in je profiel staat andersquote:
Oke, dat wist ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:25 schreef Samzz het volgende:
Weet ik, maar in het Volkslied (ja ja) staat Dinkel en Regge
Daar is het plaatje in de OP op aangepast.
maar daar ben je al 270 jaar oudquote:
Danku!quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Danku!
Vanmiddag hou ik mijn verjaardagsfeestje.
Het kost 45 euro en is in het bos bij Luttenberg.
NIGHTMARE!!
Een naheffing over wat?, dat je hem kwijt bent of over kilometers die gemaakt zijn ofzo? Heb nog nooit van iemand gehoord dat hij geld moest blijven betalen voor een 'gestolen/verloren' kaart.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:41 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, iemand verstand van de OV-chip?
Ik kreeg vandaag van mijn oude kaart, die geblokkerd is en welke ik kwijt ben, een naheffingVan 0,97 cent, dus het is niks. Maar hoe zit dat? Straks heb ik over een jaar een naheffing van 50 euro of zo, terwijl ik gewoon gratis kan reizen door de week
In het weekend gebruik ik hem niet...
andreaquote:
Volgens de mensjes daar, staat er een negatief saldo van 0,97 cent opquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Een naheffing over wat?, dat je hem kwijt bent of over kilometers die gemaakt zijn ofzo? Heb nog nooit van iemand gehoord dat hij geld moest blijven betalen voor een 'gestolen/verloren' kaart.
ik denk dat je 97 cent in de min zat met die oude kaartquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:41 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, iemand verstand van de OV-chip?
Ik kreeg vandaag van mijn oude kaart, die geblokkerd is en welke ik kwijt ben, een naheffingVan 0,97 cent, dus het is niks. Maar hoe zit dat? Straks heb ik over een jaar een naheffing van 50 euro of zo, terwijl ik gewoon gratis kan reizen door de week
In het weekend gebruik ik hem niet...
Ja. Dat weet ik. Maar ik snap niet waarom. Want op die kaart stond ook mijn week abonnement, dat ik dus gratis kan reizenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik denk dat je 97 cent in de min zat met die oude kaart
Vaag, niet toevallig een keer gebruikt voor het pakket wat geactiveerd?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens de mensjes daar, staat er een negatief saldo van 0,97 cent opDus ik heb geen idee...
Maar ik vind het raar, want ik reis gewoon gratis. *maandag meteen bellen gaat*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |