Ik word ook opgewonden als ik s'avonds aan jou denk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En dat wordt dus geil van mij als ze s' avonds aan mij denkt.
Nah, daar is meer voor nodig dan wat meer eyeliner.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
* Chowi checkt eyeliner.
Ja, ze is een alto.
Wees blij dat er überhaupt iets geil van je wordtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat is haar niet! Ik kan het weten want ik heb der Hyves.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe TS welke ben je nou?
Die je zeker ook niet gaat delen voor de banquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat is haar niet! Ik kan het weten want ik heb der Hyves.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
HOLY SHITTTTquote:
Die was ook heel moeilijk te vindenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat is haar niet! Ik kan het weten want ik heb der Hyves.![]()
Nee, tenzij ze nu iets niet gaat doen voor theKC en mij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die je zeker ook niet gaat delen voor de ban
Internetheldquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, tenzij ze nu iets niet gaat doen voor theKC en mij.![]()
Het is wel een aardig meisje hoor.
Goffer, over een tijdje zit FOK! gewoon vol met mensen die de millenniumwisseling niet eens hebben meegemaakt.quote:
TEH HORRORquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goffer, over een tijdje zit FOK! gewoon vol met mensen die de millenniumwisseling niet eens hebben meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |