GMTA!quote:
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ow, mijn brein was te druk met het bedenken van een geniale TT.
Nee. Ik hou niet van voetbal.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet jij niet even een oranje kleurtje scoren in het WK-forum?
Oh, dat klinkt redelijk aso, maar ik was dus juist van plan om vandaag alles te doen zodat ik morgen lekker de hele dag kon niksen. Maar dat plan kan nu ook de prullenbak in.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:17 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nee. Ik hou niet van voetbal.![]()
Pfff morgen moederdag, ook helemaal vergeten.En ik moet daar wel heen, want in het verleden heeft ze wel eens van alles in huis gehaald en toen kwam niemand.
Omdat morgen ik waarschijnlijk teleurgesteld zal zijn over het resultaat van een voetbalwedstrijdquote:
Ajoh, als die scriptie stress achter je ligt zal wel het wel weer goed gaan toch? Dan nu maar een beetje maat houden met ongezonde dingen ofzo ipv boos op jezelf zijn dat je het neemt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:34 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb B&J gekocht. Het is net of ik alleen maar kan vreten de laatste tijd, m'n knop is weg. Bah. Maar goed, niet alles in 1 keer enzo.
Die van mij ook niet. Ik bel misschien wel even. Langsgaan is ook zo lastig!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:37 schreef ColdFeet het volgende:
Uh-oh... Moet je niet ook nog een kadootje kopen dan, nachtwacht?
Mijn moeder verwacht niets. Hoop ik
Dat was ook m'n plan inderdaad Neen. Ik probeer het redelijk te houden. Vandaag pizza (zelfgemaakt, helemaal niet zo slecht) en een beetje ijs. Dat valt best mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:35 schreef neen het volgende:
Moederdagm'n moeder zei vandaag nog dat het morgen moederdag was, ik zei gewoon dat ik helemaal geen moeder ben dus wat moet ik met die dag. Ach, eerder deze week zei ze dat ik maar iets moest kopen wat ze al had (keukengerei natuurlijk) zodat ik het zelf mee kon nemen
[..]
Omdat morgen ik waarschijnlijk teleurgesteld zal zijn over het resultaat van een voetbalwedstrijd
[..]
Ajoh, als die scriptie stress achter je ligt zal wel het wel weer goed gaan toch? Dan nu maar een beetje maat houden met ongezonde dingen ofzo ipv boos op jezelf zijn dat je het neemt.
Nou maar hopen dat de andere twee ook niet attent zijn, anders sla ik een modderfiguurquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Die van mij ook niet. Ik bel misschien wel even. Langsgaan is ook zo lastig!
Ach, als m'n zusjes wat regelen krijg ik de rekening wel...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat de andere twee ook niet attent zijn, anders sla ik een modderfiguur
Ah well. Moederdag is vooral leuk voor moeders van kleuters, toch?
Mijn aanwezigheid is een heel mooi kado.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:37 schreef ColdFeet het volgende:
Uh-oh... Moet je niet ook nog een kadootje kopen dan, nachtwacht?
Mijn moeder verwacht niets. Hoop ik
Of we gaan vanavond iets knutselen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:44 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is een heel mooi kado.Sowieso lukt een kado kopen op dit tijdstip niet meer natuurlijk. Misschien maar wat geld in een envelop doen met een kaartje. Beter dan niets lijkt me.
Origami!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of we gaan vanavond iets knutselen!.
Je moeder geld geven? Dat vind ik echt heel raar!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:44 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is een heel mooi kado.Sowieso lukt een kado kopen op dit tijdstip niet meer natuurlijk. Misschien maar wat geld in een envelop doen met een kaartje. Beter dan niets lijkt me.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:44 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Maar dat is in principe toch hetzelfde als een kadobon geven bijvoorbeeld? Of doe jij dat ook niet?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moeder geld geven? Dat vind ik echt heel raar!
Bak dan koekjes voor d'r ofzo
Ja Nachtwacht, loop ff naar de Plus ofzo, dan gaan we vanavond American cookies bakken voor je moeder! (en voor onszelf natuurlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moeder geld geven? Dat vind ik echt heel raar!
Bak dan koekjes voor d'r ofzo
Eensch. Maar wij vieren het al jaren en mijn moeder is alleen. En als ze dan al van alles in huis heeft gehaald en zich misschien wel heel erg verheugt op die dag en niemand komt langs omdat ze het opeens onzin vinden... Dat is niet erg leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:47 schreef neen het volgende:
[..]last minute een bloemetje halen bij het tankstation
Ik vind dit soort dagen zulke onzinhet lijkt alsof je iemand aandacht moet geven omdat het een bepaalde dag is in plaats van om wie ze zijn.
Uhu!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:50 schreef neen het volgende:
Ik vind geld geven ook maar niets, geld vragen vind ik nog erger
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:29 schreef neen het volgende:
[..]
Ik denk relatief gezien
Ik heb een plan voor volgende weekom mijn slaaptekort in te korten
minder koffie 's avonds en uur een voordat ik ga slapen ongeveer geen tv/computer meer dus dan moet ik of p&w wat ik meestal kijk de volgende dag kijken of een uur later gaan slapen
dit ben ik
![]()
Ik moet nog een aantal mensen bellen/sms'en/mailen maar ik doe het gewoon niet want het is zoveel werk
Ik las doctor Sara-schap en ik snapte het al nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
* MevrouwPuff heeft een kaart gestuurd
Maar volgende week wordt t natuurlijk dikke party met dr Sara-schap.Daarvoor heb ik wel cadeautjes.
Ik vind dagen waarop je mensen verplicht in het zonnetje zou moeten zetten onzin.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:03 schreef P.F het volgende:
Ik vind moederdag een beetje onzin.. maar de meeste mensen vinden Valentijnsdag meer onzin
Ik vergat vaderdag dan altijd en dan was m'n vader altijd zoo teleurgesteld
Vriendje vroeg zich af wat hij voor Moederdag moest kopen terwijl hij wel iets voor zijn moeder voor Valentijnsdag had gekochtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind dagen waarop je mensen verplicht in het zonnetje zou moeten zetten onzin.
Bovendien staat mijn moeder op haar verjaardag al in het zonnetje en één dag per jaar is wel genoeg.
Wtf heb jij geslikt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Amai, er is niks op televisie misschien moet ik hem aanzetten??
met pootjes? of 5 kg boter of een kaart met pootjes natuurlijk..
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wtf heb jij geslikt?. Ik snap niks van je post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |