Hij heeft goede recensies. Maar ik moet hem ook eerst gezien hebben voor ik er wat over kan zeggenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oké, lijkt me eigenlijk niets de film maar oké
.
Lijkt me niks.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:10 schreef Samzz het volgende:
Hij heeft goede recensies. Maar ik moet hem ook eerst gezien hebben voor ik er wat over kan zeggen
Als ik die screenshots zo zie lijkt het me eigenlijk ook niets, maar dat is het voordeel van downloaden, gewoon af zetten na 5 minuten zonder gevoel dat je het geld kwijt bentquote:
dat is me toch ook een dorpquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En jij denkt dat Lattrop een VVV heeft, ze zijn al blij met een café en een kerk (Met schandaal, dat dan weer wel).
Ik maakte een grapje. Ik ben em aan het downloaden, we gaan zoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:16 schreef Mdrop het volgende:
Als ik die screenshots zo zie lijkt het me eigenlijk ook niets, maar dat is het voordeel van downloaden, gewoon af zetten na 5 minuten zonder gevoel dat je het geld kwijt bent.
ik zou in geen van beide willen wonen, zelfde als rossum en deurningen etcquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zou liever in Fleringen wonen als daar, dat zegt wel iets.
[..]
Volgens mij niet.
selmaquote:
Albergen daarentegenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik zou in geen van beide willen wonen, zelfde als rossum en deurningen etcdenekamp
oldenzaal
Nee nog niet maar ik krijg het wel.quote:
Kon zij dat ze een soort van Bon ofzo had, symbolisch zeg maar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee nog niet maar ik krijg het wel.Gaat ook zo moeilijk he in het weekend.
Ze neemt me mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kon zij dat ze een soort van Bon ofzo had, symbolisch zeg maar.
quote:
goed om te horen!quote:
Sint Isidorushoevequote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik zou in geen van beide willen wonen, zelfde als rossum en deurningen etcdenekamp
oldenzaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |