Dat is van twee jaar terug.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:20 schreef c0nd0r het volgende:
Best ernstig trouwens; http://www.kinderchat.nl/nl/profielen/wally.htm
De kerk heeft maar zware tijdenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:22 schreef ehqo. het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel oude männer zouden al teleurgesteld zijn afgedropen? Wéér geen minderjarige op zoek naar een pedo.
Ik wacht af.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:20 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Daar zit ik bij in de klas1x zat ik naast hem en ik zat er gewoon op te azen om eruitgestuurd te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Het concept van de Posthell op SomethingAwful, maar dan op Fok! Wat een Utopie zal dat zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets moois er nooit van zal komen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:22 schreef ehqo. het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel oude männer zouden al teleurgesteld zijn afgedropen? Wéér geen minderjarige op zoek naar een pedo.
En dit dus. Zou Adelante misschien een 40-jarige maagd zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:21 schreef Torrio het volgende:
[..]
Oh! Zag ik het toch goed![]()
Adelante, kleine meisjes plagen is zoentjes vragen he
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:23 schreef smegmanus het volgende:
TS stuude haar tetten per PM.
Daar heb ik wel een ban voor overJe plaatje doet het niet, smegfaalhaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Precies!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:23 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Het concept van de Posthell op SomethingAwful, maar dan op Fok! Wat een Utopie zal dat zijn.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:23 schreef smegmanus het volgende:
TS stuurde haar tetten per PM.
Daar heb ik wel een ban voor overLeegte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LOL!quote:ik ben bi
en ik zoek een jongen tussen de 12 en de 17 jaar voor te msn-en
meisjes mogen ook hoor tussen de leeftijd van 12 tot 17 jaar
dus als je vrienden vilt worden vraag en als je iets in mijn ziet geef me dan een emailtje
op mijn msn (die je kan krijgen als je het vraagt )
geen vieze oude pedo`s!!!!!!!!!
p.s ik ben 13
Haha kloptquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:27 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Hoe moet je hem eigenlijk een 'emailtje' doen op zijn msn waar je naar moet vragen?
Mijn hobby's zijn kontvingeren.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"Hé
Ik ben 17 en ook kk bi zullen we samen een vleeschlolly halen?
Voeg me toe op MSN sw3¤tiejJjBoiIi93@hotmail.com
Likje"
Ik heb aids.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:29 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb honger :|
Ruilen?quote:
Jij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]![]()
Dat doet een jongen uit mijn klas.![]()
Pics?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]![]()
Met jou altijd, NJ.quote:
Ik ook als ik me verveel. Bijvoorbeeld als ik net de bus heb gemist, dan ga ik gewoon gauw even een kwartiertje de tijd doden met kontvingeren met veel spuug.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]![]()
Welke lijn neem je altijd?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:33 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik ook als ik me verveel. Bijvoorbeeld als ik net de bus heb gemist, dan ga ik gewoon gauw even een kwartiertje de tijd doden met kontvingeren met veel spuug.
Wat doe ik nou weer verkeerd?quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:33 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik ook als ik me verveel. Bijvoorbeeld als ik net de bus heb gemist, dan ga ik gewoon gauw even een kwartiertje de tijd doden met kontvingeren met veel spuug.
Zie je maandagquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:35 schreef ehqo. het volgende:
[..]
1, 2, 3 of 4, richting Matenveld ofwel Matenhoeve.
Ik kan toch seks hebben met jou en NJ tegelijkertijd?!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik voel me weltedegen gepasseerd in dezen.
Ik voel me opeens Ross Geller.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan toch seks hebben met jou en NJ tegelijkertijd?!
Ik ben te herkennen aan de vinger in mijn anus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zie je maandag
Ik ben die ene die alle bussn mist
Sorry, ik kijk nooit Friends.quote:
TS heeft ook bolle wangen.quote:
Zijn vrouw wou het ook eens met een vrouw proberen. Ross mocht toekijken.quote:
Superdoei.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Buig een lepel buig een lepel!
Ah toe!
Supertoe!
Nee, die heeft zich aan zijn woord gehouden en hetgeen bekrachtigd met een strop.quote:
TS has left the building.quote:
POSTEN GOFFERquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Gadverdamme.![]()
![]()
* AdvancedPower heeft naaktpics van Fairy.
Nu is het wel klaar. ;p
Seks met Uri Geller moet vast een hele ervaring zijn. Ik bedoel, je moet proberen door zijn lelijkheid heen te kijken, of je trekt een zak over zijn hoofd ofzo. Maar stel je voor; hij stopt een dildo in je en met zijn magische krachten kan hij die dan van buitenaf buigen en laten trillen enzo.quote:
Geloof er geen klap van. Bewijs kan geleverd worden via PM.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Gadverdamme.![]()
![]()
* AdvancedPower heeft naaktpics van Fairy.
Nu is het wel klaar. ;p
Zelfs ik als hetero man wil dat wel eens meemakenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Seks met Uri Geller moet vast een hele ervaring zijn. Ik bedoel, je moet proberen door zijn lelijkheid heen te kijken, of je trekt een zak over zijn hoofd ofzo. Maar stel je voor; hij stopt een dildo in je en met zijn magische krachten kan hij die dan van buitenaf buigen en laten trillen enzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want dan krijg ik ban en het is wettelijk verboden. En het is sneu voor haar.quote:
Ooooooo mijn gloeiende godenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Seks met Uri Geller moet vast een hele ervaring zijn. Ik bedoel, je moet proberen door zijn lelijkheid heen te kijken, of je trekt een zak over zijn hoofd ofzo. Maar stel je voor; hij stopt een dildo in je en met zijn magische krachten kan hij die dan van buitenaf buigen en laten trillen enzo..
Sjezus mister 'ikbenstoerikhebvanallesmaardurfzeniettepostenuitangstvooreenbaninternetheld'quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik ban en het is wettelijk verboden. En het is sneu voor haar.
TheKC heeft ze ook. Maar ik wil die link nooit meer zien.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef Twizu het volgende:
Ik heb een paar pagina's gemist. Is het de moeite om terug te lezen?
Zoals ik al zei, bewijs kan geleverd worden via PM.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik ban en het is wettelijk verboden. En het is sneu voor haar.
Ik kan je voorzien van een samenvatting zonder dat ik het topic gelezen heb:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef Twizu het volgende:
geen idee ligt eraan wat je zoekt aan infoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef Twizu het volgende:
Uri?!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan je voorzien van een samenvatting zonder dat ik het topic gelezen heb:
TS opent topic over mod, mods en users zeiken TS af, TS druipt af en topic wordt een slowchat.
Lekker belangrijk. Als jij een maandban krijgt, unbanned Danny je toch al na 48 uur ofzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar jij hebt tietenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Als jij een maandban krijgt, unbanned Danny je toch al na 48 uur ofzo.
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, bewijs kan geleverd worden via PM.
Dat komt omdat je in je babytijd met je hoofdje op het badje bent geklapt.quote:
Zou ik toch nog eens het topic doorlezen. De gemiddelde mod heeft bordeliner, en daardoor lopen moderaties veelal uit de hand hier. Gebeuren zoals beschreven in de OP kunnen écht niet!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan je voorzien van een samenvatting zonder dat ik het topic gelezen heb:
TS opent topic over mod, mods en users zeiken TS af, TS druipt af en topic wordt een slowchat.
Dacht het wel!quote:
O HAIquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Zou ik toch nog eens het topic doorlezen. De gemiddelde mod heeft bordeliner, en daardoor lopen moderaties veelal uit de hand hier. Gebeuren zoals beschreven in de OP kunnen écht niet!
Ik denk dat je je echt moet verdiepen in FOK! en KLB in het bijzonder.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Zou ik toch nog eens het topic doorlezen. De gemiddelde mod heeft bordeliner, en daardoor lopen moderaties veelal uit de hand hier. Gebeuren zoals beschreven in de OP kunnen écht niet!
Kun je me verschonen, het jeukt :squote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat komt omdat je in je babytijd met je hoofdje op het badje bent geklapt.
Zo erg zal het niet zijn...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Twizu het volgende:
Ik heb de foto gezien. Getver!![]()
De verklaring voor homoseksualiteit is gevonden.
Zit je me nou uit te dagen om te posten?!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:42 schreef Fairydust het volgende:
Hij durft niets te posten omdat hij niets heeft.
Get it over with.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zit je me nou uit te dagen om te posten?!![]()
Lijkt er wel op he... of dan toch om ze via de PM naar je vrienden te sturen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zit je me nou uit te dagen om te posten?!![]()
Dit is KLBquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Aalbers het volgende:
[..]
AP gaat nudepics posten van Fairyquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:45 schreef Pieter-utd het volgende:
Is er een rel op komst ofzo, geen zin om meer te lezen dan de OP
Ik loop al een aardig tijdje mee, post dan niet erg veel, maar lees daarentegen een hoop. Daarop heb ik dan ook mijn uitspraak gebaseerd. Ik ken KLB en FOK!, maar zulke uitspraken kunnen totaal niet. Hierbij heb ik dan ook mijn hypothese gesteld dat een aantal mods borderliner heeft.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik denk dat je je echt moet verdiepen in FOK! en KLB in het bijzonder.
Jouw hoofd, vastgelijmd op de spoorrails met een webcam die live linkt naar de pc van je ouders en een intercity die er met 120 km\u overheen dendert. Dat mag je.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:27 schreef Fairydust het volgende:
Mijn hart is gebroken...
Ik word gewoon doodgewenst door een mod terwijl er volgensmij in de regels staat dat niemand dat mag
Aldus de afgestudeerde Scholier/Vakkenvullerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:45 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ik loop al een aardig tijdje mee, post dan niet erg veel, maar lees daarentegen een hoop. Daarop heb ik dan ook mijn uitspraak gebaseerd. Ik ken KLB en FOK!, maar zulke uitspraken kunnen totaal niet. Hierbij heb ik dan ook mijn hypothese gesteld dat een aantal mods borderliner heeft.
Je vergeet autisme!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:45 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ik loop al een aardig tijdje mee, post dan niet erg veel, maar lees daarentegen een hoop. Daarop heb ik dan ook mijn uitspraak gebaseerd. Ik ken KLB en FOK!, maar zulke uitspraken kunnen totaal niet. Hierbij heb ik dan ook mijn hypothese gesteld dat een aantal mods borderliner heeft.
Ga toch weg man.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:45 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Stuur mij eens, ik ben wel benieuwd wat voor foto hij van internet geplukt heeftquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Twizu het volgende:
Ik heb de foto gezien. Getver!![]()
De verklaring voor homoseksualiteit is gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |