Jij ook een fijne avondquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
If I could turn back tiiiiime!
... ja, wat dan? Niet zo veel denk ik...?
Ik ben dr vandoor, helaas weer geen EW voor mij, maar gezellig eten bij een vriendin!
Fijne vrijdagavond mensen!
Gerard drukt ook steeds op de AVRO knopquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:58 schreef gerbenp het volgende:
Weet je wat me opvalt ineens, alle programmas beginnen nu te eindigen met de een stukje van de omroep, denk aan BNN, KRO en NPS, die doen het iig (ja ik heb die alleen nog gehoord)
Maar Gerard drukt nog veel vaker op de TROS-knop... of roept het zelf.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:07 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gerard drukt ook steeds op de AVRO knop![]()
Zelfs in VARA zendtijdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar Gerard drukt nog veel vaker op de TROS-knop... of roept het zelf.
Het was ook mooi toen dat hij dronken bij het glazen huis stondquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:35 schreef -Hans- het volgende:
Het avondje/nacht stappen in Groningen tijdens SR heeft wel indruk gemaakt bij Paul.. Ik hoor 'm er best vaak over. Die is wsl. zwaar dronken geweest
Hij ontkende toch dat hij dronken was?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Het was ook mooi toen dat hij dronken bij het glazen huis stond
Je kunt door de afwas heen gaan hakken, maar dan moet je nieuwe borden kopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:43 schreef -Hans- het volgende:
De afwas moet maar ff wachten. Hakkuuuuhhhhhhhhh
[..]
Goedemiddag !![]()
![]()
![]()
![]()
En dat wil juist net nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:44 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Je kunt door de afwas heen gaan hakken, maar dan moet je nieuwe borden kopen
Hansiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:43 schreef -Hans- het volgende:
De afwas moet maar ff wachten. Hakkuuuuhhhhhhhhh
[..]
Goedemiddag !![]()
![]()
![]()
![]()
Alles is beter dan Bart Arensquote:
jajajaja, wrijf het er maar ff in...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:46 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hansie
Kheb net de afwasmachine aangezet, handig hoor, heb je alle tijd om te HAAKKKUUHHH!!!
GMTAquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:51 schreef themauster het volgende:
Laat Paul dit programma maar overnemen als hij straks moet wijken voor Rob Stenders
Doet autoruiten-Henkie best aardig idd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:51 schreef themauster het volgende:
Laat Paul dit programma maar overnemen als hij straks moet wijken voor Rob Stenders
Wow wat een dikke playlist heeft Rudyquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:51 schreef -Hans- het volgende:
Laat Paul ajb vaker dit programma presenteren. Dikke prima dit! Vanaf 22:00 ook weer een boel prettige muziek. Kan niet wachten.
Idd en tis nooit te laat om hem nu ook nog vaak te draaien zeg ik altijd.quote:
Jupquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:53 schreef alors het volgende:
[..]
Wow wat een dikke playlist heeft Rudyen ook nog toffe gasten
Hm, Venema heeft 't niet heel lang geleden nog geprobeerd... Is het ook geen hit gewordenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:55 schreef alors het volgende:
[..]
Idd en tis nooit te laat om hem nu ook nog vaak te draaien zeg ik altijd.
Heuh, moet Paul van z'n slotquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:51 schreef themauster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |