Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
lekkerquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:58 schreef rulerofdeath het volgende:
Wel grappig dat de regge en dinkel in het plaatje boven in de OP omgedraait zit
en met het plaatje van twente er tussen. de regge loopt links en de dinkel rechtsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waterschap Regge en Dinkel is het normaal.
Weet ik, maar in het Volkslied (ja jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waterschap Regge en Dinkel is het normaal.
wie? wat? waar?quote:
in je profiel staat andersquote:
Oke, dat wist ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:25 schreef Samzz het volgende:
Weet ik, maar in het Volkslied (ja ja) staat Dinkel en Regge
Daar is het plaatje in de OP op aangepast.
maar daar ben je al 270 jaar oudquote:
Danku!quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Danku!
Vanmiddag hou ik mijn verjaardagsfeestje.
Het kost 45 euro en is in het bos bij Luttenberg.
NIGHTMARE!!
Een naheffing over wat?, dat je hem kwijt bent of over kilometers die gemaakt zijn ofzo? Heb nog nooit van iemand gehoord dat hij geld moest blijven betalen voor een 'gestolen/verloren' kaart.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:41 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, iemand verstand van de OV-chip?
Ik kreeg vandaag van mijn oude kaart, die geblokkerd is en welke ik kwijt ben, een naheffingVan 0,97 cent, dus het is niks. Maar hoe zit dat? Straks heb ik over een jaar een naheffing van 50 euro of zo, terwijl ik gewoon gratis kan reizen door de week
In het weekend gebruik ik hem niet...
andreaquote:
Volgens de mensjes daar, staat er een negatief saldo van 0,97 cent opquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Een naheffing over wat?, dat je hem kwijt bent of over kilometers die gemaakt zijn ofzo? Heb nog nooit van iemand gehoord dat hij geld moest blijven betalen voor een 'gestolen/verloren' kaart.
ik denk dat je 97 cent in de min zat met die oude kaartquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:41 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, iemand verstand van de OV-chip?
Ik kreeg vandaag van mijn oude kaart, die geblokkerd is en welke ik kwijt ben, een naheffingVan 0,97 cent, dus het is niks. Maar hoe zit dat? Straks heb ik over een jaar een naheffing van 50 euro of zo, terwijl ik gewoon gratis kan reizen door de week
In het weekend gebruik ik hem niet...
Ja. Dat weet ik. Maar ik snap niet waarom. Want op die kaart stond ook mijn week abonnement, dat ik dus gratis kan reizenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik denk dat je 97 cent in de min zat met die oude kaart
Vaag, niet toevallig een keer gebruikt voor het pakket wat geactiveerd?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens de mensjes daar, staat er een negatief saldo van 0,97 cent opDus ik heb geen idee...
Maar ik vind het raar, want ik reis gewoon gratis. *maandag meteen bellen gaat*
Nope. Met een niet geactiveerde kaart kan je niet reizen he.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vaag, niet toevallig een keer gebruikt voor het pakket wat geactiveerd?
+1quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:52 schreef Robinhoo het volgende:
Alleen om die naam al klik ik die link niet aan.
wat een tyfusherriequote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Teeeering, ik wist dat een kameraad van me vies kon zingen, maar DIT!?![]()
http://www.myspace.com/darmspoeling
Goed dat je het zegt, ik ga met hun meequote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:14 schreef Robinhoo het volgende:
BEK DICHT GEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK.
En anders worden we gewoon volgende week kampioen, maar dan moeten we tegen LapIk krijg nog klappen van 1 die lui daar
![]()
We moeten ook nog eens uitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik ga met hun mee
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik ga met hun mee
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
We moeten ook nog eens uitLap heeft ook al 2 keer punten in mindering gehad om ruzie
Ik bibber nu al geakkk.
wat 'n leven oniequote:
Idiootquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
We moeten ook nog eens uitLap heeft ook al 2 keer punten in mindering gehad om ruzie
Ik bibber nu al geakkk.
Iets aardiger kan ook wel.quote:
Nee, ik vind het gewoon idioot. Ruzie zoeken tijdens een voetbalwedstrijd. Royal sadness.quote:
nog een uurtje, en maar goed ook, want ik ben me toch gaarquote:
Selmaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag.
Pics?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er zit nu een bloedmooi meisje in de mediatheek hier, helemaal alleen...
niet markvelde?quote:
hij moet nog steeds een camera aanschaffenquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee manKarpaten is laatste keer dit jaar, ff mooi afsluiten
Pak haar dan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er zit nu een bloedmooi meisje in de mediatheek hier, helemaal alleen...
Ze is ontvoerdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:38 schreef Redbaron het volgende:
Ook weer thuis...nieuwe zomerjas, nieuwe broek, 3 nieuwe t shirts, en 2 tassen boodschappen die ALWEER niet bij mn favo kassameisje heb kunnen afrekenen omdat ze er niet is
Misschien Sander wa, die heeft ook zo'n brommertquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft toevallig iemand hier het theorieboek van de motor die m niet meer gebruikt?
Laat er 1 op maat maken, problem solvedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef Assiej het volgende:
Witte broek toch maar geruild
iemand nog een winkel-idee ?
ik ben alle kledingwinkels hier af gegaan ...
lees; Alle! (voor vrouwen dan he)
ja, + cd romquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft toevallig iemand hier het theorieboek van de motor die m niet meer gebruikt?
Nordhorn al geprobeerd? al mijn vriendinnen (quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef Assiej het volgende:
paar euro is die van jouquote:
Nordhorn wel eens geweest ja..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nordhorn al geprobeerd? al mijn vriendinnen (![]()
), zeggen dat je daar ook mooi kunt winkelen!
Is dat het nieuwste boekquote:
Of anders Hengelo!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nordhorn wel eens geweest ja..
Ik probeer Enschede van de week nog wel even ofzo
klepdekselpakking is lekquote:
Nja doe eerst Enschedequote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Of anders Hengelo!
maar past die andere echt niet? staat je vast wel goed!
hmm wel kut!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
klepdekselpakking is lek, half uurtje werk.
mja, hij stinkt nu naar verbrande olie wat helemaal over het spruitstuk lektquote:
en achter je maar ongelukken door die plaatselijke mist zekerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
mja, hij stinkt nu naar verbrande olie wat helemaal over het spruitstuk lekt![]()
Ik had er 1 aan van EDCquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
http://www.esprit.nl/?LKZ=NL&camp=NL_IC_GG_SG_20_001&welt=women&downwelt=all_products&division=broeken
wel incl zwarte hipster
Kun je 'm als die te lang is qua broekspijpen maar wel goed zit aan de bovenkant niet laten verstellen?quote:
ik had 'm toen van de rijschool kunnen lenen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ken je maten niet maar hingen bij Koopman Mode vanmiddag genoeg Witte broeken bij de vrouwen afdeling, heb ik toch weer goed kunnen onderzoeken aangezien ik daar gewoon ALTIJD verdwaalquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef Assiej het volgende:
alleen vrouwen verdwalenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ken je maten niet maar hingen bij Koopman Mode vanmiddag genoeg Witte broeken bij de vrouwen afdeling, heb ik toch weer goed kunnen onderzoeken aangezien ik daar gewoon ALTIJD verdwaal!
Jij verdwaalt in een kledingwinkel?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ken je maten niet maar hingen bij Koopman Mode vanmiddag genoeg Witte broeken bij de vrouwen afdeling, heb ik toch weer goed kunnen onderzoeken aangezien ik daar gewoon ALTIJD verdwaal!
Oooh, dus daarom koop jij een wegenkaart voor Italië.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, dus daarom koop jij een wegenkaart voor Italië.
ik heb idd overal waar ik kom kaarten voor, om te voorkomen dat ik verdwaal en een mooi overzicht van wegenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, dus daarom koop jij een wegenkaart voor Italië.
Ik heb normaal 31 en lengte 34quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je mij nou even zon kaart van lattrop regelt ben ik ook weer geholpen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik heb idd overal waar ik kom kaarten voor, om te voorkomen dat ik verdwaal en een mooi overzicht van wegen![]()
Maar jij als vrouw zal dat ws niet begrijpen
God wat een steltenquote:
Zijn vast te koop bij de plaatselijke vvv oid.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je mij nou even zon kaart van lattrop regelt ben ik ook weer geholpen.
Waarom is verdwalen dan voor vrouwen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik heb idd overal waar ik kom kaarten voor, om te voorkomen dat ik verdwaal en een mooi overzicht van wegen![]()
Maar jij als vrouw zal dat ws niet begrijpen
En jij denkt dat Lattrop een VVV heeft, ze zijn al blij met een café en een kerk (Met schandaal, dat dan weer wel).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zijn vast te koop bij de plaatselijke vvv oid.
Ik haal mijn kaart voor italie ook daar pas en niet hier in nl, hier zijn ze niet zo uitgebreid als in t land zelf:)
Dan heb je iig watquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En jij denkt dat Lattrop een VVV heeft, ze zijn al blij met een café en een kerk (Met schandaal, dat dan weer wel).
Dat is dan ook weer zo, ga je trouwens kick ass in bios kijken of thuis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij word gedownloadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo, ga je trouwens kick ass in bios kijken of thuis?
* Mdrop gaat kick ass maar is even downloaden (Kick_Ass_R5_AC3_DVDR_-_IMAGiNE voor de liefhebbers).
Hij heeft goede recensies. Maar ik moet hem ook eerst gezien hebben voor ik er wat over kan zeggenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oké, lijkt me eigenlijk niets de film maar oké
.
Lijkt me niks.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:10 schreef Samzz het volgende:
Hij heeft goede recensies. Maar ik moet hem ook eerst gezien hebben voor ik er wat over kan zeggen
Als ik die screenshots zo zie lijkt het me eigenlijk ook niets, maar dat is het voordeel van downloaden, gewoon af zetten na 5 minuten zonder gevoel dat je het geld kwijt bentquote:
dat is me toch ook een dorpquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En jij denkt dat Lattrop een VVV heeft, ze zijn al blij met een café en een kerk (Met schandaal, dat dan weer wel).
Ik maakte een grapje. Ik ben em aan het downloaden, we gaan zoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:16 schreef Mdrop het volgende:
Als ik die screenshots zo zie lijkt het me eigenlijk ook niets, maar dat is het voordeel van downloaden, gewoon af zetten na 5 minuten zonder gevoel dat je het geld kwijt bent.
ik zou in geen van beide willen wonen, zelfde als rossum en deurningen etcquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zou liever in Fleringen wonen als daar, dat zegt wel iets.
[..]
Volgens mij niet.
selmaquote:
Albergen daarentegenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik zou in geen van beide willen wonen, zelfde als rossum en deurningen etcdenekamp
oldenzaal
Nee nog niet maar ik krijg het wel.quote:
Kon zij dat ze een soort van Bon ofzo had, symbolisch zeg maar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee nog niet maar ik krijg het wel.Gaat ook zo moeilijk he in het weekend.
Ze neemt me mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kon zij dat ze een soort van Bon ofzo had, symbolisch zeg maar.
quote:
goed om te horen!quote:
Sint Isidorushoevequote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik zou in geen van beide willen wonen, zelfde als rossum en deurningen etcdenekamp
oldenzaal
Alleen als je ECHT levensmoe bent.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen als je ECHT levensmoe bent.
Zit dat niet binnenin een laptop normaal?, of is het nog eentje van voor de oorlogquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
ik was net ook dom bezig. ik trok zo de wlan kaart uit m'n laptop terwijl dat kreng nog aan stond
1 kapje boven het toetsenbord weghalen, dan kan ik het toetsenbord eruit halen en dan is het 1 schroefje van een kapje loshalen. dan kan ik bij dat kaartje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zit dat niet binnenin een laptop normaal?, of is het nog eentje van voor de oorlog?
en vanmorgen maar slapenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Terug! Nu douchen.
Shit, heb echt een veeeeelste drukke dag
Oja klinkt ineens al heel normaal dat je dat allemaal los haalt als dat ding nog aan staatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
1 kapje boven het toetsenbord weghalen, dan kan ik het toetsenbord eruit halen en dan is het 1 schroefje van een kapje loshalen. dan kan ik bij dat kaartje.
en die sleptop is al een aantal jaar oud
tjah, daar hoef ik de laptop niet voor dicht te klappen of op de kop te leggen, dus dat gaan nog wel snel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja klinkt ineens al heel normaal dat je dat allemaal los haalt als dat ding nog aan staat.
Chuckie_-_Dirty_Dutch_Radio-SAT-05-01-2010-TALiON
Geen idee, staat altijd wel goed inderdaad en toch heb ik liever iemand die kleiner is dan mij denk ikquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef Assiej het volgende:
True, maar sinds wanneer houden mannen niet van lange benen![]()
![]()
hahah
Puur omdat ik de hele nacht had wakker gelegen, en even anderhalf uur kon bijslapen. Wat alsnog niet gelukt is.quote:
Onze hooliganquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:53 schreef Robinhoo het volgende:
een fototje van me kale hazes gun ik jullie daarna ga ik verder met bier drinken.. tot ooit
[ afbeelding ]
ik ben nog wel even bezigquote:
-tquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
Geen idee, zoals heel vaak heb ik de film gedownload maar nog geen tijd gehad om te kijken
ik moet zorgen dat ik die lamp van ma afkrijgquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:11 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ga ook nog een aflevering friends kijken!
Topquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoi Schatje
Goed goed, lekker vakantie.
En met jou![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 01:28 schreef rulerofdeath het volgende:voor Hen en Selma
de lamp doet het half. m'n ma krijgt morgen een lamp met een printplaat d'r aan hangend
tjah, er zit ergens een fout wat ik zo niet zie, en ik heb geen zin om daar nu nog verder naar te kijken. morgen of later maar weer kijken met m'n broertje d'r bij.quote:
hoeft ook niet hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 01:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja daar heb ik verder ook geen verstand van.
geheel onverwachtquote:
joahquote:
Oeh eng! Slaap zequote:Op zondag 9 mei 2010 03:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Shit he. Stronken als een motherfocker
Oh, en ik werd net achtervolgtMaar nu ben ik veilig thuis
Slaap lekker!
Ja, was nogal raar.quote:
Komt omdat je zo'n plork bentquote:Op zondag 9 mei 2010 03:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Shit he. Stronken als een motherfocker
Oh, en ik werd net achtervolgtMaar nu ben ik veilig thuis
Slaap lekker!
Hoop het ook voor julliequote:Op zondag 9 mei 2010 10:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zoo vanmiddag heracleshopelijk niet de laatste wedstrijd
![]()
* Oldenzaal naar meldmisdaadanoniem.nl gaatquote:Op zondag 9 mei 2010 11:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
oldenzaal weer eens afgebroken![]()
maat van me breekt zo'n verkeersbord af, haaks op de weg
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
* Oldenzaal naar meldmisdaadanoniem.nl gaat
Nou en, ze is wel aardig.quote:
Geen idee hoe je hier ooit opgekomen bent maar hij klinkt wel lekker, dankuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat laatst ook in de trein bij iemand die Tjerk heette... Nog nooit zo zitten ergeren!quote:Op zondag 9 mei 2010 11:59 schreef Mdrop het volgende:
[spoiler]* Mdrop] heeft sinds gisteravond aan iedereen die Tjerk () heet een hekel. [/spoiler
Het ligt gewoon aan de naam, wanneer je Tjerk wordt genoemd ben je gewoon kapot voor je levenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:12 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik zat laatst ook in de trein bij iemand die Tjerk heette... Nog nooit zo zitten ergeren!
Zo'n typische student die echt lacht als een paard!
Of Anne, terwijl je een jongen bentquote:Op zondag 9 mei 2010 12:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan de naam, wanneer je Tjerk wordt genoemd ben je gewoon kapot voor je leven.
Ja of Nicky als jongen is ook zoietsquote:Op zondag 9 mei 2010 12:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Of Anne, terwijl je een jongen bent
Waarom kan het masterlijke Gmail spam-filter dit nu niet tegenhoudenquote:Beste Martijn,
Ik heb je zojuist een geheim berichtje gestuurd.
Klik op de link om hem te bekijken.
http://geheimbericht.net/(...)XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Groetjes XXX
kom maar hierquote:Op zondag 9 mei 2010 12:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Inderdaad... weg met die snol
Thanks Panzertje
Iemand nog ontbrakkingstips?
Water en/of Melkquote:Op zondag 9 mei 2010 12:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Inderdaad... weg met die snol
Thanks Panzertje
Iemand nog ontbrakkingstips?
quote:
quote:
Ik ben serieus schatquote:Op zondag 9 mei 2010 12:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
![]()
was helaas een serieuze vraaglang geleden dat ik brak ben geweest en de familie komt zo
![]()
en er staat allemaal drank op tafel, als ik het wil opruimen en die walm ruik wordt ik alweer misselijk(er)
Ik help wel met opruimen, in ruil voor een stuk gebak. Sinaasappelsap doet ook wonderen trouwens.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
bah melkdan ben ik bijna nog liever misselijk
maar water zou geen slecht idee zijn...
Het past mij ook nooit maar er zijn velen die er bij zwerenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
bah melkdan ben ik bijna nog liever misselijk
maar water zou geen slecht idee zijn...
Oeh echt? ga ik proberenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik help wel met opruimen, in ruil voor een stuk gebak. Sinaasappelsap doet ook wonderen trouwens.
Ik heb gisteren 2 glazen water gehad... dus opzichquote:Op zondag 9 mei 2010 12:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het past mij ook nooit maar er zijn velen die er bij zweren, daarbij is het beste om direct de zelfde avond nog een halve liter water te drinken (Alcohol drijft vloeistof enzo af, dronken = soort van uitdroging
).
Ik ken het, voel me ook top fit op dit momentquote:Op zondag 9 mei 2010 12:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb gisteren 2 glazen water gehad... dus opzichWaarschijnlijk heb ik nu nog mazzel dus... Rum en ik kunnen nooit zo goed samen.. (toch eigenwijs doordrinken he)
maar wel lekkerr.
Jij bent echt een wanhopige rukker hé?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik help wel met opruimen, in ruil voor een stuk gebak. Sinaasappelsap doet ook wonderen trouwens.
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:52 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jij bent echt een wanhopige rukker hé?
SPAMquote:Op zondag 9 mei 2010 12:55 schreef Assiej het volgende:
Fc Twente foto's!
kom er net achter dat mijn baas weer foto's heeft mogen maken voor Fc Twente!
Heeft hij jaartje terug ook mogen doen, dat iedereen na de wedstrijd met een poster naar huis ging bij uitlopen van het stadion!
http://www.niekerents.nl/
http://www.niekerents.nl/paginas-home/FCTwente2010/index.html
Sneak Preview!!!! Dus niet de Originele foto's!
Een hond heeft een baas, werkgever bedoel je!quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik ken het, voel me ook top fit op dit moment.
Nette websitequote:Op zondag 9 mei 2010 12:55 schreef Assiej het volgende:
Fc Twente foto's!
kom er net achter dat mijn baas weer foto's heeft mogen maken voor Fc Twente!
Heeft hij jaartje terug ook mogen doen, dat iedereen na de wedstrijd met een poster naar huis ging bij uitlopen van het stadion!
http://www.niekerents.nl/
http://www.niekerents.nl/paginas-home/FCTwente2010/index.html
Sneak Preview!!!! Dus niet de Originele foto's!
Was verre van de planning maar we waren uit Good-Fellows gezet dus toen gaan drinken bij Pleintje (Hengelo), dat ging weer ietsjes te hardquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Een hond heeft een baas, werkgever bedoel je!
Staat in de OPquote:Op zondag 9 mei 2010 13:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]hoort ook zo op een feestdag!
Panzer, hoe wist je eigenlijk dat ik jarig wasgoed onthouden... (stalkeeeeeeeeeer)
Pleintje is gave tentquote:Op zondag 9 mei 2010 13:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was verre van de planning maar we waren uit Good-Fellows gezet dus toen gaan drinken bij Pleintje (Hengelo), dat ging weer ietsjes te hard.
quote:Op zondag 9 mei 2010 12:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Een hond heeft een baas, werkgever bedoel je!
Ahhh ligt gewoon aan die hengelose kroegen dan!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was verre van de planning maar we waren uit Good-Fellows gezet dus toen gaan drinken bij Pleintje (Hengelo), dat ging weer ietsjes te hard.
Trauma's heb ik er vanquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:06 schreef Assiej het volgende:
[..]Ga jij maar op een andere manier indruk maken bij je Lildutchprincess
Zeker wel enkel erger ik me altijd dood aan die 'buitenlanders' die naar die achterste zaal rennen maar verderquote:
Dan ben je zeker niet de enigste gister ook alweer zon meisje van 15 (na personeelsfeest) met de ambu richting (zieken)huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |