Awattes? Maar hoera voor blijheid!quote:Op zondag 9 mei 2010 18:27 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man is in mineur en ik ben blijNRW is de zwart-gele meederheid kwijt!
Tofheidquote:Op zondag 9 mei 2010 16:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh achter de balie, geen superstoere sportactiveiten als Cali
Vooral achter een computertje zorgen dat alle papierwerk in orde is en zorgen dat iedereen z'n abbo op tijd heeft betaald en shakes verkopen aan ultrastoere spierbonken
Oeh wat een heerlijk lijstjequote:Op zondag 9 mei 2010 19:54 schreef ColdFeet het volgende:
UniekIs je buik nog wel plat?
Mijn lijst is ook so-so vandaag.
O: stuk vrij lichte, vetarme, fluffy aardbeicake, bosbessenyoghurtje
T: nog een stuk cake
L: 2 bruine bolletjes met runderknakworsten, mosterd en ketchup
T: appel
T: flatbreadje met olie en za'atar, klein beetje port
D: pizza met semi-volkorenbodem, urenlang gesudderde knoflokerige tomatensaus, gecarameliseerde uien, pancetta en buffelmozzzarella, meer port
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche, morgen lekker groente, fruit en volkorenboterhammen met kipfilet eten!
Voor een weekendlijst is het best netjes..
O: (om 4.50)yoghurt met vla en druiven
T's: appel, peer, boterham ham, cup a soup kip, 100 gram aardbeien
L: 3 boterhammen kipfilet, cup a soup kerrie, beker melk
T's: Oranjekoek met slagroom, kommetje nootjes, toastjes met brie, worst, wat mihoen met kipfilet, hlave meloen, 2 staafjes merci, 5 dadels met mon chou.
D: 400 gram spinazie, 300 gram dop/wortelen, 70 gram gerookte zalm.
QFTquote:
foto! Ik heb nog een tegoedkaart van de H&M die op moet voordat ik hier wegga..Maar kan er eigenlijk nooit echt iets leuks vinden, behalve de basis hempjes en shirtjes enzo. Ach, dan koop ik daar wel een heleboel van.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
QFT
Oh maria, weet je nog dat jij een vestje van de H&M sportafdeling had, wat zo fijn was? Je hebt gelijk, ik heb er nu ook een en hij is echten zo heerlijk aaibaar. En laat zelfs mijn opgeblazen iets verkeerds gegeten buik er plat uitzien
.
Inderdaad, en café Paulus, daar hadden zo ook lekkere spagetti. Och raar als ik er terug aan denk. Kwam elke dag wel voorbij de medische faculteit want woonde daar in de buurt, en ging altijd naar die Lidl...quote:Op zondag 9 mei 2010 20:58 schreef kwakz0r het volgende:
ik moest nog aan sjaapje denken! ons concert in Pécs was in de aula van de medische faculteit aan de uni daar. was dat waar jij zat? ik heb solo gezongen daar!! we hebben nagedronken bij café Paulusflessen drinkbare champagne voor 7 euro
Geloof dat ik de politieke mening van je man deelquote:Op zondag 9 mei 2010 18:27 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man is in mineur en ik ben blijNRW is de zwart-gele meederheid kwijt!
Yaaay!quote:Op zondag 9 mei 2010 21:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
QFT
Oh maria, weet je nog dat jij een vestje van de H&M sportafdeling had, wat zo fijn was? Je hebt gelijk, ik heb er nu ook een en hij is echten zo heerlijk aaibaar. En laat zelfs mijn opgeblazen iets verkeerds gegeten buik er plat uitzien
.
Voor een semester studeren in Leeds!quote:Op zondag 9 mei 2010 19:44 schreef Perruche het volgende:
Maria, misschien heb ik het gemist, maar waar ga je een applicatie voor doen?
quote:Op maandag 10 mei 2010 08:44 schreef -marz- het volgende:
Goeiemorgen![]()
Douchen, ontbijten en dan naar Zwolle![]()
Vandaag eventjes (ga een voorkant makenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:59 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge DaDWeer aan de scriptie?
Ik ga boodschapjes halen
Nee..maar de laatste keer dat ik bij de kapper was was 31 december, dus het is wel weer eens tijd...quote:Op maandag 10 mei 2010 10:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beterschaap Milady!
Nynke, grote ingrepen bij de kappert?![]()
Ik ben gisteren naar Iron Man 2 geweest en hij was tof
Geen idee, het schijnt meestal wel goed te gaanquote:Op maandag 10 mei 2010 10:49 schreef Perruche het volgende:
Maria, gaaf, Leeds. Is da kans dat je de kan gaan groot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |