quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:29 schreef Fairydust het volgende:
[..]
'
Als je je nek breekt ben je sowiezo dood.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:29 schreef Fairydust het volgende:
[..]
'
Nee hoor: http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=nek+gebroken&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=51b6524612b9b6a9 Genoeg die het hebben overleefd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:29 schreef Fairydust het volgende:
'
Hij wilde je niet ontmaagdenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:31 schreef Fairydust het volgende:
Het is allemaal AP's schuld!
Raar, maar ik moest er wel om lachen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:29 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Dat bedoelde je natuurlijk. Mod actie is raar op zijn zachtst gezegd.
Bijna hetzelfde yo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:32 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
DIt en dat zijn twee verschillende dingen.
Volgens mij is het een kloon van remlof yvonnequote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef yvonne het volgende:
Ik denk: ik leg het even uit, je komt niet zo snugger over namelijk
Je moet 's wat beter opletten bij biologie in de brugklas johquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:29 schreef Fairydust het volgende:
[..]
'
Je bent sowiezo raar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:33 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou zeg.. Wat want jij allemaal zei tegen mij op MSN werd ik helemaal raar.![]()
Jij niet zekerquote:
Goed topic.quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 00:59 schreef NJ het volgende:
Als je baggert dan heb ik er inderdaad geen probleem mee om je hersenpan te bewerken met een honkbalknuppel.
quote:
We weten natuurlijk allemaal dat het soberzo moet zijn.quote:
QFT.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:48 schreef Twizu het volgende:
Ik dacht dat AP al erg was, maar Fairydust bewijst dat het nog erger kan.![]()
Je hebt gemod op IRC?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:45 schreef Spanky78 het volgende:
Triest. Mods horen zoiets niet te doen. Hoe irritant een post of user ook. Doe je dat wel vind ik je ongschikt als mod. Heb jaren gemod op IRC en andere forums, je verliest alle geloofwaardigheid ne autoriteit. Maar dit schijnt op FOK allemaal te kunnen..
Ik denk elke keer als ik je zie posten ergens dat je een vrouw bent en elke keer kijk ik weer in je fobo en kom tot de ontdekking dat dat helemaal niet zo is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:48 schreef Twizu het volgende:
Ik dacht dat AP al erg was, maar Fairydust bewijst dat het nog erger kan.![]()
"ik wens jou een heel lang leven toe"quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:27 schreef Fairydust het volgende:
Mijn hart is gebroken...
Ik word gewoon doodgewenst door een mod terwijl er volgensmij in de regels staat dat niemand dat mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
Soberzoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
We weten natuurlijk allemaal dat het soberzo moet zijn.
Hoi Chowi, geoeiemorgenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
We weten natuurlijk allemaal dat het soberzo moet zijn.
Waarom!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk elke keer als ik je zie posten ergens dat je een vrouw bent en elke keer kijk ik weer in je fobo en kom tot de ontdekking dat dat helemaal niet zo is.
Dat is me al 20x overkomen. Minstens
Hoi vos, lekker geslapen?quote:
Ik denk door dat verwijfde icoontje van jequote:
|quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef yvonne het volgende:
Dat is geen wens, was het maar zo'n feest.
Je zult het er wel naar gemaakt hebben.
Trouwens, jij begon met je gebroken hart, is net zo goed een doodswens, je eigen dood.
Ik denk: ik leg het even uit, je komt niet zo snugger over namelijk
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:51 schreef cerror het volgende:
Ik zie de TS al zo achter d'r computer zitten:
[ afbeelding ]
Prima hoor. En jij?quote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk elke keer als ik je zie posten ergens dat je een vrouw bent en elke keer kijk ik weer in je fobo en kom tot de ontdekking dat dat helemaal niet zo is.
Dat is me al 20x overkomen. Minstens
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk door dat verwijfde icoontje van je![]()
Ik heb je Hyves en je bent emo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:54 schreef Fairydust het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
_____!!
Oke nu voel ik me een eckte heldin
Post der foto's!quote:
Wait.. whut?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:54 schreef Fairydust het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
_____!!
Oke nu voel ik me een eckte heldin
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Prima hoor. En jij?
ps: ik verbeter je wel even hoor![]()
Bewijs het!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:56 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Lieve schat, ik weet niet hoe emo's er in jouw wereld uitzien, maar ik ben alles behalve emo
quote:Fairydust:Misschien na een weekje haha.. :$
Fairydust:Maar je had op z'n minst lief kunnen doen..
AdvancedPower:Oke, dan doe ik wel lief. (A)
AdvancedPower:Maar dat doe ik nu toch ook
Fairydust:Ja nu wel ja
Fairydust:Net niet
AdvancedPower:Oooh, welles. ;p
Fairydust:Iedereen heeft jou al uitgekotst en ik weet nu wel waarom
AdvancedPower::')
AdvancedPower:Ik ben 'de' user van FOK! man.
Fairydust:Ze hebben jou bij je geboorte in de abortuskliko gegooid en omdat een negerin die aids had nog iets zocht heeft die je eruitgeplukt
Fairydust:Blijf maar lekker in je droomwereldje zitten
AdvancedPower:Hahhahaahah!
Fairydust:Straks doet iemand je egotje nog pijn
Godver!!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Ik blijf het toch gewoon stug met één s zeggen..
Je bent gewoon vies weet je. Eerst stuur je me dit:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:56 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Lieve schat, ik weet niet hoe emo's er in jouw wereld uitzien, maar ik ben alles behalve emo
En dat meende je.quote:12:04: - Fairydust': Weetje gisteravond toen ik in bed lag was ik gewoon een beetje aan het denken zegmaar ;'p en toen dacht ik ineens aan jou en toen werd ik best geil :$
Post een foto van jezelf met de krant van vandaag.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:56 schreef Fairydust het volgende:
[..]
hahahaahahaha leuk he zelf dingen typenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je bent gewoon vies weet je. Eerst stuur je me dit:
[..]
En dat meende je.
En nu ga je me haten..
Dit is echt zo'n "Kijk ik zit op FOK! dus ik praat FOK!-achtig maar ik faal"-uitspraakquote:Fairydust: Ze hebben jou bij je geboorte in de abortuskliko gegooid en omdat een negerin die aids had nog iets zocht heeft die je eruitgeplukt
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je bent gewoon vies weet je. Eerst stuur je me dit:
[..]
En dat meende je.
En nu ga je me haten..
Ik zal er een screenshot van maken, van mijn MSN gesprek met jou! En theKC weet het ook!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:59 schreef Fairydust het volgende:
[..]
hahahaahahaha leuk he zelf dingen typen
je moet jezelf wel iets bewijzen he
Sinds wanneer is dat dan?quote:
Gewoon hier posten!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zal er een screenshot van maken, van mijn MSN gesprek met jou! En theKC weet het ook!
Iemand die dit screenie wil hebben?
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zal er een screenshot van maken, van mijn MSN gesprek met jou! En theKC weet het ook!
OMG dat moet ik ook hebben!quote:
Sinds altijdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat dan?
Ik post om de haverklap PM's![]()
Ik zeg doen, AP!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
PMquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik post het hier niet want dan krijg ik een ban weer, en dat wil ik niet... Maar ik heb de screenies al dus ja.
Ik denk eigenlijk niet dat het aan de zak popcorn ligt, maar aan Scarlett Johansson. Die heeft vast weer magic fingers ofzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:01 schreef vosss het volgende:
[..]
OMG dat moet ik ook hebben!
Een zak popcorn die nooit leeg raakt!![]()
Tuurlijk niet!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik post het hier niet want dan krijg ik een ban weer, en dat wil ik niet... Maar ik heb de screenies al dus ja.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat het aan de zak popcorn ligt, maar aan Scarlett Johansson. Die heeft vast weer magic fingers ofzo.
He dat is hier vlakbijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:04 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb ook nog harde bewijzen tegen TS.
TS komt uit westerhaar en sopt er elke dag wild op los.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef AdvancedPower het volgende:
Alsof er nog nooit een MSN gesprek is gepostquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wel man. Dan ben ik voor altijd weg.
TS is 13quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:04 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb ook nog harde bewijzen tegen TS.
TS komt uit westerhaar en sopt er elke dag wild op los.
Die magic fingers heb ik zelf ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat het aan de zak popcorn ligt, maar aan Scarlett Johansson. Die heeft vast weer magic fingers ofzo.
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:05 schreef vosss het volgende:
Ow ik ga even ergens een hapje eten. Ik kijk straks wel hoe dit afgelopen is hier
TS post ook geile verhalen op internet.quote:
sekswoordenboek.nl link?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
TS post ook geile verhalen op internet.
Fapfapfapfap.
Eet smakelijk, vos.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:05 schreef vosss het volgende:
Ow ik ga even ergens een hapje eten. Ik kijk straks wel hoe dit afgelopen is hier
Jep!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:08 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Omg zeg please dat je niet meer op de middelbare zit
quote:
* Chowi checkt eyeliner.quote:
Hahaha geen van beidequote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe TS welke ben je nou?
Ga eens snel terug naar Kindertent.nl.quote:
Ik word ook opgewonden als ik s'avonds aan jou denk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En dat wordt dus geil van mij als ze s' avonds aan mij denkt.
Nah, daar is meer voor nodig dan wat meer eyeliner.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
* Chowi checkt eyeliner.
Ja, ze is een alto.
Wees blij dat er überhaupt iets geil van je wordtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat is haar niet! Ik kan het weten want ik heb der Hyves.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe TS welke ben je nou?
Die je zeker ook niet gaat delen voor de banquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat is haar niet! Ik kan het weten want ik heb der Hyves.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
HOLY SHITTTTquote:
Die was ook heel moeilijk te vindenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat is haar niet! Ik kan het weten want ik heb der Hyves.![]()
Nee, tenzij ze nu iets niet gaat doen voor theKC en mij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die je zeker ook niet gaat delen voor de ban
Internetheldquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, tenzij ze nu iets niet gaat doen voor theKC en mij.![]()
Het is wel een aardig meisje hoor.
Goffer, over een tijdje zit FOK! gewoon vol met mensen die de millenniumwisseling niet eens hebben meegemaakt.quote:
TEH HORRORquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goffer, over een tijdje zit FOK! gewoon vol met mensen die de millenniumwisseling niet eens hebben meegemaakt.
Op Hyves.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je dr al toegevoegd op partyflock en kindertent?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:15 schreef Moira. het volgende:
De combinatie van jouw bolle wangen, hangende lippen en alternatieve looks doen me denken aan dit gedrocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ene die bi zegt te zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:16 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Zeg jij woont toch in Vjenne? Ken je Mike Cornelissen?
Please zeg me dat dat zwaar digitaal bewerkt is en dat er niet écht zulke mensen rondlopen op de aardbodem.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:15 schreef Moira. het volgende:
De combinatie van jouw bolle wangen, hangende lippen en alternatieve looks doen me denken aan dit gedrocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, dit is echt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Please zeg me dat dat zwaar digitaal bewerkt is en dat er niet écht zulke mensen rondlopen op de aardbodem.
Dit is niet zwaar digitaal bewerkt en er lopen écht zulke mensen rond op de aardbodem.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Please zeg me dat dat zwaar digitaal bewerkt is en dat er niet écht zulke mensen rondlopen op de aardbodem.
Helaas moet ik je teleurstellenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij onsquote:
Daar zit ik bij in de klasquote:
Ik denk dat zoiets moois er nooit van zal komenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:19 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ja, maar dan dat ze alleen maar daar mogen posten, hè.
Stoer man!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:20 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Daar zit ik bij in de klas1x zat ik naast hem en ik zat er gewoon op te azen om eruitgestuurd te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stoer man!Ze had net het laatste treetje Red Bull naar binnen gewerkt en d'r btg gechecktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:20 schreef c0nd0r het volgende:
Best ernstig trouwens; http://www.kinderchat.nl/nl/profielen/wally.htm
Hoeveel oude männer zouden al teleurgesteld zijn afgedropen? Wéér geen minderjarige op zoek naar een pedo.quote:geen vieze oude pedo`s!!!!!!!!!
Dat is van twee jaar terug.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:20 schreef c0nd0r het volgende:
Best ernstig trouwens; http://www.kinderchat.nl/nl/profielen/wally.htm
De kerk heeft maar zware tijdenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:22 schreef ehqo. het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel oude männer zouden al teleurgesteld zijn afgedropen? Wéér geen minderjarige op zoek naar een pedo.
Ik wacht af.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:20 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Daar zit ik bij in de klas1x zat ik naast hem en ik zat er gewoon op te azen om eruitgestuurd te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Het concept van de Posthell op SomethingAwful, maar dan op Fok! Wat een Utopie zal dat zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets moois er nooit van zal komen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:22 schreef ehqo. het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel oude männer zouden al teleurgesteld zijn afgedropen? Wéér geen minderjarige op zoek naar een pedo.
En dit dus. Zou Adelante misschien een 40-jarige maagd zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:21 schreef Torrio het volgende:
[..]
Oh! Zag ik het toch goed![]()
Adelante, kleine meisjes plagen is zoentjes vragen he
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:23 schreef smegmanus het volgende:
TS stuude haar tetten per PM.
Daar heb ik wel een ban voor overJe plaatje doet het niet, smegfaalhaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Precies!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:23 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Het concept van de Posthell op SomethingAwful, maar dan op Fok! Wat een Utopie zal dat zijn.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:23 schreef smegmanus het volgende:
TS stuurde haar tetten per PM.
Daar heb ik wel een ban voor overLeegte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LOL!quote:ik ben bi
en ik zoek een jongen tussen de 12 en de 17 jaar voor te msn-en
meisjes mogen ook hoor tussen de leeftijd van 12 tot 17 jaar
dus als je vrienden vilt worden vraag en als je iets in mijn ziet geef me dan een emailtje
op mijn msn (die je kan krijgen als je het vraagt )
geen vieze oude pedo`s!!!!!!!!!
p.s ik ben 13
Haha kloptquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:27 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Hoe moet je hem eigenlijk een 'emailtje' doen op zijn msn waar je naar moet vragen?
Mijn hobby's zijn kontvingeren.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Hé
Ik ben 17 en ook kk bi zullen we samen een vleeschlolly halen?
Voeg me toe op MSN sw3¤tiejJjBoiIi93@hotmail.com
Likje"
Ik heb aids.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:29 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb honger :|
Ruilen?quote:
Jij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]![]()
Dat doet een jongen uit mijn klas.![]()
Pics?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]![]()
Met jou altijd, NJ.quote:
Ik ook als ik me verveel. Bijvoorbeeld als ik net de bus heb gemist, dan ga ik gewoon gauw even een kwartiertje de tijd doden met kontvingeren met veel spuug.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]![]()
Welke lijn neem je altijd?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:33 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik ook als ik me verveel. Bijvoorbeeld als ik net de bus heb gemist, dan ga ik gewoon gauw even een kwartiertje de tijd doden met kontvingeren met veel spuug.
Wat doe ik nou weer verkeerd?quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:33 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik ook als ik me verveel. Bijvoorbeeld als ik net de bus heb gemist, dan ga ik gewoon gauw even een kwartiertje de tijd doden met kontvingeren met veel spuug.
Zie je maandagquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:35 schreef ehqo. het volgende:
[..]
1, 2, 3 of 4, richting Matenveld ofwel Matenhoeve.
Ik kan toch seks hebben met jou en NJ tegelijkertijd?!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik voel me weltedegen gepasseerd in dezen.
Ik voel me opeens Ross Geller.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan toch seks hebben met jou en NJ tegelijkertijd?!
Ik ben te herkennen aan de vinger in mijn anus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zie je maandag
Ik ben die ene die alle bussn mist
Sorry, ik kijk nooit Friends.quote:
TS heeft ook bolle wangen.quote:
Zijn vrouw wou het ook eens met een vrouw proberen. Ross mocht toekijken.quote:
Superdoei.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Buig een lepel buig een lepel!
Ah toe!
Supertoe!
Nee, die heeft zich aan zijn woord gehouden en hetgeen bekrachtigd met een strop.quote:
TS has left the building.quote:
POSTEN GOFFERquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Gadverdamme.![]()
![]()
* AdvancedPower heeft naaktpics van Fairy.
Nu is het wel klaar. ;p
Seks met Uri Geller moet vast een hele ervaring zijn. Ik bedoel, je moet proberen door zijn lelijkheid heen te kijken, of je trekt een zak over zijn hoofd ofzo. Maar stel je voor; hij stopt een dildo in je en met zijn magische krachten kan hij die dan van buitenaf buigen en laten trillen enzo.quote:
Geloof er geen klap van. Bewijs kan geleverd worden via PM.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Gadverdamme.![]()
![]()
* AdvancedPower heeft naaktpics van Fairy.
Nu is het wel klaar. ;p
Zelfs ik als hetero man wil dat wel eens meemakenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Seks met Uri Geller moet vast een hele ervaring zijn. Ik bedoel, je moet proberen door zijn lelijkheid heen te kijken, of je trekt een zak over zijn hoofd ofzo. Maar stel je voor; hij stopt een dildo in je en met zijn magische krachten kan hij die dan van buitenaf buigen en laten trillen enzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want dan krijg ik ban en het is wettelijk verboden. En het is sneu voor haar.quote:
Ooooooo mijn gloeiende godenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Seks met Uri Geller moet vast een hele ervaring zijn. Ik bedoel, je moet proberen door zijn lelijkheid heen te kijken, of je trekt een zak over zijn hoofd ofzo. Maar stel je voor; hij stopt een dildo in je en met zijn magische krachten kan hij die dan van buitenaf buigen en laten trillen enzo..
Sjezus mister 'ikbenstoerikhebvanallesmaardurfzeniettepostenuitangstvooreenbaninternetheld'quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik ban en het is wettelijk verboden. En het is sneu voor haar.
TheKC heeft ze ook. Maar ik wil die link nooit meer zien.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef Twizu het volgende:
Ik heb een paar pagina's gemist. Is het de moeite om terug te lezen?
Zoals ik al zei, bewijs kan geleverd worden via PM.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik ban en het is wettelijk verboden. En het is sneu voor haar.
Ik kan je voorzien van een samenvatting zonder dat ik het topic gelezen heb:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef Twizu het volgende:
geen idee ligt eraan wat je zoekt aan infoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef Twizu het volgende:
Uri?!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan je voorzien van een samenvatting zonder dat ik het topic gelezen heb:
TS opent topic over mod, mods en users zeiken TS af, TS druipt af en topic wordt een slowchat.
Lekker belangrijk. Als jij een maandban krijgt, unbanned Danny je toch al na 48 uur ofzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar jij hebt tietenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Als jij een maandban krijgt, unbanned Danny je toch al na 48 uur ofzo.
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, bewijs kan geleverd worden via PM.
Dat komt omdat je in je babytijd met je hoofdje op het badje bent geklapt.quote:
Zou ik toch nog eens het topic doorlezen. De gemiddelde mod heeft bordeliner, en daardoor lopen moderaties veelal uit de hand hier. Gebeuren zoals beschreven in de OP kunnen écht niet!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan je voorzien van een samenvatting zonder dat ik het topic gelezen heb:
TS opent topic over mod, mods en users zeiken TS af, TS druipt af en topic wordt een slowchat.
Dacht het wel!quote:
O HAIquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Zou ik toch nog eens het topic doorlezen. De gemiddelde mod heeft bordeliner, en daardoor lopen moderaties veelal uit de hand hier. Gebeuren zoals beschreven in de OP kunnen écht niet!
Ik denk dat je je echt moet verdiepen in FOK! en KLB in het bijzonder.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Zou ik toch nog eens het topic doorlezen. De gemiddelde mod heeft bordeliner, en daardoor lopen moderaties veelal uit de hand hier. Gebeuren zoals beschreven in de OP kunnen écht niet!
Kun je me verschonen, het jeukt :squote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat komt omdat je in je babytijd met je hoofdje op het badje bent geklapt.
Zo erg zal het niet zijn...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Twizu het volgende:
Ik heb de foto gezien. Getver!![]()
De verklaring voor homoseksualiteit is gevonden.
Zit je me nou uit te dagen om te posten?!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:42 schreef Fairydust het volgende:
Hij durft niets te posten omdat hij niets heeft.
Get it over with.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zit je me nou uit te dagen om te posten?!![]()
Lijkt er wel op he... of dan toch om ze via de PM naar je vrienden te sturen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zit je me nou uit te dagen om te posten?!![]()
Dit is KLBquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Aalbers het volgende:
[..]
AP gaat nudepics posten van Fairyquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:45 schreef Pieter-utd het volgende:
Is er een rel op komst ofzo, geen zin om meer te lezen dan de OP
Ik loop al een aardig tijdje mee, post dan niet erg veel, maar lees daarentegen een hoop. Daarop heb ik dan ook mijn uitspraak gebaseerd. Ik ken KLB en FOK!, maar zulke uitspraken kunnen totaal niet. Hierbij heb ik dan ook mijn hypothese gesteld dat een aantal mods borderliner heeft.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik denk dat je je echt moet verdiepen in FOK! en KLB in het bijzonder.
Jouw hoofd, vastgelijmd op de spoorrails met een webcam die live linkt naar de pc van je ouders en een intercity die er met 120 km\u overheen dendert. Dat mag je.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:27 schreef Fairydust het volgende:
Mijn hart is gebroken...
Ik word gewoon doodgewenst door een mod terwijl er volgensmij in de regels staat dat niemand dat mag
Aldus de afgestudeerde Scholier/Vakkenvullerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:45 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ik loop al een aardig tijdje mee, post dan niet erg veel, maar lees daarentegen een hoop. Daarop heb ik dan ook mijn uitspraak gebaseerd. Ik ken KLB en FOK!, maar zulke uitspraken kunnen totaal niet. Hierbij heb ik dan ook mijn hypothese gesteld dat een aantal mods borderliner heeft.
Je vergeet autisme!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:45 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ik loop al een aardig tijdje mee, post dan niet erg veel, maar lees daarentegen een hoop. Daarop heb ik dan ook mijn uitspraak gebaseerd. Ik ken KLB en FOK!, maar zulke uitspraken kunnen totaal niet. Hierbij heb ik dan ook mijn hypothese gesteld dat een aantal mods borderliner heeft.
Ga toch weg man.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:45 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Stuur mij eens, ik ben wel benieuwd wat voor foto hij van internet geplukt heeftquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Twizu het volgende:
Ik heb de foto gezien. Getver!![]()
De verklaring voor homoseksualiteit is gevonden.
Jong en niet lekker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |