Oeh, die heb ik ook een paar keer gemaakt. Lekker!quote:Op zondag 9 mei 2010 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb net dit op voor lunch: http://www.kayotic.nl/blog/curried-chicken-salad#more-2505
Aanraderrrr!
Ik heb ook nog best veel over![]()
Tot ik de pot Yofresh zag langskomen dacht ik dat het een Amerikaans recept wasquote:Op zondag 9 mei 2010 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb net dit op voor lunch: http://www.kayotic.nl/blog/curried-chicken-salad#more-2505
Aanraderrrr!
Ik heb ook nog best veel over![]()
Dat verschilt heel erg. Soms wel, maar de laatste tijd over het algemeen vaker niet dan wel.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:04 schreef ColdFeet het volgende:
Nachtwacht, twee dagen hetzelfde eten? Eten vik en jij niet samen?
Aah tof!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:26 schreef Chicolate het volgende:
Hostels wezen boeken voor de vakantie, in 1 stad kunnen we uberhaupt niets vindenen in de andere alleen vreselijk duur. Maar ... 8 vd 10 nachten zijn bepaald, en zitten op minder dan 50% van het uitgetrokken budget hiervoor
. Dat wordt extra lekker eten en meer uitjes tijdens de vakantie
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige jammere is dat ik er nu nog maar 16 uur per week terecht kan, dus ik moet er nog wel iets bij hebben.
Prima toch! Relaxed werk lijkt me! Heb je ook nog puf om te sporten achterafquote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh achter de balie, geen superstoere sportactiveiten als Cali
Vooral achter een computertje zorgen dat alle papierwerk in orde is en zorgen dat iedereen z'n abbo op tijd heeft betaald en shakes verkopen aan ultrastoere spierbonken
Dus minstens 3 vette gespierde vliegen in 1 klap. Way to go Shinyface!quote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Vooral achter een computertje zorgen dat alle papierwerk in orde is en zorgen dat iedereen z'n abbo op tijd heeft betaald en shakes verkopen aan ultrastoere spierbonken
Ik ga ook bier drinkenquote:Op zondag 9 mei 2010 14:58 schreef de_nachtwacht het volgende:
Nou ik ben net terug van m'n moeder. Ze had er totaal niet op gerekend dat ik langs zou komen, maar ze had wel een taart gemaakt.Lijstje dan maar:
Gisteren:
O: muesli met melk
T: stuk taart
T: hapjes (borrelnootjes, tuc koekjes enz.)
T: biertje
S: schoonmaken en hardlopen
D: kip tandori
T: 2 liga koekjes
T: appel
T: koffie
Vandaag:
O: muesli met melk
T: stuk taart
T: 2x cappucino
T: hapjes (chocotoffs, tuc koekjes enz.)
T: 3 biertjes
L: 4 boterhammen met rollade
D: kip tandori
T: koffie
T: appel
T: 2 liga koekjes
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Gaat lekker zie ik weer.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:59 schreef neen het volgende:
Kutdag hoi
[..]
Ik ga ook bier drinken
[..]![]()
tof
Nou kutdag kutzooi kutkut ik vind het maar kut
kutzooi
Jaquote:Op zondag 9 mei 2010 16:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus minstens 3 vette gespierde vliegen in 1 klap. Way to go Shinyface!
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Gaat lekker zie ik weer.![]()
[ afbeelding ]
Neen-lieverd, waazzup?quote:Op zondag 9 mei 2010 16:59 schreef neen het volgende:
Kutdag hoi
[..]
Ik ga ook bier drinken
[..]![]()
tof
Nou kutdag kutzooi kutkut ik vind het maar kut
kutzooi
Dat is toch goed nieuws!quote:Op zondag 9 mei 2010 17:15 schreef neen het volgende:
En ook ik heb werk geregeldalthans, 2 weekenden in de hofstad
met lekker eten
daar woonde m'n oma vlakbij! Die woonde in die flats daar achter, op de reiner busying laan!quote:Op zondag 9 mei 2010 17:15 schreef neen het volgende:
Ik ga m'n verdriet delen
Dinsdag naar m'n zus
met lekker eten
"van binnen huil ik"quote:
En m'n seizoenskaart is 30 euro goedkoperquote:Op zondag 9 mei 2010 17:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat is toch goed nieuws!
En positief denken: Cambuur heeft vandaag gewonnen en dat is een mooie start voor het kampioenschap.
Ze hebben gewonnenquote:
Dank uquote:Op zondag 9 mei 2010 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Maar tof van je baan, zegKun je lekker klasjes volgen enzo! EN je hebt geen enkel excuus om niet te gaan, want je bent er dan toch al
maar geen play-offs...quote:Op zondag 9 mei 2010 18:00 schreef shinydiscoball het volgende:
Maar neenus gewonnen is gewonnen toch? Of denk ik nu te vrouwelijk.
Tja, het is geen zaklopen! Zit iets meer tempo inquote:Op zondag 9 mei 2010 18:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat leuk SDB!
De giro was weer snel weg zeg
Ik word dan altijd juist moe en dan denk ik: "dat gaat toch niet lukken" dus dan doe ik maar weer niksquote:Op zondag 9 mei 2010 17:58 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Dank u![]()
Ja ik vind het best ideaal, stom dat ik er niet eerder aan heb gedacht. Als ik al die fitte lichamen zie moet ik wel
Winnen = verliezenquote:Op zondag 9 mei 2010 18:00 schreef shinydiscoball het volgende:
Maar neenus gewonnen is gewonnen toch? Of denk ik nu te vrouwelijk.
Ja, he, ging hard!quote:Op zondag 9 mei 2010 18:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat leuk SDB!
De giro was weer snel weg zeg
Waarschijnlijk zie ook jij er fit en lekker genoeg uit, anders hadden ze je nooit aangenomen. Je moet wel een beetje reclame zijn natuurlijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:58 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Dank u![]()
Ja ik vind het best ideaal, stom dat ik er niet eerder aan heb gedacht. Als ik al die fitte lichamen zie moet ik wel
Ik wou even zeggen dat SDB schattige kuiltjes in d'r wangen heeft, maar ik weet het niet zeker en er staat geen foto meer in d'r fobo om het te verifiëren. En om dat te zeggen als het niet zo is, is ook zo raarquote:Op zondag 9 mei 2010 18:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie ook jij er fit en lekker genoeg uit, anders hadden ze je nooit aangenomen. Je moet wel een beetje reclame zijn natuurlijk.
Hell, ik raak al gemotiveerd door er überhaupt te komen!quote:Op zondag 9 mei 2010 18:06 schreef _Calimero_ het volgende:
SDB gefeli met je baantje, superleuk om in een sportschool te werken! ik vind het een fijne werkomgeving en raak gemotiveerd van alle mensen die daar komen om goed te sporten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pasar malam besar?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:15 schreef neen het volgende:
Ik ga m'n verdriet delen
Dinsdag naar m'n zus
met lekker eten
Dat is goed nieuws!quote:Op zondag 9 mei 2010 18:11 schreef kwakz0r het volgende:
hoi, ik heb niks bijgelezen en ga dat ook even niet doen, maar ik kom even zwaaien dat ik weer thuis benhet was gaaf!
Minder dan een maand nu, het is al de 9e en ik weet niet hoe lang post die kant op erover doetquote:Op zondag 9 mei 2010 18:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Marie, komt vast goed toch? Je hebt dan nog een maand ofzo?
Neen ga je bedienen?
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie ook jij er fit en lekker genoeg uit, anders hadden ze je nooit aangenomen. Je moet wel een beetje reclame zijn natuurlijk.
quote:
Alleen mezelfquote:Op zondag 9 mei 2010 18:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Marie, komt vast goed toch? Je hebt dan nog een maand ofzo? Oh voor juni. Nouja...nog 2 weken dan.
Neen ga je bedienen?
WB Kwaksel! (vind je het erg als ik je zo noem eigenlijk? Ik zie het zelf als schattig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |