Nou en, terechte klacht.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:53 schreef N.icka het volgende:
Klacht : topics die al 10.000 x zijn geweest
Ja precies. Je klapt toch ook niet als de bus of trein op de geplande manier op de geplande plaats aankomtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:00 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik klap ook niettis gvd normaal dat een vliegtuig landt.
Nergens goed voor.. Gewoon aan laten staan die handelquote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel maar "all electronic devices must be turned off during takeoff and landing"
Zou bij treinen haast wel mogen, want dan is er een klein wondertje geschiedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies. Je klapt toch ook niet als de bus of trein op de geplande manier op de geplande plaats aankomt
Goede klachtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:53 schreef N.icka het volgende:
Klacht : topics die al 10.000 x zijn geweest
Ik ga dagelijks met de trein en heb afgelopen half jaar 0 x vertraging gehadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zou bij treinen haast wel mogen, want dan is er een klein wondertje geschied
Nee maar het grappig en hip om over de NS te zeikenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:28 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Ik ga dagelijks met de trein en heb afgelopen half jaar 0 x vertraging gehad
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:28 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:28 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Bij sommige ouders is het toch écht een wonder dat die geen walgelijk lelijk kind hebben gekregen hoor..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:37 schreef marcel-o het volgende:
ik klap ook nooit en kijk dan met verbazing om mij heen![]()
Die dude heeft daar voor geleerd en misschien al duizend keer gevlogen en veilig geland.
't is net zoiets als een pasgeboren kind een wonder vinden(paar miljard wonders
)
Ja, dat is precies hetzelfdequote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:42 schreef Pharkus het volgende:
Net zoiets als klappen in het theater, die gasten op het podium hebben er toch gewoon voor gewerkt en jij hebt gewerkt om het kaartje te betalen. Voor mij wordt ook niet geklapt.
Ik vind van wel. Zelfde als dat gesimuleerde klapvolk in televisie shows.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:45 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ja, dat is precies hetzelfde.
Of bij het voetbal, die mensen worden er goed voor betaald.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:42 schreef Pharkus het volgende:
Net zoiets als klappen in het theater, die gasten op het podium hebben er toch gewoon voor gewerkt en jij hebt gewerkt om het kaartje te betalen. Voor mij wordt ook niet geklapt.
Geef jij fooi in een restaurant? Geef je fooi in een macdonalds?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:42 schreef Pharkus het volgende:
Pheno stort neer morgenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:02 schreef Pheno het volgende:
Ga dan ook met normale vluchten TS. Morgen vlieg ik weer en dan heb ik 100% zeker geen geklap bij de landing
Dan heeft ie juist wel een grote klap bij de landingquote:
Het is toch zijn werk? Het is knapper dat een touringcar chauffeur niet dronken in slaap valt achter het stuur als hij naar Spanje rijdt dan een piloot een 747 landt op de auto piloot.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is toch best knap hoe zo'n piloot zo'n groot toestel aan de grond zet?
Jou mening.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het is toch zijn werk? Het is knapper dat een touringcar chauffeur niet dronken in slaap valt achter het stuur als hij naar Spanje rijdt dan een piloot een 747 landt op de auto piloot.
Dat dus.quote:
Een Fok!'ertje die even bepaalt welke van de 2 lastiger is. Blijf jij maar lekker achter je pc zitten jochie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het is toch zijn werk? Het is knapper dat een touringcar chauffeur niet dronken in slaap valt achter het stuur als hij naar Spanje rijdt dan een piloot een 747 landt op de auto piloot.
Ach ja, weet er niets van... Ken helemaal niemand die vliegt. Wat ik er mee bedoel is dat een piloot veel meer getraind wordt dan een buschauffeur. Die mannen zitten als ze niet aan het vliegen zijn nog in een simulator, worden regelmatig getest op hun kunnen en krijgen heel vaak een medische check-up. Daarnaast zitten er in een vliegtuig dermate veel systemen dat die dingen eigenlijk compleet zelfstandig kunnen vliegen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:39 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Een Fok!'ertje die even bepaalt welke van de 2 lastiger is. Blijf jij maar lekker achter je pc zitten jochie.
hier klappen ze na 2012quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:51 schreef MissMayhem het volgende:
Nou, hier klappen ze in de bios na de nieuwe Tarantino film..
Zeg.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:52 schreef AdvancedPower het volgende:
Of mensen die bij die Michael Jackson film klapten en/of huilden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |