* Oldenzaal naar meldmisdaadanoniem.nl gaatquote:Op zondag 9 mei 2010 11:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
oldenzaal weer eens afgebroken![]()
maat van me breekt zo'n verkeersbord af, haaks op de weg
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
* Oldenzaal naar meldmisdaadanoniem.nl gaat
Nou en, ze is wel aardig.quote:
Geen idee hoe je hier ooit opgekomen bent maar hij klinkt wel lekker, dankuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat laatst ook in de trein bij iemand die Tjerk heette... Nog nooit zo zitten ergeren!quote:Op zondag 9 mei 2010 11:59 schreef Mdrop het volgende:
[spoiler]* Mdrop] heeft sinds gisteravond aan iedereen die Tjerk () heet een hekel. [/spoiler
Het ligt gewoon aan de naam, wanneer je Tjerk wordt genoemd ben je gewoon kapot voor je levenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:12 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik zat laatst ook in de trein bij iemand die Tjerk heette... Nog nooit zo zitten ergeren!
Zo'n typische student die echt lacht als een paard!
Of Anne, terwijl je een jongen bentquote:Op zondag 9 mei 2010 12:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan de naam, wanneer je Tjerk wordt genoemd ben je gewoon kapot voor je leven.
Ja of Nicky als jongen is ook zoietsquote:Op zondag 9 mei 2010 12:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Of Anne, terwijl je een jongen bent
Waarom kan het masterlijke Gmail spam-filter dit nu niet tegenhoudenquote:Beste Martijn,
Ik heb je zojuist een geheim berichtje gestuurd.
Klik op de link om hem te bekijken.
http://geheimbericht.net/(...)XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Groetjes XXX
kom maar hierquote:Op zondag 9 mei 2010 12:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Inderdaad... weg met die snol
Thanks Panzertje
Iemand nog ontbrakkingstips?
Water en/of Melkquote:Op zondag 9 mei 2010 12:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Inderdaad... weg met die snol
Thanks Panzertje
Iemand nog ontbrakkingstips?
quote:
quote:
Ik ben serieus schatquote:Op zondag 9 mei 2010 12:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
![]()
was helaas een serieuze vraaglang geleden dat ik brak ben geweest en de familie komt zo
![]()
en er staat allemaal drank op tafel, als ik het wil opruimen en die walm ruik wordt ik alweer misselijk(er)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |