Zijn vrouw wou het ook eens met een vrouw proberen. Ross mocht toekijken.quote:
Superdoei.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Buig een lepel buig een lepel!
Ah toe!
Supertoe!
Nee, die heeft zich aan zijn woord gehouden en hetgeen bekrachtigd met een strop.quote:
TS has left the building.quote:
POSTEN GOFFERquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Gadverdamme.![]()
![]()
* AdvancedPower heeft naaktpics van Fairy.
Nu is het wel klaar. ;p
Seks met Uri Geller moet vast een hele ervaring zijn. Ik bedoel, je moet proberen door zijn lelijkheid heen te kijken, of je trekt een zak over zijn hoofd ofzo. Maar stel je voor; hij stopt een dildo in je en met zijn magische krachten kan hij die dan van buitenaf buigen en laten trillen enzo.quote:
Geloof er geen klap van. Bewijs kan geleverd worden via PM.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Gadverdamme.![]()
![]()
* AdvancedPower heeft naaktpics van Fairy.
Nu is het wel klaar. ;p
Zelfs ik als hetero man wil dat wel eens meemakenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Seks met Uri Geller moet vast een hele ervaring zijn. Ik bedoel, je moet proberen door zijn lelijkheid heen te kijken, of je trekt een zak over zijn hoofd ofzo. Maar stel je voor; hij stopt een dildo in je en met zijn magische krachten kan hij die dan van buitenaf buigen en laten trillen enzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want dan krijg ik ban en het is wettelijk verboden. En het is sneu voor haar.quote:
Ooooooo mijn gloeiende godenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Seks met Uri Geller moet vast een hele ervaring zijn. Ik bedoel, je moet proberen door zijn lelijkheid heen te kijken, of je trekt een zak over zijn hoofd ofzo. Maar stel je voor; hij stopt een dildo in je en met zijn magische krachten kan hij die dan van buitenaf buigen en laten trillen enzo..
Sjezus mister 'ikbenstoerikhebvanallesmaardurfzeniettepostenuitangstvooreenbaninternetheld'quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik ban en het is wettelijk verboden. En het is sneu voor haar.
TheKC heeft ze ook. Maar ik wil die link nooit meer zien.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef Twizu het volgende:
Ik heb een paar pagina's gemist. Is het de moeite om terug te lezen?
Zoals ik al zei, bewijs kan geleverd worden via PM.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik ban en het is wettelijk verboden. En het is sneu voor haar.
Ik kan je voorzien van een samenvatting zonder dat ik het topic gelezen heb:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef Twizu het volgende:
geen idee ligt eraan wat je zoekt aan infoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef Twizu het volgende:
Uri?!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan je voorzien van een samenvatting zonder dat ik het topic gelezen heb:
TS opent topic over mod, mods en users zeiken TS af, TS druipt af en topic wordt een slowchat.
Lekker belangrijk. Als jij een maandban krijgt, unbanned Danny je toch al na 48 uur ofzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar jij hebt tietenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Als jij een maandban krijgt, unbanned Danny je toch al na 48 uur ofzo.
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, bewijs kan geleverd worden via PM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |