Hij heeft goede recensies. Maar ik moet hem ook eerst gezien hebben voor ik er wat over kan zeggenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oké, lijkt me eigenlijk niets de film maar oké
.
Lijkt me niks.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:10 schreef Samzz het volgende:
Hij heeft goede recensies. Maar ik moet hem ook eerst gezien hebben voor ik er wat over kan zeggen
Als ik die screenshots zo zie lijkt het me eigenlijk ook niets, maar dat is het voordeel van downloaden, gewoon af zetten na 5 minuten zonder gevoel dat je het geld kwijt bentquote:
dat is me toch ook een dorpquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En jij denkt dat Lattrop een VVV heeft, ze zijn al blij met een café en een kerk (Met schandaal, dat dan weer wel).
Ik maakte een grapje. Ik ben em aan het downloaden, we gaan zoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:16 schreef Mdrop het volgende:
Als ik die screenshots zo zie lijkt het me eigenlijk ook niets, maar dat is het voordeel van downloaden, gewoon af zetten na 5 minuten zonder gevoel dat je het geld kwijt bent.
ik zou in geen van beide willen wonen, zelfde als rossum en deurningen etcquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zou liever in Fleringen wonen als daar, dat zegt wel iets.
[..]
Volgens mij niet.
selmaquote:
Albergen daarentegenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik zou in geen van beide willen wonen, zelfde als rossum en deurningen etcdenekamp
oldenzaal
Nee nog niet maar ik krijg het wel.quote:
Kon zij dat ze een soort van Bon ofzo had, symbolisch zeg maar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee nog niet maar ik krijg het wel.Gaat ook zo moeilijk he in het weekend.
Ze neemt me mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kon zij dat ze een soort van Bon ofzo had, symbolisch zeg maar.
quote:
goed om te horen!quote:
Sint Isidorushoevequote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik zou in geen van beide willen wonen, zelfde als rossum en deurningen etcdenekamp
oldenzaal
Alleen als je ECHT levensmoe bent.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen als je ECHT levensmoe bent.
Zit dat niet binnenin een laptop normaal?, of is het nog eentje van voor de oorlogquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
ik was net ook dom bezig. ik trok zo de wlan kaart uit m'n laptop terwijl dat kreng nog aan stond
1 kapje boven het toetsenbord weghalen, dan kan ik het toetsenbord eruit halen en dan is het 1 schroefje van een kapje loshalen. dan kan ik bij dat kaartje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zit dat niet binnenin een laptop normaal?, of is het nog eentje van voor de oorlog?
en vanmorgen maar slapenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Terug! Nu douchen.
Shit, heb echt een veeeeelste drukke dag
Oja klinkt ineens al heel normaal dat je dat allemaal los haalt als dat ding nog aan staatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
1 kapje boven het toetsenbord weghalen, dan kan ik het toetsenbord eruit halen en dan is het 1 schroefje van een kapje loshalen. dan kan ik bij dat kaartje.
en die sleptop is al een aantal jaar oud
tjah, daar hoef ik de laptop niet voor dicht te klappen of op de kop te leggen, dus dat gaan nog wel snel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja klinkt ineens al heel normaal dat je dat allemaal los haalt als dat ding nog aan staat.
Chuckie_-_Dirty_Dutch_Radio-SAT-05-01-2010-TALiON
Geen idee, staat altijd wel goed inderdaad en toch heb ik liever iemand die kleiner is dan mij denk ikquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef Assiej het volgende:
True, maar sinds wanneer houden mannen niet van lange benen![]()
![]()
hahah
Puur omdat ik de hele nacht had wakker gelegen, en even anderhalf uur kon bijslapen. Wat alsnog niet gelukt is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |