Dat komt omdat je in je babytijd met je hoofdje op het badje bent geklapt.quote:
Zou ik toch nog eens het topic doorlezen. De gemiddelde mod heeft bordeliner, en daardoor lopen moderaties veelal uit de hand hier. Gebeuren zoals beschreven in de OP kunnen écht niet!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan je voorzien van een samenvatting zonder dat ik het topic gelezen heb:
TS opent topic over mod, mods en users zeiken TS af, TS druipt af en topic wordt een slowchat.
Dacht het wel!quote:
O HAIquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Zou ik toch nog eens het topic doorlezen. De gemiddelde mod heeft bordeliner, en daardoor lopen moderaties veelal uit de hand hier. Gebeuren zoals beschreven in de OP kunnen écht niet!
Ik denk dat je je echt moet verdiepen in FOK! en KLB in het bijzonder.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Zou ik toch nog eens het topic doorlezen. De gemiddelde mod heeft bordeliner, en daardoor lopen moderaties veelal uit de hand hier. Gebeuren zoals beschreven in de OP kunnen écht niet!
Kun je me verschonen, het jeukt :squote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat komt omdat je in je babytijd met je hoofdje op het badje bent geklapt.
Zo erg zal het niet zijn...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Twizu het volgende:
Ik heb de foto gezien. Getver!![]()
De verklaring voor homoseksualiteit is gevonden.
Zit je me nou uit te dagen om te posten?!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:42 schreef Fairydust het volgende:
Hij durft niets te posten omdat hij niets heeft.
Get it over with.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zit je me nou uit te dagen om te posten?!![]()
Lijkt er wel op he... of dan toch om ze via de PM naar je vrienden te sturen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zit je me nou uit te dagen om te posten?!![]()
Dit is KLBquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Aalbers het volgende:
[..]
AP gaat nudepics posten van Fairyquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:45 schreef Pieter-utd het volgende:
Is er een rel op komst ofzo, geen zin om meer te lezen dan de OP
Ik loop al een aardig tijdje mee, post dan niet erg veel, maar lees daarentegen een hoop. Daarop heb ik dan ook mijn uitspraak gebaseerd. Ik ken KLB en FOK!, maar zulke uitspraken kunnen totaal niet. Hierbij heb ik dan ook mijn hypothese gesteld dat een aantal mods borderliner heeft.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik denk dat je je echt moet verdiepen in FOK! en KLB in het bijzonder.
Jouw hoofd, vastgelijmd op de spoorrails met een webcam die live linkt naar de pc van je ouders en een intercity die er met 120 km\u overheen dendert. Dat mag je.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:27 schreef Fairydust het volgende:
Mijn hart is gebroken...
Ik word gewoon doodgewenst door een mod terwijl er volgensmij in de regels staat dat niemand dat mag
Aldus de afgestudeerde Scholier/Vakkenvullerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:45 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ik loop al een aardig tijdje mee, post dan niet erg veel, maar lees daarentegen een hoop. Daarop heb ik dan ook mijn uitspraak gebaseerd. Ik ken KLB en FOK!, maar zulke uitspraken kunnen totaal niet. Hierbij heb ik dan ook mijn hypothese gesteld dat een aantal mods borderliner heeft.
Je vergeet autisme!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:45 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ik loop al een aardig tijdje mee, post dan niet erg veel, maar lees daarentegen een hoop. Daarop heb ik dan ook mijn uitspraak gebaseerd. Ik ken KLB en FOK!, maar zulke uitspraken kunnen totaal niet. Hierbij heb ik dan ook mijn hypothese gesteld dat een aantal mods borderliner heeft.
Ga toch weg man.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:45 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Stuur mij eens, ik ben wel benieuwd wat voor foto hij van internet geplukt heeftquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Twizu het volgende:
Ik heb de foto gezien. Getver!![]()
De verklaring voor homoseksualiteit is gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |