Ik zal er een screenshot van maken, van mijn MSN gesprek met jou! En theKC weet het ook!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:59 schreef Fairydust het volgende:
[..]
hahahaahahaha leuk he zelf dingen typen
je moet jezelf wel iets bewijzen he
Sinds wanneer is dat dan?quote:
Gewoon hier posten!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zal er een screenshot van maken, van mijn MSN gesprek met jou! En theKC weet het ook!
Iemand die dit screenie wil hebben?
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zal er een screenshot van maken, van mijn MSN gesprek met jou! En theKC weet het ook!
OMG dat moet ik ook hebben!quote:
Sinds altijdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat dan?
Ik post om de haverklap PM's![]()
Ik zeg doen, AP!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
PMquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik post het hier niet want dan krijg ik een ban weer, en dat wil ik niet... Maar ik heb de screenies al dus ja.
Ik denk eigenlijk niet dat het aan de zak popcorn ligt, maar aan Scarlett Johansson. Die heeft vast weer magic fingers ofzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:01 schreef vosss het volgende:
[..]
OMG dat moet ik ook hebben!
Een zak popcorn die nooit leeg raakt!![]()
Tuurlijk niet!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik post het hier niet want dan krijg ik een ban weer, en dat wil ik niet... Maar ik heb de screenies al dus ja.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat het aan de zak popcorn ligt, maar aan Scarlett Johansson. Die heeft vast weer magic fingers ofzo.
He dat is hier vlakbijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:04 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb ook nog harde bewijzen tegen TS.
TS komt uit westerhaar en sopt er elke dag wild op los.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef AdvancedPower het volgende:
Alsof er nog nooit een MSN gesprek is gepostquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wel man. Dan ben ik voor altijd weg.
TS is 13quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:04 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb ook nog harde bewijzen tegen TS.
TS komt uit westerhaar en sopt er elke dag wild op los.
Die magic fingers heb ik zelf ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat het aan de zak popcorn ligt, maar aan Scarlett Johansson. Die heeft vast weer magic fingers ofzo.
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:05 schreef vosss het volgende:
Ow ik ga even ergens een hapje eten. Ik kijk straks wel hoe dit afgelopen is hier
TS post ook geile verhalen op internet.quote:
sekswoordenboek.nl link?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
TS post ook geile verhalen op internet.
Fapfapfapfap.
Eet smakelijk, vos.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:05 schreef vosss het volgende:
Ow ik ga even ergens een hapje eten. Ik kijk straks wel hoe dit afgelopen is hier
Jep!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:08 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Omg zeg please dat je niet meer op de middelbare zit
quote:
* Chowi checkt eyeliner.quote:
Hahaha geen van beidequote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe TS welke ben je nou?
Ga eens snel terug naar Kindertent.nl.quote:
Ik word ook opgewonden als ik s'avonds aan jou denk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En dat wordt dus geil van mij als ze s' avonds aan mij denkt.
Nah, daar is meer voor nodig dan wat meer eyeliner.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
* Chowi checkt eyeliner.
Ja, ze is een alto.
Wees blij dat er überhaupt iets geil van je wordtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat is haar niet! Ik kan het weten want ik heb der Hyves.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe TS welke ben je nou?
Die je zeker ook niet gaat delen voor de banquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat is haar niet! Ik kan het weten want ik heb der Hyves.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
HOLY SHITTTTquote:
Die was ook heel moeilijk te vindenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat is haar niet! Ik kan het weten want ik heb der Hyves.![]()
Nee, tenzij ze nu iets niet gaat doen voor theKC en mij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die je zeker ook niet gaat delen voor de ban
Internetheldquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, tenzij ze nu iets niet gaat doen voor theKC en mij.![]()
Het is wel een aardig meisje hoor.
Goffer, over een tijdje zit FOK! gewoon vol met mensen die de millenniumwisseling niet eens hebben meegemaakt.quote:
TEH HORRORquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goffer, over een tijdje zit FOK! gewoon vol met mensen die de millenniumwisseling niet eens hebben meegemaakt.
Op Hyves.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je dr al toegevoegd op partyflock en kindertent?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:15 schreef Moira. het volgende:
De combinatie van jouw bolle wangen, hangende lippen en alternatieve looks doen me denken aan dit gedrocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ene die bi zegt te zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:16 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Zeg jij woont toch in Vjenne? Ken je Mike Cornelissen?
Please zeg me dat dat zwaar digitaal bewerkt is en dat er niet écht zulke mensen rondlopen op de aardbodem.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:15 schreef Moira. het volgende:
De combinatie van jouw bolle wangen, hangende lippen en alternatieve looks doen me denken aan dit gedrocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, dit is echt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Please zeg me dat dat zwaar digitaal bewerkt is en dat er niet écht zulke mensen rondlopen op de aardbodem.
Dit is niet zwaar digitaal bewerkt en er lopen écht zulke mensen rond op de aardbodem.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Please zeg me dat dat zwaar digitaal bewerkt is en dat er niet écht zulke mensen rondlopen op de aardbodem.
Helaas moet ik je teleurstellenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij onsquote:
Daar zit ik bij in de klasquote:
Ik denk dat zoiets moois er nooit van zal komenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:19 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ja, maar dan dat ze alleen maar daar mogen posten, hè.
Stoer man!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:20 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Daar zit ik bij in de klas1x zat ik naast hem en ik zat er gewoon op te azen om eruitgestuurd te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stoer man!Ze had net het laatste treetje Red Bull naar binnen gewerkt en d'r btg gechecktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:20 schreef c0nd0r het volgende:
Best ernstig trouwens; http://www.kinderchat.nl/nl/profielen/wally.htm
Hoeveel oude männer zouden al teleurgesteld zijn afgedropen? Wéér geen minderjarige op zoek naar een pedo.quote:geen vieze oude pedo`s!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |