party met dr Sara-schap.Daarvoor heb ik wel cadeautjes.
Ik vind dagen waarop je mensen verplicht in het zonnetje zou moeten zetten onzin.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:03 schreef P.F het volgende:
Ik vind moederdag een beetje onzin.. maar de meeste mensen vinden Valentijnsdag meer onzin
Ik vergat vaderdag dan altijd en dan was m'n vader altijd zoo teleurgesteld
Vriendje vroeg zich af wat hij voor Moederdag moest kopen terwijl hij wel iets voor zijn moeder voor Valentijnsdag had gekochtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind dagen waarop je mensen verplicht in het zonnetje zou moeten zetten onzin.
Bovendien staat mijn moeder op haar verjaardag al in het zonnetje en één dag per jaar is wel genoeg.
Wtf heb jij geslikt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Amai, er is niks op televisie misschien moet ik hem aanzetten??
met pootjes? of 5 kg boter of een kaart met pootjes natuurlijk..
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wtf heb jij geslikt?. Ik snap niks van je post.
. ow kut, het zijn voetjes!!!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat kan allemaal!!
Dal zal het zijn geweest inderdaad!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
. ow kut, het zijn voetjes!!!
Geen wonder dat Vik mij niet begreep![]()
quote:
Alle tekst staat in ballonsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Ik ken die hele Kabouter Wesley shizzle niet. Moeten ze het maar ondertitelen voor doven en slechthorenden. Diskriemienaazie.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:47 schreef Syrena het volgende:
Ter verdediging van Vik, de stemmen doen ook wel een 'n hoop. En het melige muziekje![]()
Gekakzeisd
Ik vind het maar weinig!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kabouter wesley![]()
Lekker gegeten! Ik merk dat de knop weer aan het omgaan is, veel minder slechte lijstjes laatste dagen
O: dubbele boterham hagelslag
L: boterham vlees, 2 brood tonijnsalade
T: één dikke australianbonbon in de stad (gratizzz!)
T: koffie met 3 chococaramels
D: tomatensaus met garnalen en turks brood
T: glaasje cola
T: griesmeelpap
QFT.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:41 schreef Perruche het volgende:
Moeders zijn lief, die moet je koesteren.
Wel 'pizzeria' op je gevel schilderen dan, anders lopen de taalpuristen je straal voorbijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:59 schreef AKnynke het volgende:
Als ik werkeloos ben kan ik altijd een pizzaria openen, want ik maak lekkere pizza's.
Nog de helft over voor lunch morgenmiddag, perfect!
als ik het in Nederland open wel. Ergens anders niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel 'pizzeria' op je gevel schilderen dan, anders lopen de taalpuristen je straal voorbij.
Tuurlijk moet je het vieren als je moeder er op rekent. En ik -als moeder- zou voor de zelfgebakken koekjes gaan. Benzinepompboeketjes hebben dezefde status als bonbons van nepchocolade. Niet doen dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:55 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Eensch. Maar wij vieren het al jaren en mijn moeder is alleen. En als ze dan al van alles in huis heeft gehaald en zich misschien wel heel erg verheugt op die dag en niemand komt langs omdat ze het opeens onzin vinden... Dat is niet erg leuk natuurlijk.
Bloemetje bij het tankstation is geen gek idee trouwens.
Oh, ik ben er morgenochtend misschien nog wel even. Tijdens het inpakken. Halverwege de ochtend vertrekt de auto. En zolang de aswolken de waddenzee niet onbevaardbaar maken, ben ik daarna weg en spreek ik je ergens in juni wel weer.. Wanner kom je terug (ijs & weder dienende)?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx sigme en no offence, maar ik hoop dat ik je niet meer spreek![]()
Bij mijn moeder is 't altijd scoren met potjes zelfgemaakte chutney en ingemaakte amsterdamse uien enzo. Maar misschien reageert ze alleen zo enthousiast om mij een plezier te doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je het vieren als je moeder er op rekent. En ik -als moeder- zou voor de zelfgebakken koekjes gaan. Benzinepompboeketjes hebben dezefde status als bonbons van nepchocolade. Niet doen dus.
Het gaat ook vooral om het gebaarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij mijn moeder is 't altijd scoren met potjes zelfgemaakte chutney en ingemaakte amsterdamse uien enzo. Maar misschien reageert ze alleen zo enthousiast om mij een plezier te doen
7 juni, 's avondsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik ben er morgenochtend misschien nog wel even. Tijdens het inpakken. Halverwege de ochtend vertrekt de auto. En zolang de aswolken de waddenzee niet onbevaardbaar maken, ben ik daarna weg en spreek ik je ergens in juni wel weer.. Wanner kom je terug (ijs & weder dienende)?
Misschien heb ik het gemist, maar heb je een huisje?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hou van Marktplaats! Een koelkast én wasmachine samen voor de helft van het bedrag dat ik er voor uitgetrokken had!. En ik vind net heel goedkoop tof behang voor in de slaapkamer online, dus die bestel ik misschien ook wel!
Ja!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Misschien heb ik het gemist, maar heb je een huisje?
Jeeej hoe tof! Gefeliciteerd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
"Nee, ik heb geen tijd vanavond. Ik ga namelijk mijn vriend/meneer helemaal sufneuken. Groetjes imago"quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:37 schreef imago het volgende:
Jahoor, zul je altijd zien, heb ik opeens McSex weer achter mee aan. Rot op vent!
Ik neem aan dat je duidelijk bent in je bedoelingen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:37 schreef imago het volgende:
Jahoor, zul je altijd zien, heb ik opeens McSex weer achter mee aan. Rot op vent!
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
"Nee, ik heb geen tijd vanavond. Ik ga namelijk mijn vriend/meneer helemaal sufneuken. Groetjes imago"
serieus? Ik voel me echt vetquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:28 schreef AKnynke het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar een mager lijstje, Perruche! Behalve de B&J. Zeker je lunch!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
"Nee, ik heb geen tijd vanavond. Ik ga namelijk mijn vriend/meneer helemaal sufneuken. Groetjes imago"
"mijn meneer" vs "McSex wanneer z'n kruis jeukt" - tough choicequote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:37 schreef imago het volgende:
Godzijdank heb je hem niet meer nodig en maak hem dat op niet mis te verstane wijze duidelijk!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:37 schreef imago het volgende:
Als je dat allemaal al gedaan hebt om half 10 heb je heul niet uitgeslapenquote:Op zondag 9 mei 2010 09:27 schreef Tinkepink het volgende:
*uitgeslapen
*Moederdagcadeautjes dankbaar in ontvangtst genomen (2 geknutselde bloemen begeleid door een opgezegd rijmpje)
*Moederdagontbijtje achter de kiezen (croissantje jam en haverbroodje met appel-peren-stroop en leverworst)
*tevergeefs op zoek gegaan naar een lastminute naar London (voor 1 dagje shoppen)
Wel internationaal maar ik dacht niet allemaal op dezelfde dag. Anyhow, wel een beetje onzin imho. Maar misschien is het als moeder wel heel leukquote:Op zondag 9 mei 2010 09:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je dat allemaal al gedaan hebt om half 10 heb je heul niet uitgeslapen.
En is moederdag een internationaal iets of een Nederlandse gewoonte die je overbrengt op je kinderen?.
Dat wordt in Duitsland ook gevierd. Hoe het met de rest van de wereld zit weet ik nietquote:Op zondag 9 mei 2010 09:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je dat allemaal al gedaan hebt om half 10 heb je heul niet uitgeslapen.
En is moederdag een internationaal iets of een Nederlandse gewoonte die je overbrengt op je kinderen?.
Mijn moeder klonk ook heel blij aan de telefoonquote:Op zondag 9 mei 2010 10:16 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn moeder keek ook wel heel blij hoor
Zoiets heb ik teruggesmst ja. En een uur later ging toch de voordeurbel. Niet opengedaan natuurlijk, maar m'n meneer en ik kregen er wel flinke ruzie van en ruzie is helemaal niet leuk als je net twee weken samen bent. Het is alweer goed, maar dit was geen leuke avondquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:39 schreef Goodbye het volgende:
Wat een droplul is het toch ook. En zulke situaties kunnen wel voor ruzie zorgen ja, komt me helaas iets te bekend voor. Je zit ook nog in een fase waarvan je nog niet precies weet wat je aan elkaar hebt/hoe serieus het allemaal is natuurlijk. Gelukkig is het voorbij, ga maar weer lekker verder tortelenquote:Op zondag 9 mei 2010 11:10 schreef imago het volgende:
[..]
Zoiets heb ik teruggesmst ja. En een uur later ging toch de voordeurbel. Niet opengedaan natuurlijk, maar m'n meneer en ik kregen er wel flinke ruzie van en ruzie is helemaal niet leuk als je net twee weken samen bent. Het is alweer goed, maar dit was geen leuke avond
Maar... vandaag moederdag!Mijn moeder heeft een smsje gekregen, want ze is op vakantie. En dit jaar hebben we afgesproken dat ze geen cadeautje krijgt, want voor haar verjaardag willen we iets extra groots geven dus dan combineren we het. Normaal krijgt ze eigenlijk altijd plantjes voor in de tuin, daar is het natuurlijk het perfecte seizoen voor. We zijn er niet heel erg strikt in dat moederdag per se gevierd móét worden, maar ik vind het zelf gewoon altijd wel leuk om iets te doen. Ik bedenk me net alleen dat ik misschien ook wel even m'n stiefmoeder moet bellen, maar dat voelt dan toch weer niet helemaal natuurlijk ofzo. Daar denk ik nog even over na!
Manipulatieve droplul, dat is het. En jij hoeft geen excuses voor 'em te bedenken, dat kan 'ie heel goed zelf.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:17 schreef imago het volgende:
Ach weet je, vroeger wist McSex me ook altijd over te halen door te blijven aandringen, dan had ik ook 10x gezegd dat ie niet langs mocht komen en dan deed ie het toch en liet ik 'm binnen, dus het zou me niks verbazen als hij dacht dat ik gewoon hard to get speelde. Had vanochtend ook een smsje met excuses. Maar het was wel even een stomme avond ja!
Maar nu is alles weer goed hoor, m'n meneer ligt nog even uit te slapen en daarna gaan we gewoon iets leuks doen
Inderdaad zeg, wat een ontzettende eikel!quote:Op zondag 9 mei 2010 11:15 schreef -marz- het volgende:
Lekker flauw van die vent om ongewenst voor je deur te gaan staan!
Hopelijk neemt je meneer het niet te zwaar op verder. Wat een kutsituatie.
quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:35 schreef neen het volgende:
Ja imago, jij hebt hem daar niet nodig. En jullie al helemaal niet.
Ik heb nu stadsmuziek opgezetwant ik moet in de wedstrijdsfeer komen
mijn moeder vind het echt verschrikkelijk en mijn vader wil het ook op z'n mp3 speler.
Zin in
Ja, we gebruiken er maar driequote:
Groningen?!?!?!?!quote:Op zondag 9 mei 2010 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is stadsmuziek? Liedjes over Groningen?
Die lamp rechts op de foto hangt boven de eettafel. Dus vanaf daar een grote sprong en dan je evenwicht proberen te behouden. Zoietsquote:
Dat kunnen ook écht alleen katten he, zoiets. Mallotige beestenquote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die lamp rechts op de foto hangt boven de eettafel. Dus vanaf daar een grote sprong en dan je evenwicht proberen te behouden. Zoiets
Je ziet ook op de foto dat hij best trots is op zichzelf.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die lamp rechts op de foto hangt boven de eettafel. Dus vanaf daar een grote sprong en dan je evenwicht proberen te behouden. Zoiets
Misschien was dat omdat ik helemaal in een scheur lag?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:43 schreef -marz- het volgende:
[..]
Je ziet ook op de foto dat hij best trots is op zichzelf.
Superslechte Hollandse/dialect liedjes over de stadquote:Op zondag 9 mei 2010 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is stadsmuziek? Liedjes over Groningen?
Wel minder slecht dan ditquote:
Laat ons weer eens juichen, fc fc Groningen. Laat ons weer eens brullenquote:
Heey, zo slecht is dat niet, het rijmt allemaal hoor: Rijn, zijn, fijnquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn kinderen gaan nu voor mij koken.
Diepvriesspinazie met instant-aardappelpuree.
5 en 7quote:Op zondag 9 mei 2010 11:49 schreef Perruche het volgende:
[..]hoe oud zijn ze?
Klinkt wel lekkerder dan mijn betonnen gortepap die ik vroeger (als 6 jaris meisje that is) maakte
Wat schattig!quote:Op zondag 9 mei 2010 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heey, zo slecht is dat niet, het rijmt allemaal hoor: Rijn, zijn, fijn
Dat!quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
wat een lul, McSex.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:10 schreef imago het volgende:
[..]
Zoiets heb ik teruggesmst ja. En een uur later ging toch de voordeurbel. Niet opengedaan natuurlijk, maar m'n meneer en ik kregen er wel flinke ruzie van en ruzie is helemaal niet leuk als je net twee weken samen bent. Het is alweer goed, maar dit was geen leuke avond
Oh, en ik heb er nog even over nagedacht: ik vind dat ie z'n Mc-status hierbij verloren is. Wat een lul, sex.quote:
Eensch!quote:Op zondag 9 mei 2010 12:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, en ik heb er nog even over nagedacht: ik vind dat ie z'n Mc-status hierbij verloren is. Wat een lul, sex.
Ik wou helemaal geen 4-op-een rij posten, alweer. Ik wist niet met welke groente ik nu moest gaan kwartetten...quote:Op zondag 9 mei 2010 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Daarmee vat je 'em wel goed samen.
4-op-rij-blok
Snijbietquote:Op zondag 9 mei 2010 12:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik wou helemaal geen 4-op-een rij posten, alweer. Ik wist niet met welke groente ik nu moest gaan kwartetten...
Moeten we ff editen?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:53 schreef imago het volgende:
Laten we het gewoon maar niet meer over hem hebben, dat lijkt me het handigst
Met Maria-hemelvaart ja. Dat vind ik zó raarquote:Op zondag 9 mei 2010 13:23 schreef Sjaapje het volgende:
Het is moederdag, behalve als je mama uit Antwerpen komt, want dan is het pas op 15 augustus. Ik dus vannacht 'Gelukkige moederdag', keek ze gewoon boos en zei ze dat ik veels te vroeg was... Antwerpenaars *zucht*
In Duitsland wordt vaderdag op Hemelvaart gevierd. Hmm, zou er een verband zijn?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met Maria-hemelvaart ja. Dat vind ik zó raar
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met Maria-hemelvaart ja. Dat vind ik zó raar
Dat kwam ook even in mij op iddquote:Op zondag 9 mei 2010 14:29 schreef Syrena het volgende:
Oh wat een eik0l imago. Ik had de meneer naar de deur gestuurd![]()
Dat laatste is echt een opbeurende gedachtequote:Op zondag 9 mei 2010 14:29 schreef Syrena het volgende:
Oh wat een eik0l imago. Ik had de meneer naar de deur gestuurd![]()
In de tijd dat mijn ex steeds naar mijn werk belde en ik bang was dat hij dat ook op mijn mobiel ging doen zei mijn vriendje ook van: Dan neem ik wel op! Maar gelukkig wist ie m'n mobiele nr niet meer. Of wel en vond dat toch een stap te ver gaan.
Hij (=da boyfriend) was toen ook boos trouwens, maar goed, hij lag toen wel een ander te palen zonder dat ik het wist
Ja sorryquote:Op zondag 9 mei 2010 14:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat laatste is echt een opbeurende gedachte
Oeh, die heb ik ook een paar keer gemaakt. Lekker!quote:Op zondag 9 mei 2010 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb net dit op voor lunch: http://www.kayotic.nl/blog/curried-chicken-salad#more-2505
Aanraderrrr!
Ik heb ook nog best veel over![]()
Tot ik de pot Yofresh zag langskomen dacht ik dat het een Amerikaans recept wasquote:Op zondag 9 mei 2010 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb net dit op voor lunch: http://www.kayotic.nl/blog/curried-chicken-salad#more-2505
Aanraderrrr!
Ik heb ook nog best veel over![]()
Dat verschilt heel erg. Soms wel, maar de laatste tijd over het algemeen vaker niet dan wel.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:04 schreef ColdFeet het volgende:
Nachtwacht, twee dagen hetzelfde eten? Eten vik en jij niet samen?
Aah tof!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:26 schreef Chicolate het volgende:
Hostels wezen boeken voor de vakantie, in 1 stad kunnen we uberhaupt niets vindenen in de andere alleen vreselijk duur. Maar ... 8 vd 10 nachten zijn bepaald, en zitten op minder dan 50% van het uitgetrokken budget hiervoor
. Dat wordt extra lekker eten en meer uitjes tijdens de vakantie
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige jammere is dat ik er nu nog maar 16 uur per week terecht kan, dus ik moet er nog wel iets bij hebben.
Prima toch! Relaxed werk lijkt me! Heb je ook nog puf om te sporten achterafquote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh achter de balie, geen superstoere sportactiveiten als Cali
Vooral achter een computertje zorgen dat alle papierwerk in orde is en zorgen dat iedereen z'n abbo op tijd heeft betaald en shakes verkopen aan ultrastoere spierbonken
Dus minstens 3 vette gespierde vliegen in 1 klap. Way to go Shinyface!quote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Vooral achter een computertje zorgen dat alle papierwerk in orde is en zorgen dat iedereen z'n abbo op tijd heeft betaald en shakes verkopen aan ultrastoere spierbonken
Ik ga ook bier drinkenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:58 schreef de_nachtwacht het volgende:
Nou ik ben net terug van m'n moeder. Ze had er totaal niet op gerekend dat ik langs zou komen, maar ze had wel een taart gemaakt.Lijstje dan maar:
Gisteren:
O: muesli met melk
T: stuk taart
T: hapjes (borrelnootjes, tuc koekjes enz.)
T: biertje
S: schoonmaken en hardlopen
D: kip tandori
T: 2 liga koekjes
T: appel
T: koffie
Vandaag:
O: muesli met melk
T: stuk taart
T: 2x cappucino
T: hapjes (chocotoffs, tuc koekjes enz.)
T: 3 biertjes
L: 4 boterhammen met rollade
D: kip tandori
T: koffie
T: 2 liga koekjes
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Gaat lekker zie ik weer.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:59 schreef neen het volgende:
Kutdag hoi
[..]
Ik ga ook bier drinken
[..]![]()
tof
Nou kutdag kutzooi kutkut ik vind het maar kut
kutzooi
Jaquote:Op zondag 9 mei 2010 16:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus minstens 3 vette gespierde vliegen in 1 klap. Way to go Shinyface!
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Gaat lekker zie ik weer.![]()
[ afbeelding ]
Neen-lieverd, waazzup?quote:Op zondag 9 mei 2010 16:59 schreef neen het volgende:
Kutdag hoi
[..]
Ik ga ook bier drinken
[..]![]()
tof
Nou kutdag kutzooi kutkut ik vind het maar kut
kutzooi
Dat is toch goed nieuws!quote:Op zondag 9 mei 2010 17:15 schreef neen het volgende:
En ook ik heb werk geregeldalthans, 2 weekenden in de hofstad
met lekker eten
daar woonde m'n oma vlakbij! Die woonde in die flats daar achter, op de reiner busying laan!quote:Op zondag 9 mei 2010 17:15 schreef neen het volgende:
Ik ga m'n verdriet delen
Dinsdag naar m'n zus
met lekker eten
"van binnen huil ik"quote:
En m'n seizoenskaart is 30 euro goedkoperquote:Op zondag 9 mei 2010 17:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat is toch goed nieuws!
En positief denken: Cambuur heeft vandaag gewonnen en dat is een mooie start voor het kampioenschap.
Ze hebben gewonnenquote:
Dank uquote:Op zondag 9 mei 2010 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Maar tof van je baan, zegKun je lekker klasjes volgen enzo! EN je hebt geen enkel excuus om niet te gaan, want je bent er dan toch al
maar geen play-offs...quote:Op zondag 9 mei 2010 18:00 schreef shinydiscoball het volgende:
Maar neenus gewonnen is gewonnen toch? Of denk ik nu te vrouwelijk.
Tja, het is geen zaklopen! Zit iets meer tempo inquote:Op zondag 9 mei 2010 18:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat leuk SDB!
De giro was weer snel weg zeg
Ik word dan altijd juist moe en dan denk ik: "dat gaat toch niet lukken" dus dan doe ik maar weer niksquote:Op zondag 9 mei 2010 17:58 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Dank u![]()
Ja ik vind het best ideaal, stom dat ik er niet eerder aan heb gedacht. Als ik al die fitte lichamen zie moet ik wel
Winnen = verliezenquote:Op zondag 9 mei 2010 18:00 schreef shinydiscoball het volgende:
Maar neenus gewonnen is gewonnen toch? Of denk ik nu te vrouwelijk.
Ja, he, ging hard!quote:Op zondag 9 mei 2010 18:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat leuk SDB!
De giro was weer snel weg zeg
Waarschijnlijk zie ook jij er fit en lekker genoeg uit, anders hadden ze je nooit aangenomen. Je moet wel een beetje reclame zijn natuurlijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:58 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Dank u![]()
Ja ik vind het best ideaal, stom dat ik er niet eerder aan heb gedacht. Als ik al die fitte lichamen zie moet ik wel
Ik wou even zeggen dat SDB schattige kuiltjes in d'r wangen heeft, maar ik weet het niet zeker en er staat geen foto meer in d'r fobo om het te verifiëren. En om dat te zeggen als het niet zo is, is ook zo raarquote:Op zondag 9 mei 2010 18:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie ook jij er fit en lekker genoeg uit, anders hadden ze je nooit aangenomen. Je moet wel een beetje reclame zijn natuurlijk.
Hell, ik raak al gemotiveerd door er überhaupt te komen!quote:Op zondag 9 mei 2010 18:06 schreef _Calimero_ het volgende:
SDB gefeli met je baantje, superleuk om in een sportschool te werken! ik vind het een fijne werkomgeving en raak gemotiveerd van alle mensen die daar komen om goed te sporten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pasar malam besar?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:15 schreef neen het volgende:
Ik ga m'n verdriet delen
Dinsdag naar m'n zus
met lekker eten
Dat is goed nieuws!quote:Op zondag 9 mei 2010 18:11 schreef kwakz0r het volgende:
hoi, ik heb niks bijgelezen en ga dat ook even niet doen, maar ik kom even zwaaien dat ik weer thuis benhet was gaaf!
Minder dan een maand nu, het is al de 9e en ik weet niet hoe lang post die kant op erover doetquote:Op zondag 9 mei 2010 18:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Marie, komt vast goed toch? Je hebt dan nog een maand ofzo?
Neen ga je bedienen?
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie ook jij er fit en lekker genoeg uit, anders hadden ze je nooit aangenomen. Je moet wel een beetje reclame zijn natuurlijk.
quote:
Alleen mezelfquote:Op zondag 9 mei 2010 18:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Marie, komt vast goed toch? Je hebt dan nog een maand ofzo? Oh voor juni. Nouja...nog 2 weken dan.
Neen ga je bedienen?
WB Kwaksel! (vind je het erg als ik je zo noem eigenlijk? Ik zie het zelf als schattig)
Awattes? Maar hoera voor blijheid!quote:Op zondag 9 mei 2010 18:27 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man is in mineur en ik ben blijNRW is de zwart-gele meederheid kwijt!
Tofheidquote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Oeh wat een heerlijk lijstjequote:Op zondag 9 mei 2010 19:54 schreef ColdFeet het volgende:
UniekIs je buik nog wel plat?
Mijn lijst is ook so-so vandaag.
O: stuk vrij lichte, vetarme, fluffy aardbeicake, bosbessenyoghurtje
T: nog een stuk cake
L: 2 bruine bolletjes met runderknakworsten, mosterd en ketchup
T: flatbreadje met olie en za'atar, klein beetje port
D: pizza met semi-volkorenbodem, urenlang gesudderde knoflokerige tomatensaus, gecarameliseerde uien, pancetta en buffelmozzzarella, meer port
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche, morgen lekker groente, fruit en volkorenboterhammen met kipfilet eten!
Voor een weekendlijst is het best netjes..
O: (om 4.50)yoghurt met vla en druiven
T's: appel, peer, boterham ham, cup a soup kip, 100 gram aardbeien
L: 3 boterhammen kipfilet, cup a soup kerrie, beker melk
T's: Oranjekoek met slagroom, kommetje nootjes, toastjes met brie, worst, wat mihoen met kipfilet, hlave meloen, 2 staafjes merci, 5 dadels met mon chou.
D: 400 gram spinazie, 300 gram dop/wortelen, 70 gram gerookte zalm.
QFTquote:
foto! Ik heb nog een tegoedkaart van de H&M die op moet voordat ik hier wegga..Maar kan er eigenlijk nooit echt iets leuks vinden, behalve de basis hempjes en shirtjes enzo. Ach, dan koop ik daar wel een heleboel van.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
QFT
Oh maria, weet je nog dat jij een vestje van de H&M sportafdeling had, wat zo fijn was? Je hebt gelijk, ik heb er nu ook een en hij is echten zo heerlijk aaibaar. En laat zelfs mijn opgeblazen iets verkeerds gegeten buik er plat uitzien
.
Inderdaad, en café Paulus, daar hadden zo ook lekkere spagetti. Och raar als ik er terug aan denk. Kwam elke dag wel voorbij de medische faculteit want woonde daar in de buurt, en ging altijd naar die Lidl...quote:Op zondag 9 mei 2010 20:58 schreef kwakz0r het volgende:
ik moest nog aan sjaapje denken! ons concert in Pécs was in de aula van de medische faculteit aan de uni daar. was dat waar jij zat? ik heb solo gezongen daar!! we hebben nagedronken bij café Paulusflessen drinkbare champagne voor 7 euro
Geloof dat ik de politieke mening van je man deelquote:Op zondag 9 mei 2010 18:27 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man is in mineur en ik ben blijNRW is de zwart-gele meederheid kwijt!
Yaaay!quote:Op zondag 9 mei 2010 21:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
QFT
Oh maria, weet je nog dat jij een vestje van de H&M sportafdeling had, wat zo fijn was? Je hebt gelijk, ik heb er nu ook een en hij is echten zo heerlijk aaibaar. En laat zelfs mijn opgeblazen iets verkeerds gegeten buik er plat uitzien
.
Voor een semester studeren in Leeds!quote:Op zondag 9 mei 2010 19:44 schreef Perruche het volgende:
Maria, misschien heb ik het gemist, maar waar ga je een applicatie voor doen?
quote:Op maandag 10 mei 2010 08:44 schreef -marz- het volgende:
Goeiemorgen![]()
Douchen, ontbijten en dan naar Zwolle![]()
Vandaag eventjes (ga een voorkant makenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:59 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge DaDWeer aan de scriptie?
Ik ga boodschapjes halen
Nee..maar de laatste keer dat ik bij de kapper was was 31 december, dus het is wel weer eens tijd...quote:Op maandag 10 mei 2010 10:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beterschaap Milady!
Nynke, grote ingrepen bij de kappert?![]()
Ik ben gisteren naar Iron Man 2 geweest en hij was tof
Geen idee, het schijnt meestal wel goed te gaanquote:Op maandag 10 mei 2010 10:49 schreef Perruche het volgende:
Maria, gaaf, Leeds. Is da kans dat je de kan gaan groot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |