Speciaal voor jou !11quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou !11![]()
Volgens mij heeft Gerard al een warme plaat voor je klaargezet. Let maar op!
Prutserquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:05 schreef -Hans- het volgende:
Sorry Janneke, het is iets anders gelopen. Eerst even REM
http://www.dumpert.nl/med(...)anden_in_pisbak.htmlquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:19 schreef _GdR_ het volgende:
Giel vertelde vanochtend in zn show over een filmpje van bevrijdingsdag. was hilarisch enzo. Heeft iemand een link van het bewuste filmpje?
Freestylerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:18 schreef Pino112 het volgende:
Operation DJ Sandstorm 07-05-2010:
1. U96 - Club Bizarre
2. Bombfunk MCs - Freestyler
3. Faithless - Mass Destruction
4. Nelly Furtado - Turn Off The Light
5. Customs - Rex
6. Roni Size & Reprazent - Brown Paper Bag
Ja, maar.... de dallet zei dat 2 Pac zou komenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Prutser
Ahh, de verwarming begint hier aan te slaan, best lekker warm ook.
Toch ff wennen, zo in een vreemd huis
aha thnxquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)anden_in_pisbak.html
Ik was ff m'n luchtdrumstokjes kwijt, maar gelukkig op tijd gevondenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:26 schreef Sersjee het volgende:
Oe!
* Sersjee gaat kijken waar ie z'n luchtdrumstel gelaten heeft
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:31 schreef alors het volgende:goedemorgen allen
Ik sta nu te wachten op een bus en ik heb een hele krappe overstap.. Hopen dattie op tijd is en dat er geen tractoren op de weg rijden...
Pfewwww!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik was ff m'n luchtdrumstokjes kwijt, maar gelukkig op tijd gevonden.
Leuk dat mijn kookkunst zo wordt gewaardeerdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Warme plaat
Ow, mensen, wisten jullie dat Brenda hele lekkere pasta weet te maken?
En dat t meisje bij de italiaanse ijszaak, best mooi is?
Wanneer mogen wij langskomen, Brenda??quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Warme plaat
Ow, mensen, wisten jullie dat Brenda hele lekkere pasta weet te maken?
En dat t meisje bij de italiaanse ijszaak, best mooi is?
Was dat al bekend?quote:Nieuwsartikel
Rob Stenders Hoofd Radio bij PowNed
Rob Stenders Hoofd Radio bij PowNed Rob Stenders wordt Hoofd Radio bij PowNed. "Over dwalingen bij de publieke omroep gesproken", zo zegt de 3FM-dj er zelf over met een knipoog. Zoals eerder gemeld krijgt Stenders daarnaast twee programma's op 3FM op vrijdagavond tussen 22:00 en 00:00 uur en vrijdagmiddag tussen 14:00 en 16:00 uur. RabRadio van de KRO maakt daar op vrijdagmiddag plaats voor. Dat programma wordt in het nieuwe seizoen uitgezonden op maandag tot en met donderdag.
De vorige zendermanager Florent Luyckx vond dat Stenders uiteindelijk door moest stromen naar Radio 2. "Ik wilde niet weg bij 3FM", zo legt Stenders uit. "Er was wel goed voor me gezorgd, maar ik vind het op 3FM zo leuk. En toen kwam PowNed voorbij. Daar vonden ze het leeftijdsdiscriminatie dat ik weg moest. Ze wilden daar juist dwars tegenin."
Daarnaast vindt de nieuwe zenderbaas Wilbert Mutsaers juist dat Stenders best kan blijven. "Dus uiteindelijk heb ik vanaf september een middag- en avondprogramma op vrijdag."
Vorig jaar nog gaf de dj aan dat hij wel wil doorstromen naar Radio 2, maar hij blijft toch liever bij 3FM.
ga em wel halenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:31 schreef alors het volgende:goedemorgen allen
Ik sta nu te wachten op een bus en ik heb een hele krappe overstap.. Hopen dattie op tijd is en dat er geen tractoren op de weg rijden...
Hoi !quote:
En ik heb juist de hele week al een weekendgevoel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef alors het volgende:
Claudiaik heb helemaal geen vrijdaggevoel omdat ik naar school moet, en ook nog tot laat
11 en 2?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:37 schreef Vlindur het volgende:
Zei Roosmarijn nou dat ze morgen tussen 11 en 2 zit? Waar is Timur dan?
En ik ben niet zo bij meer de laatste tijd, heb het niet eens druk ofzo
Daarom meld ik het ook, ik verstond echt 'tussen 11 en 2'quote:
Ik ben morgen vrij!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wanneer mogen wij langskomen, Brenda??. Ben dol op pasta! Wat dat meisje betreft;..
[ afbeelding ]
Mja, en twee keer zo vlak achter elkaar pasta is ook een beetje teveel van het goede.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Count me in! Alhoewel.. Nee, morgen wordt lastig want dan zit ik in Martiniplaza.
Nee joh! hoe kom je daar nou bijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:50 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mja, en twee keer zo vlak achter elkaar pasta is ook een beetje teveel van het goede.
Werk ze! Tot vanavondquote:Ik ga een paar uurtjes werken, schakel ergens tijdens EW weer in.!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://twitter.com/paul3fm/status/13541913288
Ja.
Whehe die brilquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://twitter.com/paul3fm/status/13541913288
Ja.
Misschien moeten ze er ook week-cd van maken. Ow, wacht...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:23 schreef alors het volgende:
Leuk zeg, Train in That's Live, echt zo'n band die je nog niet genoeg gehoord hebt...
Jaar of twee geleden viel Stenders een week voor Corton in. Dat beviel me toen primaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef Bol_Wan het volgende:
Stenders in de Rudy tijd...
goeie radioman, maar volgens mij heb ik op dat tijdstip toch liever een Rudy, minder praten meer platen..
maar ik wacht wel af hoor
ik hoop geen kookplaat, die nachtelijke snacks komen hard aanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jaar of twee geleden viel Stenders een week voor Corton in. Dat beviel me toen prima. Maar ligt eraan wat er allemaal in het programma zit
.
Inderdaad, Stenders is een goede opvolger voor Der Rudy in ieders geval beter dan dat er bijvoorbeeld BNN danceprogramma voor in de plek zou komenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:36 schreef Krambo het volgende:
Wel een mooie vrijdagavond programmering, eerst EW en dan Stenders
dat klopt, met zijn muzieksmaak zit het wel goed, even afwachten of tie veel gaat praten.. heeft ie wel een hadnje vanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Inderdaad, Stenders is een goede opvolger voor Der Rudy in ieders geval beter dan dat er bijvoorbeeld BNN danceprogramma voor in de plek zou komen
Normaal hou ik ook niet zo van 'praatradio', maar op vrijdagavond vind ik het altijd wel lekker. Zeker als het Stenders is (benieuwd welke sidekicks hij meeneemt trouwens)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat klopt, met zijn muzieksmaak zit het wel goed, even afwachten of tie veel gaat praten.. heeft ie wel een hadnje van
ik vind het na EW toch altijd wel fijn om even wat minder praten en wat meer goede muziek te hebben, dat stond Rudy altijd wel garant voorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
Normaal hou ik ook niet zo van 'praatradio', maar op vrijdagavond vind ik het altijd wel lekker. Zeker als het Stenders is (benieuwd welke sidekicks hij meeneemt trouwens)
QFT.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik vind het na EW toch altijd wel fijn om even wat minder praten en wat meer goede muziek te hebben, dat stond Rudy altijd wel garant voor
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik hoop geen kookplaat, die nachtelijke snacks komen hard aan
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gave Volvo uit 1968 op de parkeerplaats aan de overkant:
[ afbeelding ]
Volgens RDW.nl een Volvo 211341 P.
als je nu nog wakker moet worden heb je of een lange nacht gehad of heb je echt een baan nodigquote:
hoop met je mee, ik denk zelf aan Fiction Plane, omdat die vorige keer genoemd werd door Ekdom en Veenstraquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:08 schreef Captain_Slow het volgende:
Zijn er nog mensen met voorspellingen of hoop voor een megahit?
Ik hoop op Unthough Known van Pearl Jam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist verklapt door Stenders
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Dat is ook een super plaatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:17 schreef FlorentijnH het volgende:
clap your hands van Sia is de nieuwe megahit!
zei stenders net op KX
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:17 schreef themauster het volgende:
En de MH isJammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist verklapt door Stenders
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik vind het na EW toch altijd wel fijn om even wat minder praten en wat meer goede muziek te hebben, dat stond Rudy altijd wel garant voor
Elke weer weerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is ook een super plaat
Stenders verklapt wel vaak de MH he?
Ah, ook gaaf!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
@ Roel: Vet, die volvo!
Wij hadden laatst een hele oude yellow-cab (buick denk ik?) op de parkeerplaats...
[ afbeelding ]
Summer of '69 zingtblèrt altijd zo lekker mee!
5x horen en je bent 'm zat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef Bol_Wan het volgende:
nog niet gehoord, is het wat?
komt goed uit want ik luister nog meer vijf keer per week een programmaquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
komt goed uit want ik luister nog meer vijf keer per week een programma
Ja, was t ook niet zo eens met dr stylist...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef Dichterbijer het volgende:
Caro heeft alleen wel een soep jurk aan.... *minder
Zo kan je het ook bekijken jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:37 schreef Waalwijker het volgende:
Hahaha de 3FM webcam in de 538 kleuren.Wat een fail.
![]()
Beetje Jomanda stijlquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:33 schreef Dichterbijer het volgende:
Caro heeft alleen wel een soep jurk aan.... *minder
... of heb je even een weekje vakantie.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
als je nu nog wakker moet worden heb je of een lange nacht gehad of heb je echt een baan nodig
ja oke.. al is half 3 wel erg laat, zelfs voor vakentiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... of heb je even een weekje vakantie.
... of je bent al de hele dag bezig aan een verslag.
Kan iemand die 5,2% aub op andere gedachten brengen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:18 schreef Pino112 het volgende:
radiocijfers
JONGEREN (10-19 jaar feb/mrt)
Radio538=22,0% (+1,6)
Q-Music=12,7% (-1,1)
SkyRadio=11.5% (-0,3)
3FM=11.4% (+0,4)
SlamFM=8.4% (-0,5)
Veronica=5,4%
100%NL=5,2%
1 minute ago via HootSuite
http://twitter.com/radiocijfers/status/13547980665
alsjeblieft niet, straks komen ze hier nog naartoequote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Kan iemand die 5,2% aub op andere gedachten brengen?![]()
Er zijn zo vel redenen waarom een vis dood kan gaan..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:19 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 is nu op stoom en gaat meteen verder...
.. ze hadden het nota bene gister over dat ze "die dingen" (de vissen dus) er in hadden gedaan en toen werd t troebel en gingen ze dood. Wat is er mis?
Krijgen ze daar antwoord op, wordt dat door Sander als onzin afgedaan, omdat die &%*^%(*&* thuis ook al jaren zijn vissen verkeerd houdt en ze bij hem wel overleven... DUH, de ene mens zal een vieze gedeelde cel in verweggistan ook overleven terwijl de ander gek/ziek/depressief wordt. Maar is het dan een reden om een ontschuldig mens zo te houden? NEE!
Doe dat dan met dieren ook niet!!!!!
Ik bedoel meer opsluiten in een kamp en daar muzikaal heropvoedenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
alsjeblieft niet, straks komen ze hier nog naartoe
ik had iets getypt, maar het komt er niet te staan, nogmaals:quote:
Ja, maar door een vis in een koude bak water zonder filter of wat dan ook te flikkeren is de kans op het doodgaan van een vis wel even 100x zo groot dan als je ze op de juiste manier houdt...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:21 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Er zijn zo vel redenen waarom een vis dood kan gaan..
pas maar op, straks krijgen we nog zon aswolkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:32 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 is echt in een ontplofbui nu!!!![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Ach fuck toch op, die visjes doen t goed. Jahaa!
Grrrrrrrrrrrrrrrrr!
Bel Tjibbe dan even, misschien mag je meedoen in de Ekstra Weekend uuropener als live special effect.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:32 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 is echt in een ontplofbui nu!!!![]()
kHeb m wel gemaild of-ie C&S even een enorme rotschop onder hun kont wil geven... maar ik vrees ervoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bel Tjibbe dan even, misschien mag je meedoen in de Ekstra Weekend uuropener als live special effect.
Nu dus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:13 schreef alors het volgende:
Het wachten is op Kees Bontebal, dan Paultje en dan is het feest compleet.
You can count on me. hehe.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zo, dank je wel Hans!
Dat had ik ff nodig!
* Jannekje7 gaat nu de hond uitlaten in de regen...
Vre-se-lijke plaat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:24 schreef themauster het volgende:
Helaas komt het zaaddodende Di-rect er weer achteraan
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:30 schreef themauster het volgende:
Waar is Tjibbe? Sander stond net in zijn blote bast in de studio
Het is alweer klaarquote:
QFT.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:28 schreef themauster het volgende:
Jaap is goed hoor maar dat gezeur van die 2 over Jaap wordt je wel zat van
Dat is een flinke pupquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, pup weer blij
[ afbeelding ]
Moet nu naar Arnhem, maar hoor dat er overal rond Arnhem file staat... en kheb ook geen TomTom ofzo... dat wordt nog lachen...
Mooi beest die Pupquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, pup weer blij
[ afbeelding ]
Moet nu naar Arnhem, maar hoor dat er overal rond Arnhem file staat... en kheb ook geen TomTom ofzo... dat wordt nog lachen...
If I could turn back tiiiiime!quote:
Jij ook een fijne avondquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
If I could turn back tiiiiime!
... ja, wat dan? Niet zo veel denk ik...?
Ik ben dr vandoor, helaas weer geen EW voor mij, maar gezellig eten bij een vriendin!
Fijne vrijdagavond mensen!
Gerard drukt ook steeds op de AVRO knopquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:58 schreef gerbenp het volgende:
Weet je wat me opvalt ineens, alle programmas beginnen nu te eindigen met de een stukje van de omroep, denk aan BNN, KRO en NPS, die doen het iig (ja ik heb die alleen nog gehoord)
Maar Gerard drukt nog veel vaker op de TROS-knop... of roept het zelf.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:07 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gerard drukt ook steeds op de AVRO knop![]()
Zelfs in VARA zendtijdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar Gerard drukt nog veel vaker op de TROS-knop... of roept het zelf.
Het was ook mooi toen dat hij dronken bij het glazen huis stondquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:35 schreef -Hans- het volgende:
Het avondje/nacht stappen in Groningen tijdens SR heeft wel indruk gemaakt bij Paul.. Ik hoor 'm er best vaak over. Die is wsl. zwaar dronken geweest
Hij ontkende toch dat hij dronken was?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Het was ook mooi toen dat hij dronken bij het glazen huis stond
Je kunt door de afwas heen gaan hakken, maar dan moet je nieuwe borden kopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:43 schreef -Hans- het volgende:
De afwas moet maar ff wachten. Hakkuuuuhhhhhhhhh
[..]
Goedemiddag !![]()
![]()
![]()
![]()
En dat wil juist net nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:44 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Je kunt door de afwas heen gaan hakken, maar dan moet je nieuwe borden kopen
Hansiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:43 schreef -Hans- het volgende:
De afwas moet maar ff wachten. Hakkuuuuhhhhhhhhh
[..]
Goedemiddag !![]()
![]()
![]()
![]()
Alles is beter dan Bart Arensquote:
jajajaja, wrijf het er maar ff in...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:46 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hansie
Kheb net de afwasmachine aangezet, handig hoor, heb je alle tijd om te HAAKKKUUHHH!!!
GMTAquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:51 schreef themauster het volgende:
Laat Paul dit programma maar overnemen als hij straks moet wijken voor Rob Stenders
Doet autoruiten-Henkie best aardig idd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:51 schreef themauster het volgende:
Laat Paul dit programma maar overnemen als hij straks moet wijken voor Rob Stenders
Wow wat een dikke playlist heeft Rudyquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:51 schreef -Hans- het volgende:
Laat Paul ajb vaker dit programma presenteren. Dikke prima dit! Vanaf 22:00 ook weer een boel prettige muziek. Kan niet wachten.
Idd en tis nooit te laat om hem nu ook nog vaak te draaien zeg ik altijd.quote:
Jupquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:53 schreef alors het volgende:
[..]
Wow wat een dikke playlist heeft Rudyen ook nog toffe gasten
Hm, Venema heeft 't niet heel lang geleden nog geprobeerd... Is het ook geen hit gewordenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:55 schreef alors het volgende:
[..]
Idd en tis nooit te laat om hem nu ook nog vaak te draaien zeg ik altijd.
Heuh, moet Paul van z'n slotquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:51 schreef themauster het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:57 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om dat in te luiden staat nu deze op in m`n iTunes FM:
![]()
![]()
en ik doe gezellig mee met je WEEEEEEEEEEEEEEEEKEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met die oude lijnen er ook door heenquote:
Alleen op vrijdagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heuh, moet Paul van z'n slot
#ffnietallesgevolgd
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:57 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om dat in te luiden staat nu deze op in m`n iTunes FM:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje jammer alleen dat 't steeds dezelfde is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef FlorentijnH het volgende:
in het draaiboek allemaal foto's van gaby
tja, maar die ene is wel een hele mooiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat 't steeds dezelfde is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |