Misschien Sander wa, die heeft ook zo'n brommertquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft toevallig iemand hier het theorieboek van de motor die m niet meer gebruikt?
Laat er 1 op maat maken, problem solvedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef Assiej het volgende:
Witte broek toch maar geruild
iemand nog een winkel-idee ?
ik ben alle kledingwinkels hier af gegaan ...
lees; Alle! (voor vrouwen dan he)
ja, + cd romquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft toevallig iemand hier het theorieboek van de motor die m niet meer gebruikt?
Nordhorn al geprobeerd? al mijn vriendinnen (quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef Assiej het volgende:
paar euro is die van jouquote:
Nordhorn wel eens geweest ja..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nordhorn al geprobeerd? al mijn vriendinnen (![]()
), zeggen dat je daar ook mooi kunt winkelen!
Is dat het nieuwste boekquote:
Of anders Hengelo!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nordhorn wel eens geweest ja..
Ik probeer Enschede van de week nog wel even ofzo
klepdekselpakking is lekquote:
Nja doe eerst Enschedequote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Of anders Hengelo!
maar past die andere echt niet? staat je vast wel goed!
hmm wel kut!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
klepdekselpakking is lek, half uurtje werk.
mja, hij stinkt nu naar verbrande olie wat helemaal over het spruitstuk lektquote:
en achter je maar ongelukken door die plaatselijke mist zekerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
mja, hij stinkt nu naar verbrande olie wat helemaal over het spruitstuk lekt![]()
Ik had er 1 aan van EDCquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
http://www.esprit.nl/?LKZ=NL&camp=NL_IC_GG_SG_20_001&welt=women&downwelt=all_products&division=broeken
wel incl zwarte hipster
Kun je 'm als die te lang is qua broekspijpen maar wel goed zit aan de bovenkant niet laten verstellen?quote:
ik had 'm toen van de rijschool kunnen lenen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ken je maten niet maar hingen bij Koopman Mode vanmiddag genoeg Witte broeken bij de vrouwen afdeling, heb ik toch weer goed kunnen onderzoeken aangezien ik daar gewoon ALTIJD verdwaalquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:32 schreef Assiej het volgende:
alleen vrouwen verdwalenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ken je maten niet maar hingen bij Koopman Mode vanmiddag genoeg Witte broeken bij de vrouwen afdeling, heb ik toch weer goed kunnen onderzoeken aangezien ik daar gewoon ALTIJD verdwaal!
Jij verdwaalt in een kledingwinkel?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ken je maten niet maar hingen bij Koopman Mode vanmiddag genoeg Witte broeken bij de vrouwen afdeling, heb ik toch weer goed kunnen onderzoeken aangezien ik daar gewoon ALTIJD verdwaal!
Oooh, dus daarom koop jij een wegenkaart voor Italië.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, dus daarom koop jij een wegenkaart voor Italië.
ik heb idd overal waar ik kom kaarten voor, om te voorkomen dat ik verdwaal en een mooi overzicht van wegenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, dus daarom koop jij een wegenkaart voor Italië.
Ik heb normaal 31 en lengte 34quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je mij nou even zon kaart van lattrop regelt ben ik ook weer geholpen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik heb idd overal waar ik kom kaarten voor, om te voorkomen dat ik verdwaal en een mooi overzicht van wegen![]()
Maar jij als vrouw zal dat ws niet begrijpen
God wat een steltenquote:
Zijn vast te koop bij de plaatselijke vvv oid.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je mij nou even zon kaart van lattrop regelt ben ik ook weer geholpen.
Waarom is verdwalen dan voor vrouwen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik heb idd overal waar ik kom kaarten voor, om te voorkomen dat ik verdwaal en een mooi overzicht van wegen![]()
Maar jij als vrouw zal dat ws niet begrijpen
En jij denkt dat Lattrop een VVV heeft, ze zijn al blij met een café en een kerk (Met schandaal, dat dan weer wel).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zijn vast te koop bij de plaatselijke vvv oid.
Ik haal mijn kaart voor italie ook daar pas en niet hier in nl, hier zijn ze niet zo uitgebreid als in t land zelf:)
Dan heb je iig watquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En jij denkt dat Lattrop een VVV heeft, ze zijn al blij met een café en een kerk (Met schandaal, dat dan weer wel).
Dat is dan ook weer zo, ga je trouwens kick ass in bios kijken of thuis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij word gedownloadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo, ga je trouwens kick ass in bios kijken of thuis?
* Mdrop gaat kick ass maar is even downloaden (Kick_Ass_R5_AC3_DVDR_-_IMAGiNE voor de liefhebbers).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |