pas maar op, straks krijgen we nog zon aswolkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:32 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 is echt in een ontplofbui nu!!!![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Ach fuck toch op, die visjes doen t goed. Jahaa!
Grrrrrrrrrrrrrrrrr!
Bel Tjibbe dan even, misschien mag je meedoen in de Ekstra Weekend uuropener als live special effect.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:32 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 is echt in een ontplofbui nu!!!![]()
kHeb m wel gemaild of-ie C&S even een enorme rotschop onder hun kont wil geven... maar ik vrees ervoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bel Tjibbe dan even, misschien mag je meedoen in de Ekstra Weekend uuropener als live special effect.
Nu dus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:13 schreef alors het volgende:
Het wachten is op Kees Bontebal, dan Paultje en dan is het feest compleet.
You can count on me. hehe.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zo, dank je wel Hans!
Dat had ik ff nodig!
* Jannekje7 gaat nu de hond uitlaten in de regen...
Vre-se-lijke plaat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:24 schreef themauster het volgende:
Helaas komt het zaaddodende Di-rect er weer achteraan
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:30 schreef themauster het volgende:
Waar is Tjibbe? Sander stond net in zijn blote bast in de studio
Het is alweer klaarquote:
QFT.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:28 schreef themauster het volgende:
Jaap is goed hoor maar dat gezeur van die 2 over Jaap wordt je wel zat van
Dat is een flinke pupquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, pup weer blij
[ afbeelding ]
Moet nu naar Arnhem, maar hoor dat er overal rond Arnhem file staat... en kheb ook geen TomTom ofzo... dat wordt nog lachen...
Mooi beest die Pupquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Zooo, pup weer blij
[ afbeelding ]
Moet nu naar Arnhem, maar hoor dat er overal rond Arnhem file staat... en kheb ook geen TomTom ofzo... dat wordt nog lachen...
If I could turn back tiiiiime!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |