Alleen als je ECHT levensmoe bent.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen als je ECHT levensmoe bent.
Zit dat niet binnenin een laptop normaal?, of is het nog eentje van voor de oorlogquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
ik was net ook dom bezig. ik trok zo de wlan kaart uit m'n laptop terwijl dat kreng nog aan stond
1 kapje boven het toetsenbord weghalen, dan kan ik het toetsenbord eruit halen en dan is het 1 schroefje van een kapje loshalen. dan kan ik bij dat kaartje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zit dat niet binnenin een laptop normaal?, of is het nog eentje van voor de oorlog?
en vanmorgen maar slapenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Terug! Nu douchen.
Shit, heb echt een veeeeelste drukke dag
Oja klinkt ineens al heel normaal dat je dat allemaal los haalt als dat ding nog aan staatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
1 kapje boven het toetsenbord weghalen, dan kan ik het toetsenbord eruit halen en dan is het 1 schroefje van een kapje loshalen. dan kan ik bij dat kaartje.
en die sleptop is al een aantal jaar oud
tjah, daar hoef ik de laptop niet voor dicht te klappen of op de kop te leggen, dus dat gaan nog wel snel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja klinkt ineens al heel normaal dat je dat allemaal los haalt als dat ding nog aan staat.
Chuckie_-_Dirty_Dutch_Radio-SAT-05-01-2010-TALiON
Geen idee, staat altijd wel goed inderdaad en toch heb ik liever iemand die kleiner is dan mij denk ikquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef Assiej het volgende:
True, maar sinds wanneer houden mannen niet van lange benen![]()
![]()
hahah
Puur omdat ik de hele nacht had wakker gelegen, en even anderhalf uur kon bijslapen. Wat alsnog niet gelukt is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |